AndroidHealthClinic

Eerste Cycle / Kuur | Tips, tops of advies

Bezoekers in dit topic

En hoezo dat? Ik heb bijvoorbeeld gekozen voor Mast-E om de eventuele nadelen van mijn vetpercentage te verminderen. Mijn doel is inderdaad om wat groter en sterker te zijn en wat minder droog te zijn, ik ben nu al tevreden met met physique en kracht. Maar ik wou toch kijken hoe het is om de komende tijd even 100% aan te staan kwa voeding en training.
HOEZO DAT?????? Niet zo bekkie he!!

Je gebruikt erg veel middelen voor een eerste kuur. Niet verstandig en kijk eerst wat alleen test-e met je lichaam doet. Hoe je geestelijk veranderd en hoe je alles ervaart.

Tren, mast en clenbuterol lekker overslaan. Probeer eerste kuur massa te pakken en dan zie ik nut niet van clenbuterol.

Nakuur is achterhaald en hcg is veel belangrijker voor herstel.

Klopt, hoezo geen nakuur of iets? En hoezo geen alternatieve PED's zoals Mast-E? Van Tren snap ik dat hij afgeraden kan worden i.v.m. de heftige werking en eventuele bijwerkingen.
Waarom vraag je dat aan mij ?
als je jezelf hebt ingelezen weet je dat al !

En hoezo dat? Ik heb bijvoorbeeld gekozen voor Mast-E om de eventuele nadelen van mijn vetpercentage te verminderen. Mijn doel is inderdaad om wat groter en sterker te zijn en wat minder droog te zijn, ik ben nu al tevreden met met physique en kracht. Maar ik wou toch kijken hoe het is om de komende tijd even 100% aan te staan kwa voeding en training.

Dit moet je altijd, niet alleen tijdens kuurtje !
Minder droog dan nu op 19% ?
Soms krijg ik het gevoel dat de hersens van sommige nog niet geheel ontwikkelt zijn.

En hoezo geen alternatieve PED's zoals Mast-E? L
Je kan ons toch niet wijsmaken dat je je hebt ingelezen als dit de vraag is die je stelt.

Is denk ik wel een van de eerste dingen die je worden aangeraden om niet te doen als je zoekt naar eerste kuur advies.

Of je het daarna doet is aan jou, maar de beredenering moet je toch wel snappen

HOEZO DAT?????? Niet zo bekkie he!!

Je gebruikt erg veel middelen voor een eerste kuur. Niet verstandig en kijk eerst wat alleen test-e met je lichaam doet. Hoe je geestelijk veranderd en hoe je alles ervaart.

Tren, mast en clenbuterol lekker overslaan. Probeer eerste kuur massa te pakken en dan zie ik nut niet van clenbuterol.

Nakuur is achterhaald en hcg is veel belangrijker voor herstel.
Zo bedoelde ik mijn Hoezo dat? Niet, dank voor de feedback in elk geval!

Het is zonde om je 1e kuur te gebruiken voor af te vallen, en ook niet nodig.
Beter pak je caffeine voor stimulatie. Kijk in het log van RLS hoe af te vallen, zonder gear.

Succes met tren en kickboksen…

Waarom oden mensen vaak zo fucking moeilijk, als je na het lezen van de sticky’s en posts nog niet weet dat je vet% te hoog os en 250-500 test per week volstaan voor een eerste kuur heb je niet gelezen.

Succes verder, aangezien je het toch gaat doen…

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven