MuscleMeat

Eerste anavar kuur vrouwen

Bezoekers in dit topic

MsScott

Novice
Lid geworden
11 feb 2019
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
54kg
Ik ga (voor het eerst) een anavar kuur beginnen, 5mg maar Mn vraag is pak ik die in twee keer 2,5 or gwn de 5mg en wanneer op de dag is dit Het optimaalst?

Ook over de lengte van de kuur zijn er verschillende ideeen. Ik dacht 6 weken te kuren maar Heb al verschillende keren gelezen dat ze met 4 weken beginnen.

Ook hoeven vrouwen geen nakuur, maar is 10 Mg nolvadex mss geen goed idee voor de zekerheid?

En als laatste wat kan ik verwachten? Blijven de gains plakken?
 
Ik ga (voor het eerst) een anavar kuur beginnen, 5mg maar Mn vraag is pak ik die in twee keer 2,5 or gwn de 5mg en wanneer op de dag is dit Het optimaalst?

Ook over de lengte van de kuur zijn er verschillende ideeen. Ik dacht 6 weken te kuren maar Heb al verschillende keren gelezen dat ze met 4 weken beginnen.

Ook hoeven vrouwen geen nakuur, maar is 10 Mg nolvadex mss geen goed idee voor de zekerheid?

En als laatste wat kan ik verwachten? Blijven de gains plakken?
Zo te lezen heb je er nog te weinig kennis van. Niet kuren dus.

Een SERM als nolvadex is een absolute No Go voor vrouwen (tenzij onderdeel van behandeling tegen kanker).

Als je dan toch moet kuren, dan raadt ik je aan begeleiding te zoeken van iemand (niet je dealer!) die wel over de juiste kennis beschikt.
 
Bizar dat je nolvadex als nakuur wil nemen. Anyway zorgen dat je gains blijven plakken doe je door goed op je dieet te letten.
 
Er wordt aangeraden om de dosering te verdelen, dus 2x 2,5mg per dag.

Ik zou het eerst eens 4 weken aankijken of het wat voor je is, blijven de sides enz. weg kun je het best doortrekken naar 6 weken.

Ook hoeven vrouwen niet na te kuren. Je bent toch geen man die zijn testproductie weer op gang moet krijgen? Dus "voor de zekerheid" toch nakuren is echt grote onzin. Wat wel van belang is is dat je je anticonceptie slikt.

Wat je kunt verwachten? Onmogelijk om daar iets zinnigs over te zeggen. Is je voeding op orde, is je training op orde? Train je al jaren en geef je altijd alles? Het is niet zo dat als je nu gedurende je anavarkuurtje als een beest gaat trainen om vervolgens weer te slacken je je gains behoudt. Daarnaast is het geen wondermiddel. Van een kuurtje anavar sta je er niet opeens bij als de gemiddelde bekende fitgirl op instagram of Evelien van Nellen of Dana linn bailey.

Ik persoonlijk zou kuren echt afraden. Het is maar de vraag of je het als vrouw zijnde gains maakt en überhaupt kunt vasthouden. Plus, zijn het de sides (meer haargroei, vergrote clitoris, mannelijkere stem) waard voor je?

Allemaal dingen die je in overweging moet nemen als vrouw zijnde.
 
Laatst bewerkt:
:roflol: Je bent te goed voor deze wereld :haha:

Maar TS wil eigenlijk gewoon alleen maar horen dat het allemaal niet uitmaakt en ze lekker met 20-30mg per dag moet gaan anavarren.
 
Er wordt aangeraden om de dosering te verdelen, dus 2x 2,5mg per dag.

de gemiddelde bekende fitgirl op instagram of Evelien van Nellen of Dana linn bailey.

Ik persoonlijk zou kuren echt afraden. Het is maar de vraag of je het als vrouw zijnde gains maakt en überhaupt kunt vasthouden. Plus, zijn het de sides (meer haargroei, vergrote clitorus, mannelijkere stem) waard voor je?

Allemaal dingen die je in overweging moet nemen als vrouw zijnde.

Hier moet je toch echt niet veel voor doen :) Dana lynn is dan wel weer wat anders :)

Vergrote clitorus is toch niet zo erg. :p
 
Hier moet je toch echt niet veel voor doen :) Dana lynn is dan wel weer wat anders :)

Vergrote clitorus is toch niet zo erg. :p

Vergis je niet over de hoeveelheden AAS die de gemiddelde fitgirl zoals Evelien Nellen naar binnen werkt ;) Zoiets bereiken zonder AAS is voor vrouwen op deze wereld nagenoeg niet weggelegd. Wellicht voor een handjevol op de 3,5 miljard.
 
Hier moet je toch echt niet veel voor doen :) Dana lynn is dan wel weer wat anders :)

Vergrote clitorus is toch niet zo erg. :p

thanks @ clit :roflol: wat een slechte fout :bang:

Haha, jij hebt als man mannelijk praten dat je daar niet veel voor hoeft te doen. Dat geldt misschien voor de slanke dames die van zich zelf al goede genen hebben met een hoge verbranding dat die misschien 1 2 3 bikinifitness ready zijn.

