Fitness Seller

Eerste blast

Bezoekers in dit topic

Bbjefke

Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
22
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
dag beste forumleden

ik ben 10 weken geleden begonnen met mijn eerste kuur Test e 300mg en dianabol 50mg 4(weken kickstart).
nu heb ik besloten om niet meer off te gaan dus cruze nu op 250 mg test.
Mijn voeding en traingsschema zijn perfect train al een jaar of 7 /8 met een coach die super veel mensen op stage heeft klaargestoomd.
Zou er zo uitzien:

test 250mg/pw 10 weken
parabolan 2x75mg /pw 10weken
primo 300mg/pw 10 weken

aromasin 10 mg eod,
cabergoline 1 maal 0,25 pw
letro 1.25 verspreid over 2x per week

Feedback , vragen of opmerkingen stel gerust we zijn er om te leren van elkaar !
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Troll?
Waarom 2 aromataseremmers? Waarom caber? Waarom tren?
250mg is nog steeds een blast.
 
Waarom cruise je niet op 125 mg?
 
aromasin 10 mg eod,
cabergoline 1 maal 0,25 pw
letro 1.25 verspreid over 2x per week

Waarom neem je dit? Is gewoon extra belastend en kan bijna niet nodig zijn op zulke doseringen....
 
Troll?
Waarom 2 aromataseremmers? Waarom caber? Waarom tren?
250mg is nog steeds een blast.
Neen geen troll xd heb echt wel betere dingen te doen om hier een beetje te 'trollen' ik laat julie maar weten wat mijn coach mij gaf ....
Cabergoline voor proclatine van tren tegen te gaan en voor de ballen
Geen idee waarom ik 2 aromatase remmers moet nemen verkeerd gebruik van de roids gaven meer sides effect daardoor dat hij wss zijn voorzorgen nam omdat ik makkelijk oestrogeen omzet.
En 250 blast? Ik zie hier zoveel mensen die cruizen op 250 de meeste zelfs nog hoger de high end bodybuilders dat hij coached zitten op 350 of meer voor hun cruze
 
Waarom neem je dit? Is gewoon extra belastend en kan bijna niet nodig zijn op zulke doseringen....
Hoe raad je het mij dan aan?goede mensen rondom me zeggen dat dit goed is misschien juist de letro weglaten.
Want iedereen zegt niet goed dit dat maar zeg het me dan wat wel gebruikelijk is of wat julie mij aanraden zodat ik tenminste met deftige argumenten kan komen waarom wel of niet?
Bedankt voor je reactie alvast!
 
Ja sommige mensen cruisen indd op hogere dosissen maar die kuren ook met hogere dosissen.
Jouw cruise is bijna gelijk aan je blast min de orals :p
Je had prima met 125 mg door gekund
 
Ja sommige mensen cruisen indd op hogere dosissen maar die kuren ook met hogere dosissen.
Jouw cruise is bijna gelijk aan je blast min de orals :p
Je had prima met 125 mg door gekund
Daar heb je misschien wel gelijk zal kijken voor na deze blast maar op max 150 mg te cruizen want het zijn 300mg vials ( voor de makkelijkheid ) en wetende dat UG meestal toch underdosed is
 
Hoe raad je het mij dan aan?goede mensen rondom me zeggen dat dit goed is misschien juist de letro weglaten.
Want iedereen zegt niet goed dit dat maar zeg het me dan wat wel gebruikelijk is of wat julie mij aanraden zodat ik tenminste met deftige argumenten kan komen waarom wel of niet?
Bedankt voor je reactie alvast!
Deze middelen neem je niet preventief maar neem je als je last krijg van side effect. Bijvoorbeeld is je oestrogeen te hoog waardoor je gyno krijgt dan neem je een oestrogeen blocker zoals nolva.

Jij blockt nu preventief oestrogeen terwijl je oestrogeen ook nodig hebt voor gainz

Caber is tegen prolactine maar zolang je geen sides heb niet nodig.

Wie is je coach? Jeffrey s?
 
Lees de stickies hier op het forum en luister naar de adviezen en ervaring hier, die gaan je denk ik verder brengen op gebied van AAS dan je coach. Training, voeding en wedstrijdprep zal je coach ongetwijfeld prima zijn, dat weet ik niet. Wat zijn je stats na 7-8 jaar trainen?
 
