MuscleMeat

Eerste en vooral veilige kuur (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Ben me wat aan het orienteren in het kuren e.d. Wat raden jullie aan als eerste kuur maar vooral ook veilig? Ik heb namelijk geen zin in zielige balletjes, rotte lever e.d. maar ben wel van mening dat als je het goed en veilig aanpakt dat dit niet hoeft. Hebben jullie suggesties het liefst met prijskaartje?
 
250 mg test met 200 mg deca. 10 tot 12 weken.

Maar post eerst eens je trainingservaring en je status.
 
Was meer vraag in algemeen. Maakt het dan uit wat en hoeveel je gaat gebruiken gezien je gewicht e.d.? En hoeveel zou zoiets kosten wat je voorstelde?

Anderen nog wat eerste kuur tips?
 
Originally posted by Diver2000
250 mg test met 200 mg deca. 10 tot 12 weken.

Maar post eerst eens je trainingservaring en je status.

van 500mg test en 400mg deca krijg je ook geen rotte organen, want je injecteerd het gelijk in de spier en ze worden dan via de spier afgegeven aan de bloedbaan.
 
zielige balletjes

Uhmmmmm, amino-zuren dan maar? En daarbij, hij wil volgens mij helemaal geen bijwerkingen hebben. Kan het mis hebben hoor, maar wat kan hij dan wel gebruiken.

een jaar proviron? ;) .

Elke soort AAS kent bijwerkingen volgens mij, anders was het het ideale suppl. geweest.
 
Ja , wat bedoel je met veilig? Bijwerkingen krijg je altijd wel.
Houd het gewoon simpel en de bijwerkingen zullen meevallen. 10 weekjes test enth ofzo. en 3-4 weken nolva nakuren.
 
Bijwerkingen heb je altijd. Maar ik wil de negatieve zo beperkt houden dat je wel goede zichtbare resultaten haalt. Dus welke aas met een? wat je eigen test. weer laat aanmaken.
 
Elke kuur drukt je eigen test aanmaak omlaag, als je maar nakuurt met hcg, clomid en nolvadex, is je eigen test aanmaak weer als voor je met de kuur begon.
 
Dus 250 mg test met 200 mg deca 10 tot 12 weken en erna hCg;), clomid of nolvadex zou een goed beginnerskuurtje zijn?
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Freakyfreek
Elke kuur drukt je eigen test aanmaak omlaag, als je maar nakuurt met hcg, clomid en nolvadex, is je eigen test aanmaak weer als voor je met de kuur begon.

Als je gewoon een licht kuurtje pakt hoef je heus niet gelijk met HCG, CLOMID, en NOLVADEX aan de slag te gaan, die nakuur zal dan zeker slechter voor je lichaam zijn als de kuur op zich.
Vergeet niet dat nolva en clomid ZWARE medicijnen zijn!!!!
 
Originally posted by iKsZ
Dus 250 mg test met 200 mg deca 10 tot 12 weken en erna hmg, clomid of nolvadex zou een goed beginnerskuurtje zijn?
HMG, is dat niet de baas van Veronica???
 
Originally posted by Marcel36


Als je gewoon een licht kuurtje pakt hoef je heus niet gelijk met HCG, CLOMID, en NOLVADEX aan de slag te gaan, die nakuur zal dan zeker slechter voor je lichaam zijn als de kuur op zich.
Vergeet niet dat nolva en clomid ZWARE medicijnen zijn!!!!
En so are steroids, stom dus om niet alles op alles te zetten als je toch al met medicijnen bezig bent. Ook bij een lichte kuur is er een verhoging van oestrogeen na de kuur en een onderdrukking van testo.
 
Originally posted by Marcel36


Als je gewoon een licht kuurtje pakt hoef je heus niet gelijk met HCG, CLOMID, en NOLVADEX aan de slag te gaan, die nakuur zal dan zeker slechter voor je lichaam zijn als de kuur op zich.
Vergeet niet dat nolva en clomid ZWARE medicijnen zijn!!!!

