XXL Nutrition

eerste aanraking met tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
1.220
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Hallo medebodybuilding fanaten :p

Mijn stats

1m75 85 kg vet nu rond de 7% 23 jaar

kuurverleden

-500 sus en 500bold voor 8 weken

-500sus en 50 mg winny ed voor 8 weken


Nu dacht ik voor mijn 3de kuurtje eens aan de trenbolone te gaan

Voorstel 1

-250 sus of test e gecombineerd met 200 trenbolone e e3d voor 8 weken

-250 sus of test e gecombineerd met 76 mg parabolan e3d voor 8 weken

Hou bewust de doseringen laag omdat het mijn eerste aanraking met trenbolone zou zijn .

Naar wel kuurtje gaat jullie voorkeur uit als eerste trenbolone ervaring ?

groeten ;)
 
bold 8 weken was zonder van de gear en het onderdrukken van je lijf ;)

trenbolone-e zou je ook zeker 12 weken moeten doen...para op 8 weken moet kunnen,maar dan wel wat hoger dosseren dan wat je nu van plan bent.
 
mijn eerste aanraking met tren was ; test e 500mg en tren e 400mg beide 1x per week voor 12 weken ,.... aardige gains op gepakt toen !

zou zeker wat Arno ook al aangeeft de kuur doortrekken naar 12 weken voor een beter effect ,.. en de doses ,... zou ikzelf iets hoger zetten maar das mijn mening
 
Heeft er iemand ervaringen met lage dosisen bv para 76 mg e3d of 200 trenbolone e ew?

Meer is toch niet noodzakelijk beter lijkt me;)

Welk middel heeft de minste bijwerkingen vd 2?


grtzz
 
ikzelf heb totaal geen last gehad van test/tren ,... maar aan de andere kant heb ik eigenlijk nog nooit echte sides gehad , enkel d-bol gaf me wat koppijn :D
 
Hoe zit het trouwens met gyno en tren?
Ik ben ereug gevoelig bij voor gyno bij test dan neem ik wat arimidex en nolva en gaat het over .
Werkt dit ook bij een 19 nor androgeen zoals tren of is letro een betere optie ?

grtzz
 
trenbolone zorgt niet voor gyno omdat het niet automatiseert
 
tfoeee waarom 12 weken?

bij mij komen de trenbolone sides en merkbare verschillen al na 2 weken, ik heb er pas 7 weken opzitten op 625 test e en 400 trenbolone e , en dat was niet de eerste keer trenbolone , en die shit kickt toch heftig in.

tis natuurlijk wel leuk zolang kuren,maar stoch beetje bullshit dat ze zo traag opkomen die lange esters.

aangezien je kuurverleden deed ik:

week 1: 1000mg Test E + 800mg Tren E
2-9: Test E 500mg
2-7: Tren E 400mg

waarom 9 en 7 weken denk je nu, omdat je dan mooi aankomt met 2vials van elk! je kan desnoods nog een korte ester nemen van week 9-12 om ff te bridgen naar de nakuur! maar das je eigen keuze. ik had miss nog 2 weekjes langer willen doorgaan, maar toen ik 10 weken deed merkte ik weinig na week 8 dus had ik nu ook niks meer bijbesteld, kdacht khou het wat korter dan investeer ik na de winter wel weer in me fysiek!

2 weken langer test ivm herstel en 10 weken is lang zat , das 2.5 maand groeien!
hier ga je zeer zeker lekker op gaan!

en sus heb je nu 2 keer gehad, probeer es test E das eens wat anders, dan ken je dat middel ook es.

en frontload die handel , ik doe het altijd , miss daarmee dat ik zo snel IN de kuur zit
 
ok het aromatiseerd niet, maar werk wel via progesterone als ik me niet vergis
En porogesterone kan gyno veroorzaken of ben ik verkeerd???


grtzz
 
tfoeee waarom 12 weken?

bij mij komen de trenbolone sides en merkbare verschillen al na 2 weken, ik heb er pas 7 weken opzitten op 625 test e en 400 trenbolone e , en dat was niet de eerste keer trenbolone , en die shit kickt toch heftig in.

