AndroidHealthClinic

Eerste Bulk

Bezoekers in dit topic

xTazerrr

Novice
Lid geworden
27 feb 2014
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Hallo iedereen,

Ik ben nu ongeveer anderhalve maand bezig met mijn eerste bulk en ik ben van 65-74kg gegaan. Ik fitness overigens al 2 jaar maar ik track nu voor het eerst marcro's. Ik wil graag jullie mening horen over mijn voedingsschema.
image.png


image.png


image.png
 
Hoeveel per maand kom je gemiddeld aan? in anderhalve maand 9 kilo ??
 
Ik snap er weinig van eerlijk gezegd.
Wat zijn nou precies je maaltijden? Sowieso poffertjes met suiker als maaltijd? 100 gram pindakaas in je havermout? Hoe dan..

Ben ook zeeer benieuwd naar de macro's zelf, dus het totale aantal koolhydraten, eiwitten, vetten.
 
Ik maak iedere avond een shake met havermout, pindakaas en eiwitpoeder. Afgelopen dagen kom ik een stuk minder aan gelukkig haha en de poffertjes waren nog over

image.png
 
Ik vind het nogal behoorlijk wat kcal op jou gewicht , en nogal veel vetten. een 3-4 kilo aankomen per maand zou netter zijn,maargoed.
 
Wat raad jij aan?
 
Wat raad jij aan?
Ik weet niet hoevaak je traint en verder doet in een week , maar ik zou sowieso je koolhydraten verhogen en je vetten verlagen naar zo'n max 100 gram
 
Ik train 4 keer in de week met een ub/lb push/pull schema.
 
2g eiwit per kg lichaams gewicht, 1g vet per kg lichaams gewicht, rest carbs.

Kom ik aan met mijn bulk 4 maand verder, 3 kilo erbij :')
 
Maar ik ben best skinny en jij niet haha. Ik zal m'n eiwitten en koolhydraten verhogen en m'n vetten verlagen.
 
Aangezien je best skinny bent en duidelijk geen hardgainer zou ik het wat rustiger aan doen. Het mooiste zou zijn als je lekker een jaar lang kunt bulken zonder dat je vetpercentage uit de hand loopt.
Nu ben je over een paar maanden vet en heb je amper massa gepakt, al dat vet moet er ook weer vanaf natuurlijk.
 
Maar ik ben best skinny en jij niet haha. Ik zal m'n eiwitten en koolhydraten verhogen en m'n vetten verlagen.
Aangezien je best skinny bent en duidelijk geen hardgainer zou ik het wat rustiger aan doen. Het mooiste zou zijn als je lekker een jaar lang kunt bulken zonder dat je vetpercentage uit de hand loopt.

Wat deze man zegt
 
Oké dus een clean bulk? denken jullie dat mijn trainingsschema goed is om zo veel mogelijk massa te winnen?
Pull
Deadlift (5x5)
Barbell Row (3x8)
Lat Pulldown (3x8)
Dumbell Shrugs (3x8)
Rear Raises (3x8)
EZ-Bar Curl (3x8)
Hammer Curl (3x8)

Push
Bench Press (5x5)
Incline Dumbbell Press (3x8)
Cable Flyes (3x8)
Dumbell shoulder Press (3x8)
Dumbell Lateral raise (3x8)
Tricep Pushdown (3x8)
Skullcrusher (3x8)

LB
Barbell Squats (5x5)
Romanian deadlift (3x8)
Leg Press (3x8)
Leg extension (4x8)
Calve Raises (4x15)
Cable crunches (3x15)

UB
Dumbell press (3x8)
Closegrip pulldown (3x8)
Military press (3x8)
Dumbell row (3x8)
Dumbell flyes (3x8)
Face Pulls (3x8)
Tricept extension (3x8)
Dumbell curls (3x8)

credits naar Terrortonny
 
Back
Naar boven