XXL Nutrition

eerste foto's bartp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
5.599
Waardering
1
Ik heb een week geleden paar nieuwe foto's gemaakt. Ik heb best wel getwijfeld of ik ze zou posten, maar naar aanleiding van een [Link niet meer beschikbaar] toch maar besloten om foto's te posten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

30-06-2004
Gewicht 63 kg
BF ?
Schouders 111 cm
Borst 85 cm
Taille 77 cm
Rechter bovenarm 28 cm
Linker bovenarm 27 cm
Bovenbeen 53 cm
Kuit 34 cm

30-06-2005
Gewicht 78 kg
BF 10,6 %
Schouders 119
Borst 99 cm
Taile 79 cm
Rechter bovenarm 33 cm
Linker bovenarm 32
Bovenbeen 60 cm
Kuit 38 cm
 
redelijke vooruitgang, met name borst is (gelukkig :D) stuk voller geworden. maar k denk dat je er volgend jaar meer uit kunt halen!
 
builderB zei:
redelijke vooruitgang, met name borst is (gelukkig :D) stuk voller geworden. maar k denk dat je er volgend jaar meer uit kunt halen!
Ik moet zeggen ik heb 5 maanden stil gezeten ivm omstandigheden. Ik had mijn prioriteit toen niet liggen op trainen. Maar moet zeggen dat ik laatste 3 a 4 maanden toch weer goed bezig ben (+ 9 kilo). Dus zal wel goed komen.
 
je hebt nog wel wat werk aan de winkel, maar progressie is te zien
 
bartp zei:
Ik moet zeggen ik heb 5 maanden stil gezeten ivm omstandigheden. Ik had mijn prioriteit toen niet liggen op trainen. Maar moet zeggen dat ik laatste 3 a 4 maanden toch weer goed bezig ben (+ 9 kilo). Dus zal wel goed komen.

roger that :D keep on going!
 
Goede progressie, alles een stuk voller. Ik denk wel dat je een paar procentjes vetter bent geworden maar dat maakt natuurlijk niks uit.
 
goede gains, maar ik zie de 15 extra kilos niet echt terug op de fotos, behalve dat je bf% is opgelopen

kan aan de foto's liggen hoor, keep it up :thumbs:
 
Goede gains Bart! :thumbs: Ziet r netjes uit, overall extra massa, ook wat extra vet maar dat komt er zo af na wat cutten.
 
leuk gezichtje :D
Niet slecht, maar je hebt idd nog een lange weg af te leggen.
ps: ik ben bijna even breed als jou hehe (grapje) ;)
 
Johny zei:
Goede progressie, alles een stuk voller. Ik denk wel dat je een paar procentjes vetter bent geworden maar dat maakt natuurlijk niks uit.

ZoutZak zei:
goede gains, maar ik zie de 15 extra kilos niet echt terug op de fotos, behalve dat je bf% is opgelopen

kan aan de foto's liggen hoor, keep it up :thumbs:

Rob G zei:
Goede gains Bart! :thumbs: Ziet r netjes uit, overall extra massa, ook wat extra vet maar dat komt er zo af na wat cutten.

Ik weet het ik ben echt dik aan het worden. Maar ik kan nog altijd gaan powerliften... :D

Vanny zei:
leuk gezichtje :D
Niet slecht, maar je hebt idd nog een lange weg af te leggen.
ps: ik ben bijna even breed als jou hehe (grapje) ;)

Dat is mijn echte gezicht... Ik wordt ook echt nergens serieus genomen...
 
ZoutZak zei:
goede gains, maar ik zie de 15 extra kilos niet echt terug op de fotos, behalve dat je bf% is opgelopen

kan aan de foto's liggen hoor, keep it up :thumbs:

Ik ben het met zoutzak eens, 15kg is niet echt terug te zien, maar zo te zien is je bodyfat ook niet teveel opgelopen dus ga zo door zou ik zeggen! :thumbs:
 
ZoutZak zei:
goede gains, maar ik zie de 15 extra kilos niet echt terug op de fotos, behalve dat je bf% is opgelopen

kan aan de foto's liggen hoor, keep it up :thumbs:

Ik dacht hetzelfde al heb je in 2005 een witter kleurtje wat ee nander beeld kan geven , maar als je in een jaar 15 kilo bent aangekomen dan ben je super bezig (vind ik dan)
 
Ik vind het moeilijk de foto's te vergelijken aangezien je vetpercentage toch wel een stukje hoger ligt nu, maar 15 kilo winst is absoluut netjes!
 
Bart , ik vind het netjes hoor, gewoon zo lekker doorgaan en heb geduld met spieren kweken, ik heb ooit ook 68 gewogen..........
 
ccnp zei:
Bart , ik vind het netjes hoor, gewoon zo lekker doorgaan en heb geduld met spieren kweken, ik heb ooit ook 68 gewogen..........
Nu niet meer dan... ???





;)
 
15 kilo in een jaar is erg netjes. Je bf zat zoals de meeste al zeggen een aantal procenten gestegen zijn. Ik denk dat mede hierdoor de echte progressie die je geboek hebt niet te zien is. Hoe droger je bent, hoe groter je lijkt.

Hmmmz, ik zeg het weer helemaal k*t, wat ik probeer te zeggen is, is dat je meer progressie hebt geboekt dan ik nu eerste instanatie zie :)

Ziet er goed uit, ga er nog een jaar keihard tegen aan, denk dat je er nog wel een kilo of 10 uit kan halen, en dan misschien voor volgende zomer in de cut.

Goed op weg!
 
Gaat goed zo,bro.

Je komt van ver dus je mag trots zijn op jezelf.
 
je komt idd van ver , blijven pompen het begin is er :thumbs:
 
aan je stats te zien ben je goed vooruit gegaan. Maar het spijt me om te zeggen maar aan je foto's is dat niet af te zien. Je bent idd wat voller geworden, maar ook een stukkie minder droog.

mss dat je je wat minder op de kilo's moet focussen + een foto van je vrouwtje post.

Doe zo voort.
 
Back
Naar boven