XXL Nutrition

Eerste Anavar Cycle (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeft niet perse te stoppen, als het behouden van mijn fysieke doel niet mogelijk is zonder anabolen dan vind ik het niet erg om er verder mee te gaan. Nu zal je vast denken dat ik te makkelijk denk, maar waarom zou dit niet mogelijk kunnen zijn?
Als je jouw naturel potentieel wilt tot de max wilt uitbouwen, doe je dat niet met gear. Dat is niet je naturel limiet.
Je weet geeneens wat dat begrip inhoud.
Heb je enig idee wat er bij komt kijken wil je anabolen op een verantwoorde manier ( als dat al kan, op recreatief nivo ) gebruiken voor de rest van je leven ?

Je denkt niet te makkelijk, je hebt er alleen nog niets, maar dan ook geen ene f'ck van begrepen. Niet van voeding en niet van trainen en al helemaal niet van luisteren naar goed bedoelde adviezen.
 
Net 1 jaar aan het trainen met een shitload aan lockdowns er doorheen. Allerlei SARMs gebruikt. De ballen verstand van voeding en waarschijnlijk ook training. Meet zijn vetpercentage met een weegschaal. De kunde spat er vanaf :roflol: Maarja, het klinkt als een gevalletje "probeer maar niet, heeft toch geen zin om tegen te houden".

Dus ik zou zeggen Jhon, veel plezier er mee kerel :)
Ik train 1 jaar consistent (zonder te stoppen in de lockdowns). Voordat ik begon met Ana had ik zeker weten de impressie dat het zou werken als een magische pil (ik kan veel eten en zal alsnog afvallen is wat ik dacht). Dankzij jullie weet ik nu dat dit zeker niet het geval is. Dankzij jullie heb ik mijn macro's verbeterd. Nu weet ik ook dat het meten van vetpercentage niet gedaan moet worden via een weegschaal, zal ik volgende keer ook niet doen.

Ik probeer niet eigenwijs te zijn hoor, ik neem zoveel mogelijk advies op die ik krijg van jullie. Vrijwel de enige reden dat ik mijn huidige cycle nog doe is om 'concrete bewijs' te hebben dat jullie gelijk hebben. Als ik echt merk dat de Ana geen shit doet (zoals ik tot nu toe merk), dan weet ik dat jullie gelijk hadden en dan weet ik ook dat ik naar jullie had moeten luisteren. Dat maakt het voor mij zoveel makkelijk om daadwerkelijk naar jullie te luisteren.
 
Als je jouw naturel potentieel wilt tot de max wilt uitbouwen, doe je dat niet met gear. Dat is niet je naturel limiet.
Je weet geeneens wat dat begrip inhoud.
Heb je enig idee wat er bij komt kijken wil je anabolen op een verantwoorde manier ( als dat al kan, op recreatief nivo ) gebruiken voor de rest van je leven ?

Je denkt niet te makkelijk, je hebt er alleen nog niets, maar dan ook geen ene f'ck van begrepen. Niet van voeding en niet van trainen en al helemaal niet van luisteren naar goed bedoelde adviezen.
Zou je mij dan kunnen uitleggen wat ik verkeerd begrijp of wat dat begrip WEL inhoud. Je kan mij blijven vertellen dat ik het fout heb, maar ik heb daar vrij weinig aan als je niet vertelt wat het goede is. Ik wil oprecht begrijpen wat je bedoelt, ik probeer je niet uit te dagen/eigenwijs te zijn.

Je zegt dat naturele potentie niet uitgebouwt moet worden met gear. Dit zal zeker kloppen, jij hebt sws meer ervaring in dit gebied dan ik. Je kan dit zeggen, maar leg mij dan ook AUB uit waarom dit het geval is. Net als: "Je ana cycle gaat niks goeds met je doen" of "je weet te weinig". Ik begrijp dat ik te weinig weet, maar vertel mij dan concreet hoe ik meer kan weten. Ik heb bijna alle stickies betreft anabolen gelezen. Bijv advies van 23G met 1 tot 1.5 inch naald heb ik gelezen in een FAQ sticky. Vervolgens krijg ik te horen dat dit voor mijn lichaam niet goed is en dat ik 19MM en 27G wel goed is
 
Ik train 1 jaar consistent (zonder te stoppen in de lockdowns). Voordat ik begon met Ana had ik zeker weten de impressie dat het zou werken als een magische pil (ik kan veel eten en zal alsnog afvallen is wat ik dacht). Dankzij jullie weet ik nu dat dit zeker niet het geval is. Dankzij jullie heb ik mijn macro's verbeterd. Nu weet ik ook dat het meten van vetpercentage niet gedaan moet worden via een weegschaal, zal ik volgende keer ook niet doen.

