AndroidHealthClinic

Eerste aas kuur. voorstel 500mg test-e 2x p/w en 300mg tren-e 2x p/w

Bezoekers in dit topic

Ik zit inderdaad te twijfelen over een Test-E only kuur.

Misschien dat dat inderdaad beter is. Ik hoor graag adviezen van anderen!

Ik heb overigens het stukje van Galen zojuist gelezen.
Ik denk dat ik, afgaande op mijn juiste interpretatie van het stuk, dan op ongeveer het volgende uit zou komen:
Wk 1-10: Test-E 500mg 2x PW
Wk 2-10 (??): HcG 500iu per week, 2x 250iu per week.
Wk 13-14: 20mg Nolvadex per dag.

Ik zit bovendien te twijfelen over Nolvadex of Clomid. In Nederland lijkt iedereen echter Nolvadex de voorkeur te geven; andere fora prijzen Clomid weer omdat het iets milder zou zijn, maar hetzelfde effect sorteert.

Ik hoor graag van jullie!
hCG hoger doseren; 250 IU EOD, of 2x 500 IU per week. Ook doortrekken t/m week 13.
 
hCG hoger doseren; 250 IU EOD, of 2x 500 IU per week. Ook doortrekken t/m week 13.

Ik dacht dat ik in je stuk gelezen had dat hCG niet gecombineerd moest worden met PCT serms zoals Nolvadex? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
Ik dacht dat ik in je stuk gelezen had dat hCG niet gecombineerd moest worden met PCT serms zoals Nolvadex? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Wat er in m'n stuk staat:
Aan te raden valt dus om deze primaire hypogonadie, in hoeverre mogelijk, te voorkomen. Er is voldoende aanleiding om te geloven dat hCG hier effectief in is. Hierbij wordt hCG gedurende de gehele kuur, t/m circa de eerste week van de nakuur (zodra de endogene gonadotrofines door een SERM verhoogd zijn) toegediend.
 
Wat er in m'n stuk staat:

Super, dankjewel! Ik vond het (als leek) een enorm moeilijk stuk terminologisch gezien, maar dacht inderdaad iets van die trant gelezen te hebben. Om het even in mijn eigen begrippen te zeggen: je voegt extern hCG nog tot een week voor de nakuur toe, om je lichaam in staat te stellen sneller te herstellen toch? Dat je LH weer op normale waarden (of acceptabele?) staat zogezegd.
 
Kuur is gwn goed. Test only raadt men aan voor zus en zo redenen, maar je hebt ook plus redenen wrm je tren wel erbij pakt (meer massa, meer progressie). Aan u de keuze.

Hcg is ook aangeraden, maar als je het niet doet, dan is je kuur ook niet waardeloos geweest. Hcg biedt zn voordelen, maar wederom is het gn must en ligt de keuze aan u. Een kuur zonder hcg is gn waardeloos kuur, maar een kuur met hcg is gewoon beter.
 
Super, dankjewel! Ik vond het (als leek) een enorm moeilijk stuk terminologisch gezien, maar dacht inderdaad iets van die trant gelezen te hebben. Om het even in mijn eigen begrippen te zeggen: je voegt extern hCG nog tot een week voor de nakuur toe, om je lichaam in staat te stellen sneller te herstellen toch? Dat je LH weer op normale waarden (of acceptabele?) staat zogezegd.
Wat het simpel gezegd doet is dat je LH na een kuur beter z'n werk kan verrichten.
Kuur is gwn goed. Test only raadt men aan voor zus en zo redenen, maar je hebt ook plus redenen wrm je tren wel erbij pakt (meer massa, meer progressie). Aan u de keuze.

Hcg is ook aangeraden, maar als je het niet doet, dan is je kuur ook niet waardeloos geweest. Hcg biedt zn voordelen, maar wederom is het gn must en ligt de keuze aan u. Een kuur zonder hcg is gn waardeloos kuur, maar een kuur met hcg is gewoon beter.
Ook waar ja.
 
Hcg is ook iets wat het laatste jaar pas echt populair is geworden. Heb het nog nooit gebruikt en een jaar/2jaar geleden hoorde je ook maar een kleine 5% van het forum erover.

Zou lekker 500mg test-E pw zetten als eerste kuur. Meer dan zat, en je gaat zeker gainen.
 
Back
Naar boven