tis natuurlijk wel leuk zolang kuren,maar stoch beetje bullshit dat ze zo traag opkomen die lange esters.

aangezien je kuurverleden deed ik:

week 1: 1000mg Test E + 800mg Tren E
2-10: Test E 500mg
2-8: Tren E 400mg

2 weken langer test ivm herstel en 10 weken is lang zat , das 2.5 maand groeien!
hier ga je zeer zeker lekker op gaan!

en sus heb je nu 2 keer gehad, probeer es test E das eens wat anders, dan ken je dat middel ook es.

en frontload die handel , ik doe het altijd , miss daarmee dat ik zo snel IN de kuur zit


Gebruikers ervaringen hier heb ik echt wat aan ,ipv de papagaai talk die ik hier soms lees op dbb

thanks big beast;)
 
en over die lage doseringen, ik ben ook ZEER gevoelig aan sides zoals ,zweten, agressi en andere shit, maar het valt goed mee, de eerste keer is de ergste , op 400mg is dat allemaal wel ok, je kant ook 300 zetten maar daar heb je daarna miss ff spîjt van.
 
jere delete es wat pm's!
 
pm box is geleegd bij deze;)
 
Als je toch al in het verleden heb geprikt met winny ED waarom zou je dan nu niet voor test prop + tren ace gaan?
 
tfoeee waarom 12 weken?

bij mij komen de trenbolone sides en merkbare verschillen al na 2 weken, ik heb er pas 7 weken opzitten op 625 test e en 400 trenbolone e , en dat was niet de eerste keer trenbolone , en die shit kickt toch heftig in.

tis natuurlijk wel leuk zolang kuren,maar stoch beetje bullshit dat ze zo traag opkomen die lange esters.

aangezien je kuurverleden deed ik:

week 1: 1000mg Test E + 800mg trenbolone E
2-9: Test E 500mg
2-7: Tren E 400mg

waarom 9 en 7 weken denk je nu, omdat je dan mooi aankomt met 2vials van elk! je kan desnoods nog een korte ester nemen van week 9-12 om ff te bridgen naar de nakuur! maar das je eigen keuze. ik had miss nog 2 weekjes langer willen doorgaan, maar toen ik 10 weken deed merkte ik weinig na week 8 dus had ik nu ook niks meer bijbesteld, kdacht khou het wat korter dan investeer ik na de winter wel weer in me fysiek!

2 weken langer test ivm herstel en 10 weken is lang zat , das 2.5 maand groeien!
hier ga je zeer zeker lekker op gaan!

en sus heb je nu 2 keer gehad, probeer es test E das eens wat anders, dan ken je dat middel ook es.

en frontload die handel , ik doe het altijd , miss daarmee dat ik zo snel IN de kuur zit

Waarom geen 12 weken ?
OK als je erg veel last hebt van sides snap ik je wel , maar ik moet zeggen dat 12 weken bij mij erug goed ging , totaal geen problemen mee gehad en super gegained.
Na 5-6 weken heb ikzelf net pas het gevoel dat ik er net inzit , heb dan ook geen zin om na 2 weken alweer te stoppen , vandaar dat ik ze iets verder door trek ;)

Miss idd een idee voor mij om volgende keer een kickstart of een front load te proberen , kijken of ik er dan ook zo snel inzit ;)
 
Omdat ik al hier en daar gehoort heb dat tren ace mss een betere optie is voor een 2 de keer dit ivm meer sides dan bv tren e;)

Denk dat ik gewoon 500 test met 400 tren e ga doen :p.
 
Omdat ik al hier en daar gehoort heb dat trenbolone ace mss een betere optie is voor een 2 de keer dit ivm meer sides dan bv trenbolone e;)

Denk dat ik gewoon 500 test met 400 trenbolone e ga doen :p.

1e durf ik je nog niet te zeggen , heb ik nog niet gepakt ( tren-ace ) maar op die 500/400 ga je zeker beter op dan op die 250/200 , ikzelf ben van mening dat bij zo laag doseren de gains niet opwegen tegen de negatieve dingen ( axes plat etc )
 
Back
Naar boven