MuscleMeat

Eerste en enige kuurtje (wil ook eens weten hoe het voelt)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
Dacht dat dat materiaal mischien bij hem zou liggen, vandaar..


Ah ok, maar hij komt alleen maar de eerste keer om tips te geven over het injecteren zelf en kijkt toe als ik de spuit klaarmaak. Die man is geen zielige junk, maar weet juist heel goed wat hij doet (is 55 en zeer gezond). Daarom dus dat ik het aan hem gevraagd heb.
 
Laat het gewoon doen door iemand van je sportschool of iemand die verstand heeft van AS spuiten en niet heroine ofzo. Maar goed als je hem vertrouwd. Ik heb en zal nooit vrienden hebben iedergeval die aan die shit zit.
 
Ik ken niemand die AS gebruikt. Enkel een gozer die in de gevangenis traint en daar kuurtjes doet....
 
haha... leuke vrienden heb jij!!
 
IK mis hier met al dat geouwehoer 1 belangrijk punt."heroine spuit je in een ader, AAS in de spier, had dit nog niemand in de gaten of hoop je misschien......
 
dat weet ik wel... :-) Het is dus de bedoeling mijn eerste injectie in de bilspier te plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Olimantado
Ik heb dan toch de knoop doorgehakt en wil het ook eens gaan proberen. Het zal mijn eerste en enige kuur worden. Ik heb bronnen voor het materiaal. Ik dacht dus hier aan:

Week 1 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ, 30 mg Dianabol
Week 2 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ, 30 mg Dianabol
Week 3 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ, 30 mg Dianabol
Week 4 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 5 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 6 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 7 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 8 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 9 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 10 : 500 mg Test Enanthaat, 200 mg EQ
Week 11 : -
Week 12 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 13 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 14 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid
Week 15 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid


Willen jullie mij een beetje helpen? Indien er vraag naar is wil ik ook wel een logboek bijhouden...
Laat ik eerst zeggen dat als je gaat kuren 'om te weten hoe het voelt' dat je niet goed bezig bent.
De echte reden moet natuurlijk zijn om zoveel mogelijk massa te winnen met zo min mogelijk schade aan je gezondheid.
En dit liefst na een voldoende lange periode trainen zonder.
Wat de kuur aangaat,

Week 1 : 750 mg test enth + 500 mg EQ
Week 2 tem 10 : 500 mg Test /wk
Week 2 tem 10 : 300 mg EQ /wk
Week 1-4 : 35 mg Dianabol /dag
Week 3-10 : 25 mg/dag proviron
Week 12-15 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid



Dit is een vrij veilige en effectieve massa cycle, doe wel de moeite om hierbij gezond te leven; geen alcohol en recreatiedrugs, veel water en calorieën en voldoende eiwit (kcal: 60-70kcal/kg BW/d, min 4g eiwit/kg BW/d, min. 1 L water/1000kcal/d)
En samen met de nolvadex/clomid start je creatine aan 10-15g verdeeld/dag voor een week gevolgd door een onderhouddosis 5-7g/dag. succes kerel...
 
Thx, ik zat er dus blijkbaar niet ver naast. Ik zal je tips ernstig nemen en morgen begin ik er dan mee! Ik begin me al een echte krachtpatser te voelen!!
 
Re: Re: Eerste en enige kuurtje (wil ook eens weten hoe het voelt)

Originally posted by admin

geen alcohol en recreatiedrugs,.

Alcohol en andere troep zal ik niet aanraken. Zelfs geen sigaretten, maar een blowtje kan toch??
 
Wat ik me nu opeens ook afvraag. De hoeveelheden waar je mee kuurt zijn die ook niet variabel naargelang je stats?
Een gozer van 150kg moet toch meer test zetten dan een krielkippie van 65kg zou ik denken???
 
He admin, zou je daar ook geen HcG bij moeten injecteren?
 
Originally posted by Olimantado
Wat ik me nu opeens ook afvraag. De hoeveelheden waar je mee kuurt zijn die ook niet variabel naargelang je stats?
Een gozer van 150kg moet toch meer test zetten dan een krielkippie van 65kg zou ik denken???
Hm het heeft meer met kuurervaring te maken, ik ben van mening dat de eerste kuur zoveel mogelijk massa moet opleveren.
Komt erbij dat dat krielkipje totaal geen goede reactie kan hebben op steroiden en die zware gast van 150 supergoed reageerd op veel lagere dosissen...
Verder als je zwaarder bent moet je gewoon meer eten.
 
Originally posted by rob
He admin, zou je daar ook geen HcG bij moeten injecteren?
Dat zou kunnen, al vind ik dit enkel nodig bij echt zware kuren...
 
Originally posted by Olimantado
Wat ik me nu opeens ook afvraag. De hoeveelheden waar je mee kuurt zijn die ook niet variabel naargelang je stats?
Een gozer van 150kg moet toch meer test zetten dan een krielkippie van 65kg zou ik denken???

hehe, wie noem jij hier een krielkippie!!? Ohw wacht gelukkig weeg ik net iets meer! :P Oef dat scheelt weer een knokpartij! :D
 
Ach, ik hou niet zooo van knokken, maar misschien als de test gaat beginnen werken, dat ik dan wel iets wil regelen... Ik ben er niet meer zo happig op na het pak rammel dat ik van RichardV geïncasseerd heb....

Mag je tijdens een kuur eigenlijk ploppen?? (zie chat en conversatie)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, wappen wel!!
 
Alles normaal verlopen, maar voel nog niks speciaals... :-(
Ik heb het wel een beetje warmer dan normaal en mijn pols is wat hoger, maar denk dat dat vooral psychisch is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: as

Originally posted by johnnydiesel
leuk he:D
iemand afzeiken?:cool:


?? Kan je daar een beetje meer uitleg over geven, johnny?
 
Back
Naar boven