Fitness Seller

Eerste Anavar Cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_110723

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Berichten
1.412
Waardering
2.216
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Intro
Ik ben sinds vorig jaar mei (toen de gyms open gingen) weer actief in de sportschool. Hiervoor heb ik ook wel gegymt maar niet erg serieus als het laatste jaar. Ik heb inmiddels een RAD-140 en MK677 cycle van 8 gevolgd. Deze (succesvolle) cycle was rond vorig jaar zomervakantie. Ik heb dit jaar in de winter nog een S23 cycle gevolgd maar ik merkte bijna geen verschil en vond dit een waardeloze cycle.

Ik ben vandaag gestart met een Anavar cycle van 8 weken. Ik wilde dit eigenlijk combineren met test, maar na 1x inspuiten van test merkte ik een extreme pip (als dat is hoe je het noemt) die een week duurde. Zelf heb ik ook nog geen ervaring met het injecteren, hiervoor had ik een vriend die dit al eerder had gehad. Tevens wil ik ook kijken hoe mijn lichaam reageert op anavar voordat ik dit wil combineren met test.

Cycle duur: 8 weken
Dagelijkse inname: 50mg (25mg ochtend en 25mg avond)
Nakuur: ???? Ik twijfel of een nakuur nodig is (Anders kan ik altijd nog Clomid kopen)

Huidige stats
Lengte: 170cm
Gewicht: 70,1KG
Lichaamsvet: 19,8% (Krijg vaak te horen dat dit niet accuraat kan zijn)

(Ik heb een SilverGear weegschaal gebruikt voor deze metingen. Meer details kan je vinden in de bijlage. Iemand wellicht een aanrader voor het laten meten van mijn gehele lichaam, dus lichaamsvet, spiermassa en grootte van spieren)

Supplementen
Capsule Omega-3 (155mg)
- DHA (75mg)
- EPA (50mg)
- Vitamine D (3,75mcg)
- Vitamine A (62,5mcg)
- Vitamine E (0,75mcg)
Propolis
- Koninginnengelei (120mg)
- Bijenpollen (125mg)
- Johannesbrood (75mg)
- Propolis (180mg)
Vitamine B12 (1000mcg)
Vitamine D3 (10mcg)
Creatine (5mg)
Bijenpollen en bijenbrood

Dieet & Schema:
Eten is voor mijn het grootste probleem. Ik heb erg veel eetlust. Hierdoor is in een deficit zijn voor mij heel moeilijk. Ik probeer onder de 2000kcal te blijven.
90gram proteïne per dag. Zo min mogelijk vet en suiker (geen specifieke nummer)
Verder zal ik ook per week 1000kcal proberen te verbranden met cardio
PPL split (4x per week). Ik pak op leg day meestal ook armen

Doel
Vet kwijtraken om wat meer definitie in de spieren te hebben. 2/3KG afvallen zou geen kwaad zijn, maar vind 70KG ook prima zolang ik maar minder vet heb.
Ik verwacht ook wel extra kracht op te bouwen.
Ook merk ik dat mijn spierconditie nog verbeterd kan worden. Ik hoop hierin ook verschil te zien

Extra
Ik heb een video van mijn huidige lichaam voor deze cycle gemaakt. Ik wil echter nog wel anoniem blijven. Indien er interesse is, vind ik het niet erg om deze video in prive berichten te delen.

PRs (10 reps)
- Bench press: 70KG
- Dumbbell bicep curls: 12KG per arm
- Dumbbell shoulder press: 20KG per schouder
- Deadlift (ik doe ze amper laatste tijd): 130KG
- Lat pulldown: 59KG
- Squat: 80KG

Dit is mijn eerste grote post op deze forum, als ik iets verkeerds heb gemeld hoor ik dit graag. Ik zal komende dag zeker actief zijn op de forum en ook updates geven. Ik hoor graag of er nog extra tips zijn. Nog een vraagie: Is liv52 oid aangeraden? Voor eventuele leverschade, ik weet niet zeker of dit het geval is bij Anavar.
 

