MuscleMeat

Eerste dag bij Kneets : DavyO meets Centaur en Johnny_01 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
4.627
Waardering
19
Hoi beste mede dbb-ers :D,

Gisteren voor het eerst bij Kneets getraind :D

zie dit draadje : http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=42220 :D

Ik was ongeveer rond 20:00 uur bij Kneets aangekomen, na lang wachten op de tram was er dan eindelijk. Ik liep naar binnen, liet mij kaart zien en ging me snel omkleden.

Vandaag stond borst en triceps op het programma. Ik begon met een paar opwarm setjes op een los bankje met dummbells. Daarna ging ik bankdrukken, ik was een tijdje bezig en toen stonden bij de drukbank naast mij Centaur en Johnny_01. Ik herkende ze natuurlijk niet meteen, maar Centaur kwam naar mij toe en zie hee ben jij Davy. :cool:

De rest van de training hebben we met zijn drie-en afgerond. Volgende oefening aan de beurt van de pec deck. We begonnen licht, maar gingen al snel flink zwaar zoals het hoort. Centaur pakte als laatste setje de hele stapel en deed dit met redelijk gemak 7 reps. Dat moest ik natuurlijk ook probreren, ik kwam uiteindelijk tot 3 reps.

Daarna Incline benchpress, ik moet toch nog behoorlijk wennen aan losse stangen, omdat ik bij Fitness First alleen maar een smith machine gewend was. Ging best redelijk, heb niet echt op het gewicht gelet nog, eerst de uitvoering maar eens goed doen :D.

Daarna waren we klaar met borst en gingen we triceps doen, we begonnen met Triceps pushdown, daarna one-arm triceps extension (die moest ik ff opzoeken :)). Daarna lekker Close grip benchpress om die triceps nog ff helemaal af te maken en dat ging best lekker. Daarna was de training klaar :thumbs: en zat mijn eerste training bij Kneets er al weer op.

Daarna zo snel mogelijk naar huis en een whey proteine shake drinken en eten :D

Groeten,

Davy
 
Laatst bewerkt:
Wordt een leuke boel daar @ Kneets. Nu nog ome EricR erbij en jullie kunnen een quatro houden.
 
Goed man. Lekker zo'n gym met alles erop en eraan.

Dus je gaat nu eindelijk echt trainen?! Vraag aan de moderators even of ze je post resetten omdat je nu een nieuw leven begint. Of maak een nieuw account aan. :D

Succes man!!!
 
Ome Eric is geblesseerd, borst train ik alleen nog met dumbbells. Zaterdag benensessie, dus dan is een quattro wel mogelijk.
 
saint zei:
Goed man. Lekker zo'n gym met alles erop en eraan.

Dus je gaat nu eindelijk echt trainen?! Vraag aan de moderators even of ze je post resetten omdat je nu een nieuw leven begint. Of maak een nieuw account aan. :D

Succes man!!!
Of nick wijzigen, heb ik ook gedaan! :D

EricR zei:
Ome Eric is geblesseerd, borst train ik alleen nog met dumbbells. Zaterdag benensessie, dus dan is een quattro wel mogelijk.
Ow, minder. :(
 
Niet om het 1 of ander hoor,

Maar ga je morgen ook een topic openen over dag 2 :P :devil:
 
KRZA zei:
Niet om het 1 of ander hoor,

Maar ga je morgen ook een topic openen over dag 2 :P :devil:

Ik zal er ff over nadenken oke :D hehehe
 
en ik maar denken dat Kneets hardcore is :no:




:D
 
Hehe, ja elke woozy mag daar zomaar komen trainen!
Niet eens een soort test. ;)
 
Donderdagavond kom ik ook eens als Kneet Slet :) een kijkje nemen in het Walhalla in Den Haag.
 
Het wordt nog druk bij Kneet's. :D Maar het was gister een lekkere training. Ik ben nog heel zwak met me borst, maar ik pakte eindelijk een keer 70 kilo Bench Press. :D
Dus de zaken gaan vooruit. :D
 
DBB-orgie @ Kneets. Wel pics maken hé!
 
Samu zei:
DBB-orgie @ Kneets. Wel pics maken hé!
Het is dat je het zegt, ik was het al weer glad vergeten, pics maken stond al een tijdje in de planning.

Richard, hoe laat zit je donderdag in kneets?
 
Toch ook is een traininkje pakken bij Kneets...Wie heeft er zin om samen te trainen? :P
 
Kom gewoon een uurtje of 8 in de avond, dan zijn Centaur, Davy0 en ik er. :D
 
welke dagen zijn jullie er?
 
Meestal dinsdag, woensdag, donderdag, zaterdag en zondag. Maar dat kan afwisselen, omdat Centaur af en toe met ze werk zit!
 
Is er een "christelijke" mogelijkheid om floorpresses te doen? Maw is er een powerrack of een laag verstelbaar squat rack? Zoja dan hebben jullie een date as dinsdag :D
 
Back
Naar boven