MuscleMeat

Eerste Anavar kuurtje

Bezoekers in dit topic

KacperK

Cool Novice
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
42
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Goedenavond,

Ik ben nieuw hier en heb na enig onderzoek interesse in het doen van een eerste Anavar kuurtje. Ik wil nog op eigen krachten spieren opbouwen echter lukt het me maar niet om de gains te behouden tijdens de cut. Inmiddels train ik rond de 12 jaar waarvan de laatste 3 pas echt icm goede voeding. In mijn bulk fase boek ik hier nog steeds redelijk resultaat echter verlies ik een groot deel weer tijdens m'n cut: ik eindig vaak weer op ong. hetzelfde gewicht als de vorige keer, ondanks dat ik iedere cycle wel weer iets sterker ben geworden.
Ik cut niet extreem zwaar. Onderhoud is rond de 2300-2400 en cut op 1800 (sport 4 a 5 keer in de week) dus volgens mij kan het daar niet aan liggen. Ik ben dus erg benieuwd of een Anavar kuurtje tijdens de cut wat hulp zou kunnen bieden om wat beter gewicht en spier vast te houden. Tijdens de cut verlies ik namelijk al gauw een halve kilo per week en ik merk ook snel dat ik in kracht achteruit ga (terwijl er maar een cm van mn taille af gaat). Kan iemand mij hier in adviseren? Ik heb al beetje rondgekeken maar zie door de bomen het bos niet meer. Zo ontzettend veel sites die vanalles aanbieden. Wat zou een redelijke prijs moeten zijn voor een tabletje? Ik ben de site A-P (afgekort) al tegengekomen en vroeg me af of dat een betrouwbare partij is. Ik wil namelijk geen rommel.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag wat hulp zonder een spuit in mn reet te hoeven zetten. Is dat zo raar?
 
12jaar trainen om 73kg te wegen.
Troll of idioot? srs

en ecto van 60kg en jou lengte bereikt deze stats na een 14tal maanden te eten & te trainen...(zonder anavar by the way)
 
12jaar trainen om 73kg te wegen.
Troll of idioot? srs

en ecto van 60kg en jou lengte bereikt deze stats na een 14tal maanden te eten & te trainen...(zonder anavar by the way)

Ik begrijp je punt wel maar aan je eigen foto te zien zou je ook niet zeggen dat je zelf klaar was om aas te gebruiken

Maargoed foto's zeggen niet alles en meestal oogt iemand meestal ook kleiner op foto's dan dat hij eigenlijk is
 
Ik denk dat het toch aan je voeding zal liggen, dat is de rede dat je ook spiermassa afvalt. Het kan makkelijk zonder aas.

Als ik jou was zou ik het beter uitzoeken wat betreft voeding en anavar lekker links laten liggen. Stel je cut nu op anavar, wil je dan telkens gaan cutten op anavar omdat je het niet kan zonder?
Het is niet verstandig aas te nemen met dit doel imo.
 
Bedankt voor de reacties. Even ander plaatje. Niet dat die veel beter is maargoed. Ik heb 10 jaar lang aangerommeld in de gym. Was erg dun en nooit echt progressie geboekt. De eigenaar daar vertelde dat als ik nog serieus vooruit wilde ik naar andere middelen moest grijpen. De enige reden dat ik nog steeds ging was omdat ik het gewoon leuk vond. Daarna een PT gekregen van Overload waardoor ik aan de slag ging met mn voeding. Jaar lang enorm hard getraint en moest omeletten eten (dat doe ik nog steeds elke dag, bij elkaar rond de 120gr. eiwit per dag), veel noten etc. Toch bleek ik nog steeds op hetzelfde punt hangen. Daarna pas bij personal body plan gekomen en enige progressie geboekt. Ik snapte nu waarom ik steeds op 1 punt bleef steken: die achterlijke noten in mn kwark zorgden er steeds voor dat ik alsnog op behoefte at iedere dag. Sindsdien (2 jaar geleden) pas serieus gaan tracken. Ik ging van 70 kilo naar 63 in 2 maanden tijd (taille 73 cm, dat dan weer wel). Daarna had mn nieuwe PT mn kcal weer veels te hoog gezet. Dit moest er dus later weer vanaf. Sindsdien bleef ik maar jojo'en. Ik wil dus eindelijk gewoon weer progressie gaan boeken omdat ik het simpelweg veels te leuk vind, met of zonder Anavar. En om even bovenstaande vraag te beantwoorden: ja, ik zou dan bij elke cut Anavar willen gebruiken. Uiteraard met redelijke tijd ertussen.
 
Laatst bewerkt:
Ben bang na het lezen van je verhaal, dat anavar helemaal niets voor je gaat doen - je moddert teveel aan, en leunt teveel op externe mensen (PT's etc). Leer zelf hoe je moet eten en wat wel en niet werkt.