Bijlagen

  • IMG_1084.png
    IMG_1084.png
    266,7 KB · Weergaven: 249
Laatst bewerkt:
Mg, niet gram. Jammer dat je nu al met sarms en Ana klooit op 70kg.
vergeet niet om voldoende te eten 😉

(beter was testosteron op 375mg ew, voor 14weken)
 
Mg, niet gram. Jammer dat je nu al met sarms en Ana klooit op 70kg.
vergeet niet om voldoende te eten 😉

(beter was testosteron op 375mg ew, voor 14weken)
Ohja tuurlijk, aangepast! Voldoende eten is het kleinste probleem. Te veel eten is een grotere probleem ;)

Ik wil na de zomervakantie testosteron doen. Daarna eventueel combineren met ana.
 
Ohja tuurlijk, aangepast! Voldoende eten is het kleinste probleem. Te veel eten is een grotere probleem ;)

Ik wil na de zomervakantie testosteron doen. Daarna eventueel combineren met ana.
Voldoende is wat anders dan teveel. 90g eiwit is veel te weinig
 
Voldoende is wat anders dan teveel. 90g eiwit is veel te weinig
Hmmm, 90g hield ik aan omdat ik destijds 60kg was en dit was dus 1,5x mijn gewicht zijn. Is 105g voldoende, of raad je meer richting de 1,7x/2x lichaamsgewicht aan?
 
Hmmm, 90g hield ik aan omdat ik destijds 60kg was en dit was dus 1,5x mijn gewicht zijn. Is 105g voldoende, of raad je meer richting de 1,7x/2x lichaamsgewicht aan?
140g zou ik aanhouden en tenminste 50g vet, rest carbs zvm complex
 
Week 1:
Inmiddels een weekje op gang. Had in het begin twijfels of deze cycle wel echt zou helpen omdat ik te horen kreeg van niet. Heb toch besloten om door te gaan, als het een fout is dan zal het een wijze les zijn voor mij. Verder merk ik nog niks van de Anavar, ik had ook gehoord dat dit pas 2e week inwerkt. Dus had ook niet echt iets nog verwacht.

Ik heb inmiddels ook wat aanpassingen gebracht aan mijn dieet obv gegeven advies. Dit is mijn huidige dagelijkse inname:
1700 kcal
70g vet
140g eiwitten

Verder neem ik de ochtenden en middagen zoveel mogelijk complexe koolhydraten in. Ik heb nog wel moeite met het behalen van deze doelen, maar ben wel al aardig opweg. Ik merkte dat ik te weinig vetten binnen kreeg en ongeveer 100-110g eiwitten (met 2 shakes van 20g per stuk). Wel bleef ik net onder 1700 calorieën. Ik geloof dat ik de volgende week wel de resultaten hiervan zal merken.

Huidige stats (zojuist gewogen, dus in de nacht):
70.1kg. Heb wel tussendoor 69,5kg en 69,7kg in de ochtenden gezien
19.8% VP (heb tussendoor 20,2 en 19,9 gezien)
Heb weer afbeelding van stats van weegschaal als bijlage gevoegd

Ook heb ik sinds vandaag mijn Anavar inname van 50mg naar 60mg verhoogd. Ook heb ik obv gegeven advies Mariadistel gekocht voor leverreiniger (ipv Liv52). Hiervan ben ik van plan om 750mg per dag in te nemen (gelijk na de inname van Anavar). Dit heb ik gedaan omdat ik het irritant vond om ochtend en avond een 2 en een halve pil in te nemen. Ik ben gestopt met hardlopen en probeer in plaats van hardlopen 10k stappen per dag te zetten. (3 van de 4 dagen waar ik dit wilde doen had ik behaalt. Dit wordt volgende week 7/7 dagen). Ik kreeg te horen dat dit minder honger geeft. Ik dacht juist dat je honger is verbonden aan de calorieën die je verbrand. Dus als je 300 calorieën verbrand door hard te lopen dat dit hetzelfde honger geeft als 300 calorieën verbranden door te joggen.