Ik probeer niet eigenwijs te zijn hoor, ik neem zoveel mogelijk advies op die ik krijg van jullie. Vrijwel de enige reden dat ik mijn huidige cycle nog doe is om 'concrete bewijs' te hebben dat jullie gelijk hebben. Als ik echt merk dat de Ana geen shit doet (zoals ik tot nu toe merk), dan weet ik dat jullie gelijk hadden en dan weet ik ook dat ik naar jullie had moeten luisteren. Dat maakt het voor mij zoveel makkelijk om daadwerkelijk naar jullie te luisteren.
Als je al een jaar consistent deed trainen was je al stukken verder dan nu lijkt me.
 
Als je al een jaar consistent deed trainen was je al stukken verder dan nu lijkt me.
Trainen wel, eten helaas niet. Dat is wat ik nu erg veel heb verbeterd dankzij de gegeven advies
 
Bijv advies van 23G met 1 tot 1.5 inch naald heb ik gelezen in een FAQ sticky. Vervolgens krijg ik te horen dat dit voor mijn lichaam niet goed is en dat ik 19MM en 27G wel goed is
Ligt aan je vetpercentage en aan welke plek dat je prikt wat voor naald je nodig hebt. 23G is best prima als je nog redelijk wat vet hebt voor bijvoorbeeld glutes/medius. Voor schouders is het weer vrij lomp en is vaak 25G weer idealer, ben je redelijk droog, kan inderdaad 27G ook weer prima.

Maar je hebt dus niet 1 needle fits all. Glutes hebben weer langere/dikkere naalden nodig. Schouders en quads weer kortere/dunnere. Etc etc.
 
Ligt aan je vetpercentage en aan welke plek dat je prikt wat voor naald je nodig hebt. 23G is best prima als je nog redelijk wat vet hebt voor bijvoorbeeld glutes/medius. Voor schouders is het weer vrij lomp en is vaak 25G weer idealer, ben je redelijk droog, kan inderdaad 27G ook weer prima.

Maar je hebt dus niet 1 needle fits all. Glutes hebben weer langere/dikkere naalden nodig. Schouders en quads weer kortere/dunnere. Etc etc.
Dankjewel, dit stond bijvoorbeeld niet in de sticky. Ik doe oprecht mijn best om zoveel mogelijk informatie te verkrijgen. Ik heb nog nooit gespoten, hoe zou ik moeten weten dat er dus variatie is met naalden tussen BF. Ik lees de sticky, die zegt hier niks over dus ik denk er dan niet eens aan.
 
Ligt aan je vetpercentage en aan welke plek dat je prikt wat voor naald je nodig hebt. 23G is best prima als je nog redelijk wat vet hebt voor bijvoorbeeld glutes/medius. Voor schouders is het weer vrij lomp en is vaak 25G weer idealer, ben je redelijk droog, kan inderdaad 27G ook weer prima.

Maar je hebt dus niet 1 needle fits all. Glutes hebben weer langere/dikkere naalden nodig. Schouders en quads weer kortere/dunnere. Etc etc.
Als je 23G nodig hebt 30/40mm is je vetpercentage al te hoog om te gaan kuren !
 
Als je 23G nodig hebt 30/40mm is je vetpercentage al te hoog om te gaan kuren !
Precies, maar ik wilde meer een voorbeeld geven dat 23G 30-45mm dus niet echt een standaard maat is om overal mee te prikken. En dat het ook niet zo simpel is als 1 naald is geschikt voor alle plekken. Vind het zelf eigenlijk best een flinke naald om mee aan de slag te gaan, natuurlijk kun je met die naald wel praktisch overal prikken, maar voor het gros van de plekken is ie onnodig groot als je 23G 1,5" zou pakken... Als TS een relatief hoog vetpercentage heeft hoeft ie jouw advies van 27G waarschijnlijk ook niet te proberen, misschien dat z'n schouders zullen gaan, maar z'n glutes waarschijnlijk niet.
 
Precies, maar ik wilde meer een voorbeeld geven dat 23G 30-45mm dus niet echt een standaard maat is om overal mee te prikken. En dat het ook niet zo simpel is als 1 naald is geschikt voor alle plekken. Vind het zelf eigenlijk best een flinke naald om mee aan de slag te gaan, natuurlijk kun je met die naald wel praktisch overal prikken, maar voor het gros van de plekken is ie onnodig groot als je 23G 1,5" zou pakken... Als TS een relatief hoog vetpercentage heeft hoeft ie jouw advies van 27G waarschijnlijk ook niet te proberen, misschien dat z'n schouders zullen gaan, maar z'n glutes waarschijnlijk niet.
19mm moet wel lang genoeg zijn voor glutes. 27G zegt alleen wat over de dikte. Je moet de spuit er ook goed in zetten, niet de naald maar half harpoenen . ;)
 
Zou je mij dan kunnen uitleggen wat ik verkeerd begrijp of wat dat begrip WEL inhoud. Je kan mij blijven vertellen dat ik het fout heb, maar ik heb daar vrij weinig aan als je niet vertelt wat het goede is. Ik wil oprecht begrijpen wat je bedoelt, ik probeer je niet uit te dagen/eigenwijs te zijn.