Ik zie hier zoveel mensen die cruizen op 250 de meeste zelfs nog hoger de high end bodybuilders dat hij coached zitten op 350 of meer voor hun cruze
Appels met peren vergelijken. Het is jouw lichaam, niet dat van een ander. Zou zeker niet te hoog gaan met cruise, je kan altijd ophogen als je denk massa te verliezen.
 
Deze middelen neem je niet preventief maar neem je als je last krijg van side effect. Bijvoorbeeld is je oestrogeen te hoog waardoor je gyno krijgt dan neem je een oestrogeen blocker zoals nolva.

Jij blockt nu preventief oestrogeen terwijl je oestrogeen ook nodig hebt voor gainz

Caber is tegen prolactine maar zolang je geen sides heb niet nodig.

Wie is je coach? Jeffrey s?
Deze middelen neem je niet preventief maar neem je als je last krijg van side effect. Bijvoorbeeld is je oestrogeen te hoog waardoor je gyno krijgt dan neem je een oestrogeen blocker zoals nolva.

Jij blockt nu preventief oestrogeen terwijl je oestrogeen ook nodig hebt voor gainz

Caber is tegen prolactine maar zolang je geen sides heb niet nodig.

Wie is je coach? Jeffrey s?
Heb het met hem nog eens overlegd en nogmaals blijft hij bij zijn punt het is niet omdat je het niet kan zien of voelen dat er geen oestrogeen opgestapeld wordt bv de test alleen zou al 5 tot 6x zoveel zijn of wat een normaal mens nodig heeft zo voorkomt hij ook sides die door oestrogeen komen ookal heb ik minder 'gains' op het einde zullen wel mooiere gains zijn dan de vocht die er bij meekomt aqnt nogmaals ik heb snel last van oestrogene effecten waarom zou ik al niet maken dat ze niet kunnen opkomen inplaats van te wachten tot ze er zijn en dan pas iets te doen?
 
Appels met peren vergelijken. Het is jouw lichaam, niet dat van een ander. Zou zeker niet te hoog gaan met cruise, je kan altijd ophogen als je denk massa te verliezen.
Zoals ik bij portonia al zei hierboven zal ik kijken voor na deze blast lager te gaan cruzen
 
Lees de stickies hier op het forum en luister naar de adviezen en ervaring hier, die gaan je denk ik verder brengen op gebied van AAS dan je coach. Training, voeding en wedstrijdprep zal je coach ongetwijfeld prima zijn, dat weet ik niet. Wat zijn je stats na 7-8 jaar trainen?
Al allemaal gelezen effe terug die stickies en ook al heel veel forum post maar als ik bv deed wat mensen mij aanraden op mijn vorige post (was 500 mg test) ben ik ook blij dat ik niet gedaan heb wat iedereen zei voor de eerste keer heb imens mooie gains gemaakt op 300 maar , het probleem is iedereen zegt elkaar na lezen of zoeken zelfs niets op en dan krijgen wij foute informatie.
Want de persoon die mij coached heeft dcht onderzoeken mee gedaan heeft eig een enorm grote kennis van AAS coached de beste high end bodybuilders die er geweldig uitzien en zijn er heel veel hoor. Wil nu niet zeggen dat julie allemaal verkeerd zijn want anders had ik dit niet gepost om te kijken wat julie er allemaal van vinden maar 9/10 zegt elkaar toch maar na zonder er enige uitleg bij te geven is jammer dan. Want vind persoonlijk dat hij misschien iets te snel gaat voor mij bv met die tren ook voor eerste blast .... dat vind ik wel al heavy , maar hij is gewoon de enigste persoon die ik echt goed vertrouw op dat gebied
Denk tegen de 105 kg nu op 12% bf en
 
Ik zou Galen vertrouwen.
500 test is niets mis mee. Nu tren vind ik wel erg snel. Raar dat test maar op 300 mg wordt aangeraden , maar tren wel gelijk al ter sprake komt.
 
Ik zou Galen vertrouwen.
500 test is niets mis mee. Nu tren vind ik wel erg snel. Raar dat test maar op 300 mg wordt aangeraden , maar tren wel gelijk al ter sprake komt.
Dit! Zowel Galen als referentie als de tren. Beetje hypocriet imo
 
Wie is je coach. Nu zijn we allemaal benieuwd.
 
Back
Naar boven