XXL Nutrition

Eerste cutting kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ayereon

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jun 2007
Berichten
30
Waardering
0
Heyyy iedereen...

Zal me maar ineens ff voorstellen... Dan hebben jullie toch wat achtergrond info.

Ben 25 jaar, 1m89, 86kg, 10,5 - 11% VM en ben al 5 jaar goed aan het trainen, waarvan ik in het 3de jaar het net iets minder heb kunnen doen omdat ik toen regelmatig met het werk naar het buitenland moest gaan. (Elke dag trainen en 5-6x per dag iets eten als je 4 dagen in de week op hotel zit, is niet zo evident.)

Ben momenteel aan het cutten, maar wil dit graag aanvullen met een eerste cycle. In de herfst plan ik dan een 2de cycle (als de eerste goed is meegevallen) in mn bulk om wat meer massa bij te kweken waarbij mn vetpercentage terug mag stijgen.

Heb momenteel een voedingsschema met weinig carbs en een hoge proteine intake. Natuurlijk wil ik bij mn kuur wel meer dan genoeg Kcal binnenkrijgen, maar zal erop letten dat mn carb intake vrij laag blijft om zoveel mogelijk droge massa te krijgen en te houden.

Heb een 3 dagen splitschema met er telkens een dag cardio tussen.

Nu ben ik aan het twijfelen tussen 3 mogelijke cycles :

Optie 1 :
Week 1-10 : 400 mg EQ / EW (IM)
Week 3-10 : 50 mg Winny / ED (PO)
Week 5-10 : 50-100 mg Provi / ED (IM)
Week 11-13 : 20mg Nolvadex ED

OF Optie 2 :
Week 1-6 : 400 mg primo EW
Week 4-8 : 30 mg anavar ED
Week 8-10 : 20mg Nolvadex ED

OF Optie 3:
Winny only cycle : 50 of 75mg ED
Geen nakuur

Natuurlijk ben ik heel benieuwd wat jullie zouden aanraden als eerste cutting kuur. Ben niet bang van naalden en heb een medische opleiding gehad, dus prikken is geen probleem.

Thx voor alle feedback...

P.
 
zou in optie 1 de EQ voor test prop vervangen
 
150mg eod testprop
 
Jah okay...

Maar stel dat ik EQ vervang door Test prop, welke cycle van de 3 zou je me aanraden ?

Eigenlijk zou ik graag willen weten welke ervaringen jullie hebben gehad met jullie 1ste kuur en wat jullie me zouden aanraden ?

Heb hier zelf nog niet zoveel ervaring in en velen onder jullie natuurlijk wel, vandaar dat ik graag jullie mening hoor..
 
ik zou eerder voor optie 2 gaan dan meteen eod prop te gaan zetten als k jou was.
 
bwark primo anavar........voor vrouwen
 
bwark primo anavar........voor vrouwen



sterk punt. Zou zowiezo eigenlijk geen cutting cycle als eerste kuur nemen, ga lekker natural die paar procentjes droppen en flikker er daarna een goede massa kuur in. Je hebt maar 1 eerste kuur..
 
hmm... je hebt daar wel een punt, maar wil eigenlijk van de zomer nog wat massa pakken en ook niet staan bulken op vakantie. Dat hou ik liever voor na de zomer.

Maar gewoon uit nieuwsgierigheid... Wat raden jullie dan aan als eerste bulk cycle ? Test prop (250mg EW) & Deca (200mg EW) voor 10 weken en een nakuurtje nolvadex ?
 
test prop,korte ester,eod 100/150mg
 
idd, hou m dan op enkel test prop.
 
Back
Naar boven