Dit is geen flame btw..
 
Bedankt voor de reacties. Even ander plaatje. Niet dat die veel beter is maargoed. Ik heb 10 jaar lang aangerommeld in de gym. Was erg dun en nooit echt progressie geboekt. De eigenaar daar vertelde dat als ik nog serieus vooruit wilde ik naar andere middelen moest grijpen. De enige reden dat ik nog steeds ging was omdat ik het gewoon leuk vond. Daarna een PT gekregen van Overload waardoor ik aan de slag ging met mn voeding. Jaar lang enorm hard getraint en moest omeletten eten (dat doe ik nog steeds elke dag, bij elkaar rond de 120gr. eiwit per dag), veel noten etc. Toch bleek ik nog steeds op hetzelfde punt hangen. Daarna pas bij personal body plan gekomen en enige progressie geboekt. Ik snapte nu waarom ik steeds op 1 punt bleef steken: die achterlijke noten in mn kwark zorgden er steeds voor dat ik alsnog op behoefte at iedere dag. Sindsdien (2 jaar geleden) pas serieus gaan tracken. Ik ging van 70 kilo naar 63 in 2 maanden tijd (taille 73 cm, dat dan weer wel). Daarna had mn nieuwe PT mn kcal weer veels te hoog gezet. Dit moest er dus later weer vanaf. Sindsdien bleef ik maar jojo'en. Ik wil dus eindelijk gewoon weer progressie gaan boeken omdat ik het simpelweg veels te leuk vind, met of zonder Anavar. En om even bovenstaande vraag te beantwoorden: ja, ik zou dan bij elke cut Anavar willen gebruiken. Uiteraard met redelijke tijd ertussen.
Zomer komt er aan zeker?

Weet gewoon niet of ik je serieus moet nemen lol.

Als je 10 jaar traint weetje dat 120gr eiwit voor jou te weinig is. Met jou stats zou ik eigenlijk niet eens aan AAS denken. Ga eerst nog 2-3% zakken. Gain nog ff paar kilo's en bouw ff kennis op want anavar is echt niet iets speciaals.. ALS je voor je eerste kuur gaat pak dan olijf olie of ananas... Om af te vallen zou ik het op de pindakaas manier doen.
 
Pak gewoon lekker die Anavar en kijk wat het doet. Als je dan tot de conclusie gekomen bent dat t niet heeft gedaan wat je had verwacht en je toch verder wil komen kan je alsnog besluiten om een ander kuurtje te pakken.

Alleen als ik jou was zou ik Anavar niet via internet bestellen want de kans dat je nepspul krijgt is behoorlijk aanwezig. Of t moet een site zijn waarvan je echt weet dat ze goed spul leveren. Waarschijnlijk heb je al wat pm's in je mailbox, als je geen echte betrouwbare source hebt zou k daarvoor gaan.
 
Ten eerste vind ik dat je niet naar deze middelen mag grijpen als je de basis van voeding nog niet kan toepassen. Daarnaast gaat anavar je niks brengen, aangezien je te weinig kennis hebt. Probeer nog eens één a twee jaar zonder en kijk daarna weer verder.
 
Bedankt voor de reacties. Even ander plaatje. Niet dat die veel beter is maargoed. Ik heb 10 jaar lang aangerommeld in de gym. Was erg dun en nooit echt progressie geboekt. De eigenaar daar vertelde dat als ik nog serieus vooruit wilde ik naar andere middelen moest grijpen. De enige reden dat ik nog steeds ging was omdat ik het gewoon leuk vond. Daarna een PT gekregen van Overload waardoor ik aan de slag ging met mn voeding. Jaar lang enorm hard getraint en moest omeletten eten (dat doe ik nog steeds elke dag, bij elkaar rond de 120gr. eiwit per dag), veel noten etc. Toch bleek ik nog steeds op hetzelfde punt hangen. Daarna pas bij personal body plan gekomen en enige progressie geboekt. Ik snapte nu waarom ik steeds op 1 punt bleef steken: die achterlijke noten in mn kwark zorgden er steeds voor dat ik alsnog op behoefte at iedere dag. Sindsdien (2 jaar geleden) pas serieus gaan tracken. Ik ging van 70 kilo naar 63 in 2 maanden tijd (taille 73 cm, dat dan weer wel). Daarna had mn nieuwe PT mn kcal weer veels te hoog gezet. Dit moest er dus later weer vanaf. Sindsdien bleef ik maar jojo'en. Ik wil dus eindelijk gewoon weer progressie gaan boeken omdat ik het simpelweg veels te leuk vind, met of zonder Anavar. En om even bovenstaande vraag te beantwoorden: ja, ik zou dan bij elke cut Anavar willen gebruiken. Uiteraard met redelijke tijd ertussen.

