• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Eerste AAS kuur

Bezoekers in dit topic

omlz94

Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
18%
Hallo,
Ik wil mijn eerste echte anabolen kuur doen, ik heb al ped's gedaan sarms/peptides.
ik train al aantal jaren, en ik heb ruim 27kg aan spiermassa en 14kg aan vetmassa.
Ik zit te denken over test cyp only voor 12 weken in 300mg. Misschien 30mg anavar in de laatste 6-8 weken.
Hebben jullie andere suggesties? Mijn prioriteiten zin stable dht en geen permanant problemen. Ik wil gewoon een begin daaraan maken en als ik het leuk vind zal ik daaraan beginnen. Ik doe altijd mijn bloedafname tests.

Gewoon test only, 300mg/week voor 10-12 weken. Anavar weglaten.
Kijk eerst hoe je lichaam op test reageert.

Op je profiel staat 18% vetmassa, ik zou wel eerst wat scherper komen voor je begint.

• Like
Waarderingen: Ivar_V
Gewoon test only, 300mg/week voor 10-12 weken. Anavar weglaten.
Kijk eerst hoe je lichaam op test reageert.

Op je profiel staat 18% vetmassa, ik zou wel eerst wat scherper komen voor je begint.
Dit idd als je nog een % of 10 zakt in vet. Dan zou je zelfs een week of 20 op 250 test kunnen beginnen en eventueel in de tussentijd naar 375 en zelfs 500 max kunnen ophogen. Zou de anavar lekker achterwegen laten

• Like
Waarderingen: Ivar_V
Eerste kuur als cutkuur zou ook zonde zijn

• Like
Waarderingen: Maximum Effort en CerebralGains
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou richten op maximaal 12% om te beginnen bouwen. Lager is beter.

Je kuur gaat veel effectiever zijn en je gaat minder aromatiseren naar oestrogeen.
Zal ik dan wel nogmaals een aromataseremmer nodig hebben? En ik kan wel snel mijn vet verliezen maar ik verlies altijd veel spieren, hoe snel krijg ik het terug met die kuur?

Zal ik dan wel nogmaals een aromataseremmer nodig hebben? En ik kan wel snel mijn vet verliezen maar ik verlies altijd veel spieren, hoe snel krijg ik het terug met die kuur?

Je moet pas een AI toevoegen als je merkt dat je last krijgt van aromatisatie.

Als je veel spieren verliest tijdens een cut, dan ben je in een te grote deficit en zitten je macro’s niet goed.

Hoe snel krijg je spieren met een kuur? Hangt af van hoe lichaam reageert op de anabole steroïden. Je zal snel merken wat voor een responder je bent.

Maar ik zou me geen zorgen maken over een minimaal verlies in een cut, als je gaat starten met een kuur? :rolleyes:

Je moet pas een AI toevoegen als je merkt dat je last krijgt van aromatisatie.

Als je veel spieren verliest tijdens een cut, dan ben je in een te grote deficit en zitten je macro’s niet goed.

Hoe snel krijg je spieren met een kuur? Hangt af van hoe lichaam reageert op de anabole steroïden. Je zal snel merken wat voor een responder je bent.

Maar ik zou me geen zorgen maken over een minimaal verlies in een cut, als je gaat starten met een kuur? :rolleyes:
Wat zal ik nog meer nodig hebben voor deze kuur? En wat voor pct zal goed zijn, normaal gebruik ik hcg en enclomiphene. Maar zal ik nog iets nodig hebben?

Of je denkt dat je spieren verliest, maar bent dikker dan je denkt/dacht..

Edit; of je traint niet (goed genoeg) om je spieren te behouden..

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CerebralGains
  • Like
Waarderingen: Seth_Fit
Snel vet verliezen en dan je spieren kwijt raken wat je aangeeft.
Nee meneer, dat is als ik erg snel vet wil verliezen.
Ik will binnen een maand dat kuur kunnen beginnen en daardoor heb ik geen genoeg tijd voor een stabiel cut.
IK wilde weten hoe senel ik de verloren spiermassa kan terugkrijgen op dat kuur.

Nee meneer, dat is als ik erg snel vet wil verliezen.
Ik will binnen een maand dat kuur kunnen beginnen en daardoor heb ik geen genoeg tijd voor een stabiel cut.
IK wilde weten hoe senel ik de verloren spiermassa kan terugkrijgen op dat kuur.
Ik zou dan eerst echt cutten tot minimaal 12% dan pas beginnen. AK kan je verder helpen 🫣

• Haha
Waarderingen: BigGuy84
Terug
Naar boven