Fitness Seller

Eerste en enige kuurtje (wil ook eens weten hoe het voelt) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik heb dan toch de knoop doorgehakt en wil het ook eens gaan proberen. Het zal mijn eerste en enige kuur worden. Ik heb bronnen voor het materiaal. Ik dacht dus hier aan:

Week 1 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ, 30 mg Dianabol
Week 2 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ, 30 mg Dianabol
Week 3 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ, 30 mg Dianabol
Week 4 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 5 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 6 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 7 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 8 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 9 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 10 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 11 : -
Week 12 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 13 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 14 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 15 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid


Willen jullie mij een beetje helpen? Indien er vraag naar is wil ik ook wel een logboek bijhouden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
He oli, sterkte met je kuur bro!
 
Oli, misschien kun je beter 400mg EQ pakken.
 
Originally posted by Floyd
Oli, misschien kun je beter 400mg EQ pakken.

Het is een keer voor iemand die ermee begint he!
Dus kan best niet al te sterk beginnen.
Kweet niet of 400 mg sterk is maar goed. gaat om het idee! :D
 
En als ik zekerder was over mijn kennis dan zou ik je graag helpen.... maar helaas.... ik ben er ook geen kenner van....
 
Volgens mij is dit niet zo'n al te zware kuur en naar mijn mening kan je beter 2x goed kuren dan 4x een "klote" kuurtje
 
Originally posted by Bodyman
Volgens mij is dit niet zo'n al te zware kuur en naar mijn mening kan je beter 2x goed kuren dan 4x een "klote" kuurtje
\
Ja maar wel met achterliggende gedachte dat het een beginnend kuurtje is.
 
Morgen heb ik het materiaal, ik kijk er al een beetje naar uit. Zelf kan ik nog geen injecties zetten, maar een vriend die regelmatig Heroïne bij zichzelf inspuit gaat me in deze materie inwijden zodat ik het al snel zelf zal kunnen !
 
Maar wat denken jullie nou? 200mg EQ of 400mg?? Ook het psychologische aspect is blijkbaar niet te onderschatten. Ik kom net terug van de training en ik voelde me al sterker (waarschijnlijk omdat ik weet dat ik een kuurtje ga zetten!).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou 800 mg EQ doen met 400 mg Heroine!
PRIMA combinatie!!! je zal echt groeien!!
En dan dezelfde naald gebruiken waarmee die zogenaamde vriend van je die spuit in ze eigen reed duwt
 
Originally posted by Elmar
Ik zou 800 mg EQ doen met 400 mg Heroine!
PRIMA combinatie!!! je zal echt groeien!!
En dan dezelfde naald gebruiken waarmee die zogenaamde vriend van je die spuit in ze eigen reed duwt


:rolleyes:
 
whehehe, prachtig dit. Deze thread begint gewoon als 1 van de vele. Maar nu gaat het alweer over een stack met heroine, zou het dan toch komen door de persoon die deze thread maakt (=oli).

Ik zou persoonlijk voor de 400mg gaan Oli.

Ik heb afgelopen woensdag zelf 600mg gedaan, en a.s. woensdag weer, vanaf dan 400mg. En volgens mij groeit er nog niks vreemd op m'n rug, een extra oor. Of een extra oog in mijn voorhoofd.
 
jammer oli, maar volgens mij wordt je as-gebruik niet serieus genomen
 
ok Floyd, ik zal in het vervolg zien wat ik zeg...
Ik probeer over zaken als deze eerlijk te zijn....
Van wie moet ik anders in mijn vriendenkring leren
injecteren?? Mijn oma soms??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok Floyd, ik zal in het vervolg zien wat ik zeg...
Ik probeer over zaken als deze eerlijk te zijn....
Van wie moet ik anders in mijn vriendenkring leren
injecteren?? Mijn oma soms??
 
Originally posted by Olimantado
Morgen heb ik het materiaal, ik kijk er al een beetje naar uit. Zelf kan ik nog geen injecties zetten, maar een vriend die regelmatig Heroïne bij zichzelf inspuit gaat me in deze materie inwijden zodat ik het al snel zelf zal kunnen !

Hahahaha, kiek huuum!!! Zo'n gast zou ik nog niet in een straal van 10km bij mij in de buurd laten komen, laat staan met een spuit in zijn handen. Maybe mag je zijn spuit wel even lenen, kun je eens kijken of je goed kan trainen op een HIV-kuurtje! Suc6 m8, ik hoop dat je net zo groot word als die gast op die zogenaamde foto's van je!
 
Oli> kijk wel uit met naalden he, zorg voor schoon materiaal..
 
Uiteraard heb ik hier wel al een set steriele naalden klaarliggen. Dachten jullie nou echt dat ik zomaar eender welke spuit zou gebruiken?
 
Dacht dat dat materiaal mischien bij hem zou liggen, vandaar..
 
Back
Naar boven