Hij beschrijft een kuur met alleen injecties, dan doet clomid en Nolvadex helemaal geen kwaad voor de lever en de lcithe schade die je ervan krijgt is zo weer hersteld.

En je moet altijd na elke kuur met HCG, nolva en/of Clomid aan de slag gaan, zelfs na een lichte kuur, want je leeft van de hormonen die van buitenaf binnenkomen, dus je eigen lichaam zal geen hormonen meer aanmaken tijdens je kuur.
 
Originally posted by iKsZ
Dus 250 mg test met 200 mg deca 10 tot 12 weken en erna hCg;), clomid of nolvadex zou een goed beginnerskuurtje zijn?

Je zal hier wel resultaat mee zien,maar je an veel meer resultaat behalen als je de dosis verhoogt en in de 1e 4 weken wat dianabol neemt, want de die injecties die jij opnoemt werken pas na 3 weken en als je dianabol de 1e 4 weken neemt , dan zal je gelijk vanaf het begin van je kuur verschil zien en kan je meer spiergroei verwachten, omdat je verschillende receptoren bezet door verschillende steroids te gebruiken.
En vergeet niet dat je de meeste kilo's van de dianabol over zal houden, omdat je het stackt met injecties.
 
Originally posted by Marcel36


Als je gewoon een licht kuurtje pakt hoef je heus niet gelijk met HCG, CLOMID, en NOLVADEX aan de slag te gaan, die nakuur zal dan zeker slechter voor je lichaam zijn als de kuur op zich.
Vergeet niet dat nolva en clomid ZWARE medicijnen zijn!!!!

En ik weet niet of je het al weet, maar na je kuur moet je zo snel mogelijk aan de clomid/nolva, omdat je anders minder kilo's zal overhouden, omdat zonder clomid/nolva je een lange tijd zonder testosterone leeft en je lichaam het langzaam aanmaakt en misschien niet eens op het niveau van voor je kuur trug kan komen.
Vandaar Clomid/Nolva nog beter is HCG erbij te gebruiken.
 
zo snel mogelijk aan de clomid of nolva???dat is natuurlijk niet waar...aangezien de deca/testo 3weken na je kuur pas tot dusdanig niveau is gereduceerd dat het dan pas zin heeft om clomid e/o nolva te gebruiken
 
Originally posted by serge
zo snel mogelijk aan de clomid of nolva???dat is natuurlijk niet waar...aangezien de deca/testo 3weken na je kuur pas tot dusdanig niveau is gereduceerd dat het dan pas zin heeft om clomid e/o nolva te gebruiken

Zo snel mogelijk als het uit je lichaam is , dus bij langwerkende esters na 2 weken.
 
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je van aas mannelijke hormonen aanmaakt. Hierdoor kan je dus ook haaruitval krijgen op je hoofd. Maar na de kuur moet je juist weer iets nemen wat je eigen test. aanmaakt omdat anders de oestrogeengehalte hoger is. Dit is dan toch juist tegenstrijdig? Misschien een lachwekkende vraag maarja ben toch benieuwd.
 
Originally posted by iKsZ
Wat ik niet helemaal begrijp is dat je van aas mannelijke hormonen aanmaakt. Hierdoor kan je dus ook haaruitval krijgen op je hoofd. Maar na de kuur moet je juist weer iets nemen wat je eigen test. aanmaakt omdat anders de oestrogeengehalte hoger is. Dit is dan toch juist tegenstrijdig? Misschien een lachwekkende vraag maarja ben toch benieuwd.

Je dient van buitenaf testo toe, je lichaam denkt, he er is genoeg en je testikels maken geen testo meer aan, je eigen productie komt dus stil te liggen. Na een kuur kom je dus op een punt dat de hoeveelheid testo in je lichaam laag is, want je injecteerd niet meer en je testikels moeten weer langzaamaan testo gaan aanmaken...
 
Originally posted by iKsZ
Dus 250 mg test met 200 mg deca 10 tot 12 weken en erna hCg;), clomid of nolvadex zou een goed beginnerskuurtje zijn?

ik zou deca vervangen door primo... ben ook halverwege de kuur overgestapt.... geen last meer van deca dick
 
Back
Naar boven