MuscleMeat

eerste foto's bartp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

boogie zei:
aan je stats te zien ben je goed vooruit gegaan. Maar het spijt me om te zeggen maar aan je foto's is dat niet af te zien. Je bent idd wat voller geworden, maar ook een stukkie minder droog.

mss dat je je wat minder op de kilo's moet focussen + een foto van je vrouwtje post.

Doe zo voort.
Denk niet dat zij op de foto wil... :cool: Laatste foto die ik van haar heb is ruim een jaar geleden.
 
Goed bezig , blijven gaan nu :thumbs:
 
Nette gains in gewicht man! als je wat bruiner bent ziet het er denk ik een stuk beter uit nog.

Maar om terug te komen op het a-symmetrische uit die andere thread: vind het dus niet te zien. het valt dus helemaal niet op vind ik.
en er zijn wel meer mensen die een verschil van 1 cm hebben in armomtrek. ;)
 
Ben het met iedereen eens:) en aan je (nieuwe?) voeding schema te zien, komen er nog heel wat kilo's bij snel:)

Good luck!
 
Duidelijk een betere vorm in de rug, ga zo door Robin! :thumb:
 
Goed bezig! eet en train als een beest en je komt er wel!
 
gewoon zo doorgaan en je komt er wel..

alleen persoonlijk van wat ik ken zien en beoordelen vind ik dat je op een jaar veel meer had kunne pakken enigste verschil zie ik stukkie vetter geworden..
 
bartp zei:
Ik moet zeggen ik heb 5 maanden stil gezeten ivm omstandigheden. Ik had mijn prioriteit toen niet liggen op trainen. Maar moet zeggen dat ik laatste 3 a 4 maanden toch weer goed bezig ben (+ 9 kilo). Dus zal wel goed komen.


lastig het verschil te zien, omdat je huidskleur en de afstand te verschillend is. Gezien je stats die je geplaatst hebt vind ik het een enorme vooruitgang, gezien je 5 maanden stil hebt gezeten. Gewoon doorgaan en nu wel een heel jaar lang doorknallen!
 
Back
Naar boven