Sinds ik omeletten eet maak ik de gains van m'n leven..

Maar srs bro, zorg dat je je voeding en training op orde brengt en je kunt makkelijk terugcutten naar je gewenste vp.. Geen middelen voor nodig hoor trust me!
 
Thx. Maar ik zou niet weten wat ik nog zou moeten veranderen aan mn voeding. In de basis ziet elke dag er min of meer zo uit: 08.00 omelet (3 eieren) + wokgroente, 10.00 B&F eiwitreep, 11.00 3 volkoren boterhammen, 13.00 3 volkoren boterhammen, 16.00 500gr. magere kwark, 19.00 iets met kip (bijv. kipschnitzel) met groente en savonds als ik nog wat ruimte heb misschien wat chips. Ik probeer dus dagelijks sowiesi voor 80% 'goede' dingen te eten met genoeg voedingsstoffen. De rest vul ik evt in met shit. Ik probeer daarnaast dagelijks sowieso 120gr. eiwit te halen (vaak iets erboven) en rest zijn meestal koolhydraten en +/- 60gr. vet. En om antwoord te geven op de vraag over die noten: bij overload vonden ze vetten ontzettend belangrijk en moest dus een handvol bijv. door mijn kwark doen (kcal tracken was volgens hun absolute onzin). Hierdoor zat ik dus steeds veels te hoog in kcal terwijl ik juist heel graag een lager vp wilde.
 
Thx. Maar ik zou niet weten wat ik nog zou moeten veranderen aan mn voeding. In de basis ziet elke dag er min of meer zo uit: 08.00 omelet (3 eieren) + wokgroente, 10.00 B&F eiwitreep, 11.00 3 volkoren boterhammen, 13.00 3 volkoren boterhammen, 16.00 500gr. magere kwark, 19.00 iets met kip (bijv. kipschnitzel) met groente en savonds als ik nog wat ruimte heb misschien wat chips. Ik probeer dus dagelijks sowiesi voor 80% 'goede' dingen te eten met genoeg voedingsstoffen. De rest vul ik evt in met shit. Ik probeer daarnaast dagelijks sowieso 120gr. eiwit te halen (vaak iets erboven) en rest zijn meestal koolhydraten en +/- 60gr. vet. En om antwoord te geven op de vraag over die noten: bij overload vonden ze vetten ontzettend belangrijk en moest dus een handvol bijv. door mijn kwark doen (kcal tracken was volgens hun absolute onzin). Hierdoor zat ik dus steeds veels te hoog in kcal terwijl ik juist heel graag een lager vp wilde.
Heb in dit stukje tekst al 3 redenen gevonden waarom je niet moet kuren.

En dan heb ik het hele stuk nog niet gelezen.
 
Vertel! Ik ben me er serieus niet van bewust als ik iets verkeerd doe.
 
B&F eiwitreep
Dit is de eerste fout.
Verder vind ik je voedingsschema echt ruk. Daarbij als je aan AAS gaat moet je niet 80% op je voeding letten. Als je dat doet ga je het minimale er uit halen en na je kuur weer alles verliezen.
Je macro's kloppen niet. Iets wat je eigenlijk als beginner hoort te weten.
 
Ok dankje. Kan je mij dan de plek wijzen waar ik ze opnieuw kan uitrekenen? Ik heb begrepen dat je voor elke kilo lean bodymass 2 gr. eiwit zou moeten pakken. Bij de laatste vet% meting zat ik op 65 kilo (lean). Dus vandaar de huidige macro's. En die 80% goede dingen eten zou een psychologisch iets zijn. Om te voorkomen dat je 'fuck it' momenten krijgt in het geval je je een keer enigszins laat gaan. Het is de bedoeling dat het een levensstijl wordt die je langere tijd kunt volhouden, geen dieet.
 
Ok dankje. Kan je mij dan de plek wijzen waar ik ze opnieuw kan uitrekenen? Ik heb begrepen dat je voor elke kilo lean bodymass 2 gr. eiwit zou moeten pakken. Bij de laatste vet% meting zat ik op 65 kilo (lean). Dus vandaar de huidige macro's.
2gr eiwit per gewicht, 1gr vet per lichaams gewicht. Resterend opvullen met carbs. Je kan iets lager in carbs zitten en dan bijvoorbeeld je vetten verhogen.

Als je stats kloppen
146gr eiwit ongeveer
73 gr vet ongeveer.

Ben zelf verder geen voorstander van metingen en bullshit. Spiegel en 1x in de 2 weken wegen doet wonderen.
 
Back
Naar boven