MuscleMeat

Eerste Bombardementen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Ik kijk nu naar CNN(03:45u) en zie de eerste bombardementen op Bagdad.. Volgens mij is het begonnen..
 
..en het is begonnen. De kruisraketten zijn onderweg. Om 04:15 geeft bush een toespraak..
 
shit!!! Dat is geen goed nieuws
 
De rest kan iedereen nu wel op TV volgen..
 
hmm, bedank Bush maar voor de derde wereldoorlog.... Ze hadden die vent moeten afzetten toen het nog kon. Wat Saddam allemaal voor chemische troep in zijn arsenaal heeft wil je niet weten...
 
Laatst bewerkt:
Dat zullen er veel spuitbussen zijn :P
 
ik snap die bush wel hoor. Begrijp me goed, ben geen voorstander van oorlog. Maar als je op eigen grondgebied bent angevallen (11-09) dan voel je toch een bepaalde angst. Dit leeft natuurlijk ook bij t amerikaanse volk.
En als al qaida (volgens mij fout geschreven) een aanslag kan plegen kan Saddam dat dus ook. Hij heeft 12 jaar de tijd gehad om zich te ontwapenen en alshij dat an zijn laars lapt tja dan staan de gevolgen op zich.
Beter nu daadkracht tonen dan dat het mischien weer te laat is.
Na Bush sr kwam clinton die daar niet zoveel aandacht aan besteedde maar nu Bush ,weer een republikein, weer aan de macht is is daar weer de nodige aandacht voor.
Het enige wat natuurlijk jammer is is het lot van de onschuldige burgers. Dit terwijl Saddam naar mijn weten meer burgerslachtofers heeft bezorgd onder zijn eigen volk dan dat de eerste golfoorlog gekost heeft.
Maar bush blijft natuurlijk wel een raar menneke.
 
Ik vind het ook een beetje dubbel. Busch zit te zeiken dat Saddam massa vernietigingswapens heeft maar hij heeft r zelf ook genoeg. Waarom zou de VS dit wel mogen en Iraq niet?
 
omdat de VS niet zo gek is om ze als eerste in te zetten. Dit is puur een verdedigingsmiddel tegen gekken als Saddam en Nkorea
 
Een oorlog kent geen winnaar, enkel 2 verliezers.. Beide partijen hebben verliezen, mensen die sneuvelen, mensen die familie hebben.. en uiteindelijk draait het om niks, ja geld, geld en macht.. dat is het walgelijke aan de mens..
 
Originally posted by dandyman
omdat de VS niet zo gek is om ze als eerste in te zetten. Dit is puur een verdedigingsmiddel tegen gekken als Saddam en Nkorea

Ik weet zo net nog niet of die Busch niet gek genoeg is om ze in te zetten... Ik vond hem nou ook niet bepaald de meest vredelievende persoon!
 
Is ook zo, 100x maal beter een democraat dan republikein. Maar dat zal toch wel meevallen denk ik, als iemand ze tegen de VS gebruikt dan wordt het een ander verhaal, maar hij gaat zijn nuke's niet zo 1,2,3 inzetten.....

Vind het wel boeiend al die raketten, en owkee, der zullen ongetwijfeld veel (onschuldige) mensen omkomen, maar ook een hele hoop 'arabische-moslim-strijders' en daar hoeven we niet rouwig om te zijn, en bovendien hoeveel mensen zijn er de afgelopen 20jr niet omgekomen onder het bewind van Saddam, dus nog 10jr lang laten rotzooien daar kosten waarschijnlijk meer levens dan een korte oorlog.....
 
Ach ben geen voorstander van een oorlog, maar ze moeten gewoon osama en saddam neerknallen. Of oppakken want zijn gestoord, maar er komen toch steeds meer dit soort mensen want heel wat mensen in Irak zijn met saddam eens dus als ze dat soort mensen willen oppakken kunnen ze net zo goed heel Irak plat gooien. Alleen lijkt me dat weer niet zo verstandig.
 
Wat wij moeten doen is hopen dat het juiste, het rechtvaardige plaatsvindt. Wij kunnen ons niet uitspreken over deze situatie, wij hebben onvoldoende, beperkte informatie, of zelfs incorrecte informatie. We kunnen enkel wensen dat de mensen die wel van wanten weten, dat zij het juiste zullen doen..

Moge rechtvaardigheid geschieden..
 
helemaal mee eens Bracke... Ik zou je graag wat karma geven maar ik moet het eerst aan andere gasten geven :)
 
Originally posted by Rob G
helemaal mee eens Bracke... Ik zou je graag wat karma geven maar ik moet het eerst aan andere gasten geven :)

ik hou het je tegoed ;)
 
Als er 1 land gek is om massavernietingswapens in te zetten is het amerika wel.In de hele amerikaanse geschiedenis moorden ze alles al uit.Altijd verzinnen ze wel wat regels waardoor ze het recht aan hun kant proberen te krijchen.Ze hebben commentaar op de hele wereld ,en willen dat iedereen net als hun leeft.
Denk je echt dat het busch wat kan schelen wat er in irak gebeurd.Met een opgezette en valse toespraak waar waarscheinlijk een hele hoop mensen aan hebben gewerkdt probeerd hij nog steeds zieltjes te winnen.
Wat denk je wat er gebeurd als europa de handen inelkaar slaat en wapens op groote schaal gaat maken?
Ze hebben toch ook commentaar op ons drugs beleid
 
Back
Naar boven