Ik twijfel nu wel of ik misschien 3x per dag 2 anavar pillen moet innemen of nog steeds houden op ochtend en middag innemen. Tijdens mijn RAD-140 cycle merkte ik ook een klein beetje gyno, ik heb het gevoel dat dit weer terug komt met Anavar. Dit kan ook placebo zijn, dus voor nu even afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal nu ook elke dag in de ochtend voor het eten weer alles meten en dan de gemiddelde pakken. Als dit volgende week niet lager is dan mijn huidige gewicht, zal ik mijn calorie inname verminderen.
 
Zolang je jouw eetbehoeften niet 100% onder controle hebt moet je ver weg blijven van PED's.
Klopt, heb dit vaak te horen gekregen en gelezen. Inmiddels is dit zoveel verbetert, ik begin zelfs te genieten van cutten. Mn maag begint er ook aan gewent te raken
 
Neem 40mg in de ochtend en ~9u later 20mg. op een gewicht van 70kg zul je er wel wat van merken. Lichte krachttoename sowieso
 
Gyno van RAD-140 en MK-667?
Voor zover ik weet zouden beide substanties dat niet moeten doen.
Hmmm mijn tepels waren veel meer zichtbaar door shirts, verder als ik goed kneep kwamen er ook (druppels) vloeibaars uit
 
Week 2:
Deze week begon ik wat resultaten te zien, echter merk ik nog niet veel van Anavar. Ik merk geen verschil in kracht. Wel een klein beetje verschil in uithoudingsvermogen, heb het gevoel dat ik meer oefeningen kan doen dan normaal. Bijvoorbeeld laatste pull day 5 bicep oefeningen gepakt (laatste 2 gesuperset). Ik ben bang dat ik wellicht teveel verwachte qua extra kracht.

Ik hou me streng aan mijn macro's, dus het kan zijn dat de resultaten die ik gemaakt heb alleen hierdoor kunnen komen. Omdat het de eerste keer is dat ik cut weet ik niet echt of ik veel of weinig vet heb verloren in 1 week.

Ik neem amper nog shakes van melkunie. Heb weer whey bestelt voor als ik te kort kom aan eiwitten en voor het maken van proteine pannenkoeken. Zolang ik elke dag kip eet, kan ik makkelijk 140g eiwitten halen. Af en toe wel even een pauze van kip, dus dan neem ik wel een shake in.

Huidige stats (zojuist gewogen, dus in de nacht):
68.9KG
19.3%
Heb weer afbeelding van stats van weegschaal als bijlage gevoegd

Verschil vorige week:
-1,2KG
-0,5% BF
Heb dit keer ook de metingen die ik gedurende week heb gemaakt erbij toegevoegd (BF en gewicht)

Ik heb verder niet echt iets gemerkt qua gyno. Ik denk dat ik gewoon te paranoide was. Ik neem nu 40MG Anavar en 500MG Mariadistel in de ochtend en 20MG Anavar en 250MG Mariadistel in de avond. In de afbeelding is te zien dat ik 53,3KG aan spiermassa heb, aan het begin van mijn cycle was dit 54KG. Moet ik mij nog zorgen maken? Ik neem Anavar vooral in om juist geen spiermassa kwijt te raken. Iemand advies hierover?
 

Bijlagen

  • IMG_1167.jpeg
    IMG_1167.jpeg
    61,8 KB · Weergaven: 108
  • IMG_1165.PNG
    IMG_1165.PNG
    57,8 KB · Weergaven: 170
  • IMG_1166.PNG
    IMG_1166.PNG
    57,4 KB · Weergaven: 114
Back
Naar boven