XXL Nutrition

Eerste en vooral veilige kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

waarom geen kuurtje winstrol met primobolan? is niet zo zwaar, zo weer uit je lichaam en als eerste kuurtje toch lekker?
 
Jullie zweren allemaal bij clomid ed maar ik heb begrepen dat het uitstel van executie is, dat na het stoppen van bv clomid toch de terugval gaat komen. (dit komt uit een medische bron, die ik ergens heb gelezen, ik weet alleen niet meer waar)
 
Uitstel? Je geeft je eigen testosteron gewoon meer kans om te herstellen omdat oestrogenen geblokt worden.
Dus uitstel zou ik dat niet noemen. Eens je eigen test weer op peil is zal je hormoonbalans terug stabiliseren, ook als je stopt met de oestro blokkers.
 
Nakuren is zo ongeveer het belangrijkste van heel je ****in' kuur! Op die manier laat je je lichaam zo snel mogelijk regenereren en voorkom je zo min mogelijk terug val. Dus ja...hoe stom zou het dan zijn om dat te doen he....
 
Marcel je hebt wel gelijk, alleen dit artikel ging over pregnyl. dat is zeggen ze uitstel van je terugval. je laat namelijk je lichaam zelf nog steeds niets zelf doen.
 
Originally posted by bruce
waarom geen kuurtje winstrol met primobolan? is niet zo zwaar, zo weer uit je lichaam en als eerste kuurtje toch lekker?

is inderdaad geen zwaar kuurtje.... maar mag je goeie resultaten hiervan verwachten ?
 
Niet zwaar.. winstrol is voor de lever zwaarder dan test! winstrol is meer androgeen dan test.. en nee de winst zal niet veel zijn met zo'n kuur
 
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat in massa en kilo´s vooruit op ga.
 
Je moet het zelf weten...beste eerste kuur is 10 weken test 250-500 mg/wk. Maar als je liever wat minder groot wordt..., neem dan gerust die winny/primo
 
Mijn eerste kuurtje bestond uit 6 primo tabs per dag, jajaja lach maar, maar ging toen wel als een kogel vooruit.
Trainde voor die tijd zo'n 3 jaartjes clean.
 
Originally posted by Geurt-G
.... Mijn eerste kuurtje bestond uit 6 primo tabs per dag, jajaja lach maar, maar ging toen wel als een kogel vooruit.
Trainde voor die tijd zo'n 3 jaartjes clean ....

Komt me bekend voor Geurt zelf ooit die 50mg tabs gehad en als eerste kuurtje gebruikt. Hoeveel mg waren die van jou toen ?

Groet Smalluser :thumb:
 
5 mg hahahahaha.
Wie het kleine niet......
 
Back
Naar boven