Fitness Seller

Eerste cycle

Bezoekers in dit topic

Gymkoning

Novice
Lid geworden
17 apr 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Beste dbbers,

Ik gym al van mijn 16e (ongeveer 5 jaar dus) en heb het gevoel dat ik klaar ben om eens iets meer te nemen dan whey en creatine :p

Ik heb reeds een sarms kuur gedaan van LGD only op 12mg per dag maar heb hier niet heel veel aan gehad naast wat hardere spieren en misschien een beetje leaner.

Ik had gedacht aan een cycle van trestolone en epistane. Trestolone beginnend op 25mg per dag en eventueel verhogen naar 50mg gedurende 4 weken, ik zou deze als smeerbare gel gebruiken. Epistane beginnend op 20mg per dag eventueel verhogen naar 30mg gedurende 4-6 weken vooral om de oestrogene bijwerking tegen te gaan, ik zou deze als oral nemen.

Mijn doel is om massa aan te komen maar ook een beetje de aankomst in vet laag te houden, ik kom namelijk zeer snel bij in vet.

Is dit een goede eerste cycle als eerste keer of is dit iets te hoog gegrepen (ik heb gelezen dat trest tamelijk straf spul is)? Zou cardarine sarm 20mg per dag hierbij nemen een toegevoegde waarde hebben qua vet zo laag mogelijk te houden of gaat dit ook de gains belemmeren? En is het nodig om on cycle support te nemen? Smeerbare trest is minder levertoxisch veronderstel ik en epistane onderdrukt de oestrogene sides? Nolva heb ik natuurlijk wel bij de hand.

Nog een laatste vraag: hoe een lange nakuur raden jullie aan?


Alvast bedankt voor de hulp!
 
Snap niet dat mensen kiezen voor prohormonen ipv iets anders.
 
Snap niet dat mensen kiezen voor prohormonen ipv iets anders.
Vele gebruikers hebben als eerste kuur een epistane kuur genomen en waren daar tevreden over. Ik heb ooit ook een epistane kuur genomen maar had al ervaring met de reguliere anabolen en vond dat epistane kuurtje ook wel geslaagd.
 
Vele gebruikers hebben als eerste kuur een epistane kuur genomen en waren daar tevreden over. Ik heb ooit ook een epistane kuur genomen maar had al ervaring met de reguliere anabolen en vond dat epistane kuurtje ook wel geslaagd.
Dan nog snap ikhet niet.

Dat het werkt ongetwijfeld,maar dat is voor mij niet de enige criteria. Veel prohormonen die er al geweest zijn waren ongezonder dan AAS.

Als het werkt de belangrijkste reden is. 1gr tren zal ook wel goed werken.

Dan kan je beter aan de AAS gaan imo.

En al zeker als het een nieuw prohormoon is. nog niks over geweten en dan slikken alsof het snoepjes zijn. (heb het nu niet over de twee vermeld in ts zn topic)
 
Laatst bewerkt:
Dan nog snap ikhet niet.

Dat het werkt ongetwijfeld,maar dat is voor mij niet de enige criteria. Veel prohormonen die er al geweest zijn waren ongezonder dan AAS.

Dat heb ik idd ook gelezen, vandaar dat ik trest als smeerbare gel wil gebruiken dan zijn de sides toch een stuk minder en is het toch een stuk minder schadelijk? Of heb ik het fout?

Is Epistane ook zo schadelijk dan? Had gelezen dat het tamelijk mild was.
 
Dat heb ik idd ook gelezen, vandaar dat ik trest als smeerbare gel wil gebruiken dan zijn de sides toch een stuk minder en is het toch een stuk minder schadelijk? Of heb ik het fout?

Is Epistane ook zo schadelijk dan? Had gelezen dat het tamelijk mild was.

Er is ook veel meer info te vinden over AAS. Theoretische maar ook praktische van gebruikers.

Epi wordt omschreven als mild.
 
Back
Naar boven