MuscleMeat

Eerste en enige kuurtje (wil ook eens weten hoe het voelt) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoe gaat het nu oli, voel je al iets?
 
Nog niet echt veel, Bodyman. Zal wel komen hoop ik!
 
Doe je mee aan de Olympia 2003 Oli?
 
Originally posted by iKsZ
Doe je mee aan de Olympia 2003 Oli?


Nee, de kuur is meer gericht op de boardcontest! En eigenlijk ook een beetje uit nieuwsgierigheid, om nou zelf eens te ervaren wat het nou precies met je doet...
 
Originally posted by Olimantado
Mag je tijdens een kuur eigenlijk ploppen?? (zie chat en conversatie)
whaha, wat een mafkees. dat ie zichzelf nog serieus neemt!
 
Ik zit nu in het begin van mijn 2e week en begin duidelijk sterker te worden. Wel klote dat ik mijn benen deze week niet kan trainen wegens een enkelverstuiking tijdens het voetballen.

Verder dacht ik erover om vanaf volgende week de hoeveelheid test te verhogen naar 750mg. Hoe staan jullie hiertegenover? Indien ik dit doe zou het dan het beste zijn ook hoeveelheid dianabol te verhogen of is die verhoging een beetje dom?
Ik heb in ieder geval wel een goed gevoel bij het kuurtje tot hiertoe! Het lijkt me vrij onschuldig, maar ok, ik lees dat in de 3de en 4de week het effect heftiger wordt....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, hoor... Het verloopt perfect!!
 
Ben je al flink in massa en kracht toegenomen?
 
Originally posted by Olimantado
Ik zit nu in het begin van mijn 2e week en begin duidelijk sterker te worden. Wel klote dat ik mijn benen deze week niet kan trainen wegens een enkelverstuiking tijdens het voetballen.

Verder dacht ik erover om vanaf volgende week de hoeveelheid test te verhogen naar 750mg. Hoe staan jullie hiertegenover? Indien ik dit doe zou het dan het beste zijn ook hoeveelheid dianabol te verhogen of is die verhoging een beetje dom?
Ik heb in ieder geval wel een goed gevoel bij het kuurtje tot hiertoe! Het lijkt me vrij onschuldig, maar ok, ik lees dat in de 3de en 4de week het effect heftiger wordt....
Eerst en vooral, ik heb je dit

Week 1 : 750 mg test enth + 500 mg EQ
Week 2 tem 10 : 500 mg Test /wk
Week 2 tem 10 : 300 mg EQ /wk
Week 1-4 : 35 mg Dianabol /dag
Week 3-10 : 25 mg/dag proviron
Week 12-15 : 40 mg/dag Nolva of 150 mg/dag Clomid


kuurtje voorgesteld dus ik verwacht dat je dit perfect opvolgt?

Verhogen van de test is nergens voor nodig in deze eerste kuur, je gebruikt 3 steroiden elke week en 4 steroiden in week 3-4.
Meer dan genoeg voor een eerste kuur, geloof me.

Heb je de eerste week de frontload van 750 mg test en 500mg boldenone gedaan?
Ben je de DBOL metteen op 35 mg/dag verdeeld in 3-4 dosissen/dag begonnen?

Indien zo dan komt de eerste krachttoename vooral van de DBOL. (Ook het goede gevoel en de extra kilo's komen daarvan)
Ik zou dus niets veranderen tijdens de kuur omdat je niet weet wat er in week 3-4 gaat gebeuren, je werkt met verschilende steroiden met een lange ester en deze wegen maar door na een paar weken.
Wat je zegt over onschuldig, dit is een voor beginners vrij zware kuur in vergelijking met hoe de meesten beginnen dus verzwaren is zeker niet nodig. Je zal normaal gezien voldoende goed reageren en hoger dosseren is dan enkel verspilling.
Het hoogste dat ik zou gaan met de DBOL is 40 mg/dag maar blijf van de test en boldenone af.
Vergeet de proviron niet en verhoog deze naar 50mg/ dag als je gevoelige tepels krijgt.
Nogmaals, als je voldoende eet (je weet hoeveel hé), goed slaapt, hard traint dan zal je in de komende weken de effecten veel beter gaan zien dus gewoon geduld hebben.
 
Ik had het gelezen hoor, maar zal eerlijk antwoorden...
De eerste week had ik me niet gehouden aan de upload van 750mg en maar 500mg test gezet(ik had een beetje bang dat je een grap met me wilde uithalen en teveel wilde laten zetten de eerste keer), wel 500mg boldenone.

De 2e week heb ik 750mg gezet en had gedacht dat morgen ook te doen. De dianabol 35 mg dianabol verdeel ik inderdaad over 3X per dag. Vanaf vandaag ben ik ook de proviron beginnen te nemen.

Ik voel me sterker worden en hoewel ik enorm veel eet wordt ik niet echt vetter, maar er is wel een gewichtstoename van ongeveer 3kg (veel vocht??).

Verder geeft de dianabol me een prettig gevoel in mijn hoofd (een beetje coke-achtig), maar heb de indruk dat dat gevoel de laatste dagen mindert (gewenning??) Is het eventueel mogelijk de dianabol af en toe wat op te drijven om de high een beetje meer terug te krijgen?

In ieder geval bedankt voor de tips!
 
nog ff vermelden dat ik overgeschakeld ben naar 40mg dianabol. Ik wil het maximum halen uit dit kuurtje en begin me al een echte beachboy te voelen!! Het bankdrukken ging vandaag ook veeel beter dan anders!!
 
Oli, waar blijven die fotos, jong? Ben zeker wel benieuwd naar de results van een 1e kuur.

Grtz
 
Grap met je uithalen? Helemaal niet!

Frontloaden heb je dus niet gedaan..das jammer maar goed ik zou niets meer veranderen dan die dbol op 40 mg houden.
En 'gewenning' is dan eerder bezetting van je receptoren maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. (zeker niet na een paar weken)

Je moet gewoon ff doen zoals afgesproken en na de kuur pas oordelen.

Ik heb de indruk dat je dit niet erg serieus neemt en maar een beetje aanmodderd alsof je een pilletje xtc aan het nemen bent :(
 
Originally posted by admin

Ik heb de indruk dat je dit niet erg serieus neemt en maar een beetje aanmodderd alsof je een pilletje xtc aan het nemen bent :(

Eigenlijk niet, ik volg strikt het schema (behalve hetgeen ik eerlijk vermeld heb in logboek) en zit op een voedingsinname tussen de 4500 en 5000 calorieën. Trainen doe ik 4-5X per week.
Ik ram dan ook nog eens minimum 3 liter water per dag door mijn strot. Het ENIGE wat ik niet volgens het boekje doe is dat ik nog blow...
Dan vind ik wel dat ik het kuurtje serieus neem.....
 
3 kg van de d-boll in 2 weken? admin normaal kan je toch heel veel meer kilos winnen met d-boll, vooral water maar moet toch wel 5-6 kunnen zijn?
 
Nu is het 4 kg, meer echter niet.... :-(
 
Ik snap niet dat je nog serieus advies etc krijgt ik denk dat dit ook een grote grap is en dat je echt tijd verspilt bij sommige mensen.

Net zoals met die foto blijf je volhouden dat ie van jezelf is. Tot niemand het er meer over heeft en dan laat je toch maar zien dat het fake pics zijn om weer reacties uit te lokken.
 
Pfffff, gaan we weer die toer op....
Ik word er zo moe van....
 
Back
Naar boven