Vrouwen die anavar overwegen zijn denk ik wel een stapje verder dan de gemiddelde slanke healthy fitgirls op instagram (althans hoop en verwacht ik) en zullen ook de wat meer gevorderde "fitgirls" op insta volgen. En op die groep doel ik natuurlijk. Niet de "ik ben slank en ga 2 x per week naar de sportschool en ben gek op avocado" fitgirls.

Ik sport al jaren en doe best wel mijn best, al zeg ik het zelf, en ik heb ook nog niet eens een fysiek als de gemiddelde bekende fitgirl. Dus zeggen dat je daar niet veel voor moet doen vind ik niet zo tof (mijn fysiek komt nog niet eens in de buurt van een slanke healthyfitgirl, so not cool!)
 
Dank jullie voor de reacties goed en slecht alle info kan helpen. Nolvadex was een idee vd dealer natuurlijk daarom dat ik het ook wou checken en hierop posten...
 
Er wordt aangeraden om de dosering te verdelen, dus 2x 2,5mg per dag.

Ik zou het eerst eens 4 weken aankijken of het wat voor je is, blijven de sides enz. weg kun je het best doortrekken naar 6 weken.

Ook hoeven vrouwen niet na te kuren. Je bent toch geen man die zijn testproductie weer op gang moet krijgen? Dus "voor de zekerheid" toch nakuren is echt grote onzin. Wat wel van belang is is dat je je anticonceptie slikt.

Wat je kunt verwachten? Onmogelijk om daar iets zinnigs over te zeggen. Is je voeding op orde, is je training op orde? Train je al jaren en geef je altijd alles? Het is niet zo dat als je nu gedurende je anavarkuurtje als een beest gaat trainen om vervolgens weer te slacken je je gains behoudt. Daarnaast is het geen wondermiddel. Van een kuurtje anavar sta je er niet opeens bij als de gemiddelde bekende fitgirl op instagram of Evelien van Nellen of Dana linn bailey.

Ik persoonlijk zou kuren echt afraden. Het is maar de vraag of je het als vrouw zijnde gains maakt en überhaupt kunt vasthouden. Plus, zijn het de sides (meer haargroei, vergrote clitoris, mannelijkere stem) waard voor je?

Allemaal dingen die je in overweging moet nemen als vrouw zijnde.
Heb je zelf dan nooit gekuurd?
 
Vrouwen kuren niet na! Waarom zou je nolvadex pakken? Om je ballen weer op formaat te krijgen :dunno: Om je zaad weer tot leven te manen? Serieus, leg het me uit..
 
Dank jullie voor de reacties goed en slecht alle info kan helpen. Nolvadex was een idee vd dealer natuurlijk daarom dat ik het ook wou checken en hierop posten...

Neem dan al maar geen raad meer aan van hem.
 
Dank jullie voor de reacties goed en slecht alle info kan helpen. Nolvadex was een idee vd dealer natuurlijk daarom dat ik het ook wou checken en hierop posten...

Jouw dealer is een grote kneus.

Heb je zelf dan nooit gekuurd?

Ja, ik kuur momenteel op 100 test en 50 tren. Maar ik ben al zo ver heen dat er geen weg meer terug is. Als ik alles terug kon draaien zou ik nooit kuren. Ik zou het je echt afraden! Zeker als je zo weinig kennis hebt ervan.

grapje natuurlijk, ik begrijp alleen niet waarom die vraag er toe doet.

Maar nee, alles afwegende tegen minimale spiermassa gains (die naar alle waarschijnlijkheid nadien smelten als sneeuw voor de zon).. nee bedankt, ik heb geen podiumambities, alleen strandambities
 
Dank jullie voor de reacties goed en slecht alle info kan helpen. Nolvadex was een idee vd dealer natuurlijk daarom dat ik het ook wou checken en hierop posten...
Even voor de duidelijkheid voor wie dit topic allemaal in de toekomst terug gaat vinden via Google: vrouwen moeten GEEN tamoxifen (Nolvadex) of clomifeen (Clomid) nemen. Tenzij je oestrogeenresponsieve borstkanker hebt of wat hulp nodig hebt om te ovuleren voor een 24/7-jankende poep- en plasmachine, maar dan kom je niet in dit topic terecht.

Jouw dealer is een grote kneus.
Dit. Een hele grote, gevaarlijke, kneus.
 
Jouw dealer is een grote kneus.



Ja, ik kuur momenteel op 100 test en 50 tren. Maar ik ben al zo ver heen dat er geen weg meer terug is. Als ik alles terug kon draaien zou ik nooit kuren. Ik zou het je echt afraden! Zeker als je zo weinig kennis hebt ervan.

grapje natuurlijk, ik begrijp alleen niet waarom die vraag er toe doet.

Maar nee, alles afwegende tegen minimale spiermassa gains (die naar alle waarschijnlijkheid nadien smelten als sneeuw voor de zon).. nee bedankt, ik heb geen podiumambities, alleen strandambities
zijn dat de meeste dealers niet :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven