Fitness Seller

eerst voeding schema : beetje afvallen maar focus is spierballen kweken

Bezoekers in dit topic

Jimmyrot

Novice
Lid geworden
20 dec 2012
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
99kg
Vetpercentage
19%
beste forum lede

ben nog best nieuw.

En ben voor mij doen best goed bezig
ben al denk ik 6 jaar lid van een sport school
maar ging soms wel en maar vaker niet

maar nu ben ik al sinds januari vol gas bezig en het vet % is al aardig naar beneden maar ik wil meer
dus voedingsschema er bij .

ik wil graag iets onder mijn onderhoudt blijven blijven eet zo denk ik dat ik genoeg binnen krijg om te groeien en vet af te vallen tegelijk


nu heb ik het volgende schema bij elkaar gepikt en bedacht en aangepast maar

nu de vraag is het goed ?

vaker eten op een dag zal niet gaan omdat ik koerier ben

verder meet ik mijn vet% via weegschaal (ik weet dat dat niet klopt) maar hij blijft wel constant wegen
5 x testen achter elkaar is 5 x dezelfde resultaat goed genoeg voor mij als indicatie

verder doe ik een 4 daagse split training met elke dag een beetje cardio 25 min
 

Bijlagen

  • eetschema jim aangepast op 26-07-2013.zip
    381,5 KB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:
beste forum lede

ben nog best een nieuw

en ben voor mij doen best goed bezig ben al denk ik 6 jaar sport school lid
maar ik ging altijd soms wel en vaker niet

maar nu ben ik al sinds januari vol gas bezig en het vet % is al aardig naar beneden maar ik wil meer
dus voedingsschema er bij .
wil graag iets onder mijn onderhoudt blijven

nu heb ik het volgende schema bij elkaar gepikt en bedacht en aangepast maar

nu de vraag is het goed ?

vaker eten op een dag zal niet gaan omdat ik koerier ben

verder meet ik mijn vet% via weegschaal (ik weet dat dat niet klopt) maar hij blijft wel constant wegen
5 x testen achter elkaar is 5 x dezelfde resultaat goed genoeg voor mij als indicatie

verder doe ik een 4 daagse split training met elke dag een beetje cardio 25 min
Nederlands?
 
Haha

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 09:19 ----------


Ik versta de helft van de zinnen nog niet

Serieus losertjes. Stop met het klagen over grammatica bij elke post die er gemaakt wordt. Overigens kun je iemand niet "verstaan" aangezien je op een forum zit en er wordt getypt en niet gesproken. En als je de helft van zijn zinnen niet begrijpt, raad ik je aan om even terug te gaan naar groep 3, want zelfs een kleuter begrijpt wat hij hier probeert te zeggen.

nu ontopic :P

Je voeding ziet er naar mijn mening prima uit, misschien een paar koolhydraten minder, zodat je nog een paar extra vetten in je schema kan proppen, maar verders ziet het er naar mijn mening prima uit.

PS. Als je echt 100kg weegt op 19%, dan heb je echt flink wat massa over wanneer je droog staat.
 
Serieus losertjes. Stop met het klagen over grammatica bij elke post die er gemaakt wordt. Overigens kun je iemand niet "verstaan" aangezien je op een forum zit en er wordt getypt en niet gesproken. En als je de helft van zijn zinnen niet begrijpt, raad ik je aan om even terug te gaan naar groep 3, want zelfs een kleuter begrijpt wat hij hier probeert te zeggen.

nu ontopic :P

Je voeding ziet er naar mijn mening prima uit, misschien een paar koolhydraten minder, zodat je nog een paar extra vetten in je schema kan proppen, maar verders ziet het er naar mijn mening prima uit.

PS. Als je echt 100kg weegt op 19%, dan heb je echt flink wat massa over wanneer je droog staat.
Dankje jaredp

die koolhydraten kunnen indd wat naar beneden maar het vet is goed (volgens het exel bestand)
hoeveel denk jij dat er nog bij kan dan ?

en na mijn training doe ik een banaan eten en dextrose in me shake
kan ik die dextrose niet weg laten ? want dat scheelt gelijk een hoop in de koolhydraten

en over die 19 % van de 100 kilo daar zal ik maar nie zo op blind staren is immers met een weegschaal gemeten
 
Serieus losertjes. Stop met het klagen over grammatica bij elke post die er gemaakt wordt. Overigens kun je iemand niet "verstaan" aangezien je op een forum zit en er wordt getypt en niet gesproken. En als je de helft van zijn zinnen niet begrijpt, raad ik je aan om even terug te gaan naar groep 3, want zelfs een kleuter begrijpt wat hij hier probeert te zeggen.

nu ontopic :P

Je voeding ziet er naar mijn mening prima uit, misschien een paar koolhydraten minder, zodat je nog een paar extra vetten in je schema kan proppen, maar verders ziet het er naar mijn mening prima uit.

PS. Als je echt 100kg weegt op 19%, dan heb je echt flink wat massa over wanneer je droog staat.
Ja kleuters kunnen meer Nederlands dan hem
 
Back
Naar boven