MuscleMeat

Eerste Bodybuild wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Mook

Novice
Lid geworden
5 dec 2019
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m99
Massa
89kg
Vetpercentage
20%
Beste bbers,
Ik wil binnenkort mijn eerste wedstrijd gaan doen,
Heeft iemand misschien tips voor mij?
Ik heb moeite met poseren, en ik weet nog niet zoveel over de klassementen af kan iemand mij misschien helpen ?
Ik train natuurlijk en ben 101kg en 2 meter lang.

Een reactie zou heel erg gewaardeerd worden.
Mvg,

Mook
 
Hangt er vanaf hoe je eruit ziet
 
Ik train al behoorlijk lang en weet dat vrij goed uit te voeren, wedstrijden heb ik zelf geen ervaring mee.
Als ik iets van een tip zou kunnen geven; neem een coach, en als je naturel gaat, een die daar specifiek ervaring mee heeft, die persoon kan jou er doorheen sturen en voorkomen dat je als er iets mis gaat op het laatste moment een vergissing maakt zoals te lang te diep gaan qua cut, etc.

Veel succes in ieder geval!
 
Waar zou ik iets kunnen vinden hoe ik poses zou kunnen leren en waar kan je coaches contacteren?
 
Waar zou ik iets kunnen vinden hoe ik poses zou kunnen leren en waar kan je coaches contacteren?
Zonder coach zou ik geen wedstrijd doen. Een coach moet wel een beetje bij je passen v.w.b. zijn/haar aanpak. Hoe ver ben je bereid te reizen, wat heb je er voor over? Heb je ervaring met cutten en een verwachting wat er allemaal bij komt kijken? Wat versta je onder binnenkort? Heb je een foto van je huidige fysiek? Waar schat je je vetpercentage ongeveer op? Ik zou sowieso even afwachten wanneer er omtrent corona meer bekend is welke wedstrijden en wanneer weer doorgaan. Niet is kutter dan preppen wanneer vervolgens de wedstrijd niet doorgaat.
 
20% vetpercentage op 199 cm en 89 kg zou ik je adviseren om een wedstrijd even uit je hoofd te zetten en eerst nog wat jaartjes door te trainen icm goede voeding en rust
 
Met jouw stats wordt het denk ik MAP, maar beter post je wat foto's van je fysiek. In welke regio woon je?
 
Back
Naar boven