- Lid geworden
- 16 okt 2002
Originally posted by exarchos
maar ben zwaar voorstander

ik ook maar denk ik niet zo zwaar als jou, Enige nadeel vind ik
dat onze Economie aan goort gaat.
Benzine is goed duur geworden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by exarchos
maar ben zwaar voorstander
Originally posted by Floyd
Dat is natuurlijk heel leuk geprobeerd Lorenzo, maar wat had Amerika hier tijdens WO I & II te zoeken dan, ja Europa's kankerzooi opruimen. En als zij er samen met Canadezen niet waren geweest, dan hadden de Russen het wel gered. Maar of Stalin nu veel beter zou zijn dan Hitler, dacht het niet.
Dus dat hebben we in iedergeval te danken aan de VS (en Canada). Dat is gewoon iets dat kan helemaal niemand ontkennen. Er hebben waarschijnlijk meer Amerikanen hun leven gegeven om de nazi's te verslaan dan wij Nederlanders (excl. joden) hebben gedaan.
Ten tweede, de koude oorlog staat wel als zeer slecht bekend, maar was gewoon een voortvloeisel uit WOII, containment politiek genaamd, zorgen dat beide machten niet groter kon worden, en der is nooit een wapen gebruikt.
En zo zijn er tal van andere argumenten.....
ciao for now......
vette site Exarchos.
en oke, Vietnam is inderdaad een behoorlijke miscalculatie en daar hebben zij nooit wat te zoeken gehad. (tjah weer de zooi van een europees land opruimen-->Frankrijk)
Originally posted by Rob G
Die amerikanen moeten het gebruik van fosielen brandstoffen eens in de gaten houden. Wij betalen weet-ik-hoeveel voor een liter benzine om mensen r van te weerhouden de auto te pakken. En daar brassen ze het allemaal 100x zo hard op als wij het hier besparen! Ik snap niet dat de wereld niet eens een keer van amerika eist dat ze daar op gaan letten. Amerika is verantwoordelijk voor het overgrote deel van de CO2 uitstoot, dat is ook massavernietiging, alleen niet zo direct! Om nog maar niet te spreken van de vele olierampen die nodig zijn om het spul aan te slepen!
niet echt on-topic maar ik moest het ff kwijt![]()
Originally posted by Elmar
Amrika kan zich liever bezig houden met Noord Korea
Originally posted by Dr. Worf
Tuurlijk ben ik geen voorstander van oorlog, en ik vind het verschrikkelijk dat er zo veel onschuldige burgers onder moeten lijden. Maar de waarheid is dat Saddam gewoon een psyhopaat is die het voor het zeggen heeft daar. Met de golf-oorlog ook, toen besloot hij om Koeweit "een nieuwe provincie van Irak te maken". Ik bedoel dit kan toch niet? Die man is gewoon gek en een bedreiging voor de wereld, in tegenstelling to Israel wat meer een lokale oorlog is. Hoe oneerlijk het ook klinkt, ik denk dat Bush de wereldvrede belangerijker vind dan lokale vrede en daarom Irak eerst aanpakt!
Houd toch eens op met dat eenzijdig gezeik over olie, zo simpel is het dus allemaal niet!Originally posted by Olimantado
Is daar ook olie dan??
Ik dacht het niet...