MuscleMeat

eerste homokoppel op dbb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik dacht dat ik je favo-sletje was own :mad:
doe geen moeite om sanca the overtuigen hij is as straight as the day is long

damn right! ik dacht dat jonko zijn favo-sletje was... :scratch:
 
damn right! ik dacht dat jonko zijn favo-sletje was... :scratch:

:(


Sanca i still love you. Het maakt niet meer uit watvoor fouten we in het verleden gemaakt hebben. Maar nu je een stuk buffer bent geworden zie ik je gewoon graag...... :heart:
 
thanks claw voor mijn pics te uploaden hopelijk werd je er heet van... maar in plaats van karma te geven zou ik je liever ppen

nee dank je:eek: zeg jij moet me wel erg willen merk ik aan de karma:p
 
:(


Sanca i still love you. Het maakt niet meer uit watvoor fouten we in het verleden gemaakt hebben. Maar nu je een stuk buffer bent geworden zie ik je gewoon graag en laat ik own, claw, jonko, enjee, en elke voetbalploeg en supporters voor wat ze zijn en richt ik me volledig op jou :heart:

als je coïtus-change operatie nu helemaal gelukt was gaf ik je een kans
 
Yippie!!!!! vind jou aardig en alles, wil best met je nken of whatever.doe ik toch alleen met mannen,trainen gaat alleen niet lukken,daarin zuig ik pas echt als een meester....hoop dat je toch nog interesse in me hebt:o

Ben straight bro,maar als ik dan een favo faggot ertussen uit moest pikken......
 
sorry bro, vind jou aardig en alles, wil best met je trainen, maar nken of whatever doe ik alleen met vrouwen....bedankt voor je interesse though

duh leugenaar dat zou dan de eerste keer zijn dat je ook maar iets met vrouwen doet!!!!! of niet dan own:rolleyes:
 
als je coïtus-change operatie nu helemaal gelukt was gaf ik je een kans



Hij is niet helemaal gelukt Sance :( Volgens de dokter was het te moeilijk om me in een schaap om te toveren.

Maar ik heb wel deze op de kop getikt dus misschien met een beetje fantasie.....

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Ik weet dat de kleuren niet helemaal matchen maar ik kan ze nog altijd in dezelfde kleur spuiten :)
 
duh leugenaar dat zou dan de eerste keer zijn dat je ook maar iets met vrouwen doet!!!!! of niet dan own:rolleyes:

Precies jacky jij geile geit,eerst geiten,schapen en mannen nken....en dan zich als hetero voordoen!!!!

NO ****ING WAY HOSE!!!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven