AndroidHealthClinic

Eerste cycle Osta + MK-677 Log

Bezoekers in dit topic

Hallo, ik heb [...] een update schrijven.

Weet jij of je MK-677 continu door kan gebruiken zonder PCT's?
Op internet lees ik dat ze geen PCT's hierbij doen maar niet hoe lang een cycle wordt gedaan
 
Weet jij of je MK-677 continu door kan gebruiken zonder PCT's?
Op internet lees ik dat ze geen PCT's hierbij doen maar niet hoe lang een cycle wordt gedaan
Overal staat 8-10 weken, ben jij debiel of zo dat je niet weet hoe Google werkt?
 
Overal staat 8-10 weken, ben jij debiel of zo dat je niet weet hoe Google werkt?

Op internet staat soms 8, 12, 16 weken of soms niks en dan dat er geen PCT nodig is omdat het niets onderdrukt waarbij bij mij dan de aanname onstaat dat er geen cyclus voor nodig is. Ik weet het gewoon niet.
Ik stel mijn vraag open om zo veel mogelijk antwoorden te krijgen, want ik lees op internet zo veel verschillende antwoorden.

Voor mij is het dan onduidelijk en vraag het dan op dit forum om te zien wat jullie zeggen.

Als je veel verschillende antwoorden leest en de één niet de ander doet afstrepen of in totaal de anderen uitsomt, dan weet ik gewoon niet wat het antwoord is en zoek ik naar een definitief antwoord op dit forum.

Echt chillll out gast.
Ik wil je niet boos maken.
 
Laatst bewerkt:
Op internet staat soms 8, 12, 16 weken of soms niks en dan dat er geen PCT nodig is omdat het niets onderdrukt waarbij bij mij dan de aanname onstaat dat er geen cyclus voor nodig is. Ik weet het gewoon niet.
Ik stel mijn vraag open om zo veel mogelijk antwoorden te krijgen, want ik lees op internet zo veel verschillende antwoorden.

Voor mij is het dan onduidelijk en vraag het dan op dit forum om te zien wat jullie zeggen.

Als je veel verschillende antwoorden leest en de één niet de ander doet afstrepen of in totaal de anderen uitsomt, dan weet ik gewoon niet wat het antwoord is en zoek ik naar een definitief antwoord op dit forum.

Echt chillll out gast.
Ik wil je niet boos maken.
Het zegt al genoeg dat je niet hebt kunnen vinden hoe je moet injecteren, je lult maar wat
 
Voor MK677 is er geen PCT nodig omdat het niet op je geslachtshormonen werkt. Wel kan het aardig fucken met je bloedsuiker en dat is op langer termijn gewoon echt niet verstandig.

Deze informatie is toch echt gewoon vrij beschikbaar. Ik weet niet hoe jij zoekopdrachten invoert, maar volgens mij ben jij zo'n iemand die alles in het Nederlands googlet :roflol:
 
Voor MK677 is [...] het Nederlands googlet :roflol:

Nee, er staan echt zoveel verschillende dingen.

20191014_150157.jpg
 
Weet jij of je MK-677 continu door kan gebruiken zonder PCT's?
Op internet lees ik dat ze geen PCT's hierbij doen maar niet hoe lang een cycle wordt gedaan
Als je die vraag stelt, weet je ook niet wat MK-677 is. Dan zou je weten dat MK677 geen PCT nodig heeft. Het is een groeihormoonreleaser en zoals Biomek al aangaf, geen middel dat invloed heeft op je geslachtshormonen. MK677 is ook geen product dat je 10 of 12 weken neemt maar minstens een paar maanden. Ik zou in jouw plaats toch wat meer lezen alvorens iets te nemen.
 
Back
Naar boven