Je zegt dat naturele potentie niet uitgebouwt moet worden met gear. Dit zal zeker kloppen, jij hebt sws meer ervaring in dit gebied dan ik. Je kan dit zeggen, maar leg mij dan ook AUB uit waarom dit het geval is. Net als: "Je ana cycle gaat niks goeds met je doen" of "je weet te weinig". Ik begrijp dat ik te weinig weet, maar vertel mij dan concreet hoe ik meer kan weten. Ik heb bijna alle stickies betreft anabolen gelezen. Bijv advies van 23G met 1 tot 1.5 inch naald heb ik gelezen in een FAQ sticky. Vervolgens krijg ik te horen dat dit voor mijn lichaam niet goed is en dat ik 19MM en 27G wel goed is
Ik kan het je wel gaan vertellen, maar je zoekt het zelluf maar uit.
 
Ik kan het je wel gaan vertellen, maar je zoekt het zelluf maar uit.
Dat is prima, je bent niemand iets schuldigs. Ik bedank je sowieso voor de moeite en dat je zegt dat het niet goed is! <3
 
Week 3:
Dit was een erg aparte en lastige week voor mij. Veel prive problemen thuis en veel deadlines voor school (HBO life). Heb dit niet als smoesjes gebruikt om buiten mijn dieet om te gaan maar wel 2 dagen gym geskipt. Verder had ik de eerste dag een erge daling met BF en gewicht. 0,6% en 1KG binnen 1 dag (ik heb geen idee hoe). Ik was echt gemotiveerd hiermee maar dat ook voor kort. Binnen 2 dagen had ik weer 0,6% vet en 0,8KG teruggekregen helaas. Iemand een theorie in deze wiebeling (ik meet elke ochtend voor het eten)? Ik ging zover ik weet niet boven mijn deficit (soms lastig te meten als er thuis al word gekookt). Verder vanaf daar weer een stabiele daling. Begin ook meer tot (near) failure te werken en vooral op compound oefeningen

Huidige stats
68.2KG
19.0%
Heb weer afbeelding van stats van weegschaal als bijlage gevoegd

Verschil vorige week:
-0,7KG
-0,3% BF
Deze week dus wat minder resultaten vergeleken met de eerste week.

Ik moet zeggen dat ik op betere resultaten had gehoopt. Is het handig om mijn calorie inname te verlagen naar 1500 (ipv 1700). Ik loop verder ook (bijna) elke dag 10k stappen. Ben inmiddels ook gewent aan 1700kcal inname. Ik kreeg ook het advies om mijn eiwit inname te verhogen naar minstens 165gr (voor iemand van 69,8KG). Dat zal dus nu 160gr zijn. Dat is wel hoog, daarvoor moet ik echt ELKE dag kip eten. Ochtenden wordt dan alleen kwark en geen(of minder) havermout, dus ook minder koolhydraten om de dag mee te overleven. Wat denken jullie hierover?
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2022-07-01 at 12.51.13 PM(1).jpeg
    WhatsApp Image 2022-07-01 at 12.51.13 PM(1).jpeg
    35,9 KB · Weergaven: 70
  • WhatsApp Image 2022-07-01 at 12.51.13 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-07-01 at 12.51.13 PM.jpeg
    35,8 KB · Weergaven: 69
  • WhatsApp Image 2022-07-01 at 12.51.12 PM.jpeg
    WhatsApp Image 2022-07-01 at 12.51.12 PM.jpeg
    61 KB · Weergaven: 64
Ik zou niet verlagen. Je gewicht is 2 ons gedaald. Dat vet% op een weegschaal is totaal niet nauwkeurig.
Vochtige voeten, warme of koude voeten, droge huid, vocht in je lijf etc hebben invloed op de metingen want ze zijn gebaseerd op geleiding. En vocht geleidt. Dus raak je meer vocht kwijt of hou je net meer vocht vast dan is je vet% meting al totaal anders.

Dus gewicht, wat zie je in de spiegel etc. Dat is je resultaat. Neem dat vet% meten met een korreltje zout ;) (mooie uitspraak... :D )
 
Ik zou niet verlagen. Je gewicht is 2 ons gedaald. Dat vet% op een weegschaal is totaal niet nauwkeurig.
Vochtige voeten, warme of koude voeten, droge huid, vocht in je lijf etc hebben invloed op de metingen want ze zijn gebaseerd op geleiding. En vocht geleidt. Dus raak je meer vocht kwijt of hou je net meer vocht vast dan is je vet% meting al totaal anders.

Dus gewicht, wat zie je in de spiegel etc. Dat is je resultaat. Neem dat vet% meten met een korreltje zout ;) (mooie uitspraak... :D )
Oki, dan blijf ik gewoon op 1700. Ik merk wel verschil ja, naar mijn gevoel zie ik er wel veel droger uit. Eigenlijk moet ik zo een tang kopen waarmee ik het zelf kan meten. Of door de huisarts laten meten
 
Back
Naar boven