XXL Nutrition

Eerste inject kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Son of Ragnar

Novice
Lid geworden
18 jan 2021
Berichten
15
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
120kg
Vetpercentage
20%
Hallo,

Ik ben reeds 4 weken bezig met mijn eerste inject kuur. Deze is als volgt:
Test e: week 1 tem 10, 500mg ew
Nolvadex : week 12 tem 15, 20mg ed

Nu moet ik zeggen dat alles goed verliep, ook kwa injecteren wat ik in de schouders doe.
Maar nu sinds enkele dagen voel ik mij extreem moe, echt futloos en extreme back pumps en geen honger. Ook heb ik echt een bloated hoofd.
Heb nu al 2 dagen 50mg proviron toegevoegd in de hoop de sides iets te beperken.

Is er nog iets wat ik zou doen? Eventueel een Ai toevoegen?

Mijn dieet zit toch wel goed en word 2 wekelijks geëvalueerd door mijn coach.
 
Vraag het je coach?
 
Train je meer? Slaap je minder?
Eet je meer?
Je groeit natuurlijk sneller, traint intenser en je eet meer als het goed is. Alleen die dingen kunnen je al futloos maken.
Extra vocht is ook zoiets.
Heb je meer stress?
 
Mijn training wordt steeds zwaarder, en slaap is het enige wat niet goed zit in het hele proces, door mijn werk heb ik soms een onderbroken nachtrust en ben meestal beperkt tot max 6u slaap per dag. Ik probeer af en toe een powernap in te lassen.
Stress valt mee.
De back pumps zijn van die aard dat ik bijna niet meer normaal kan wandelen, mijn onderrug en bovenkant van glutes zijn enorm opgepompt. Taurine helpt niet echt.
 
Hoeveel kg ben je aangekomen in die 4 weken?
 
Eigen schuld dikke schuld. Op natuurlijke wijze trainen .
 
6kg en 1%bf naar beneden

Dat is bullshit maar goed
Als je 6kg in een maand aankomt dan is het niet meer dan logisch dat je je futloos voelt en backpumps krijgt
 
Dat is bullshit maar goed
Als je 6kg in een maand aankomt dan is het niet meer dan logisch dat je je futloos voelt en backpumps krijgt
Om het ietwat te beperken, wat kan ik er het best voor doen?
 
Om het ietwat te beperken, wat kan ik er het best voor doen?
Taurine zou moeten helpen tegen backpumps.
Zou wat minder snel aankomen ook
Maar goed heb er zelf ook altijd wel wat last van in een blast maar ik ga er gewoon doorheen..
 
Taurine zou moeten helpen tegen backpumps.
Zou wat minder snel aankomen ook
Maar goed heb er zelf ook altijd wel wat last van in een blast maar ik ga er gewoon doorheen..
OK ik zal nog wat meer met taurine proberen.
Zal mijn coach vragen mijn voeding iets aan te passen, zal mss ook helpen.
Op zich ben ik wel tevreden met die eerste weken van die kuur. Alleen nu vind ik het wat jammer dat ik zo moe ben. Ik kan mss ook een deload in de training inlassen en erna zien wat het geeft.

Ik dacht vooral dat die sides oestrogeen gerelateerd waren.

Dus voorlopig geen ai bijvoegen dan?
 
Denk ook dat dit oestro gerelateerd gaat zijn, heb hier ook altijd last van en dan is mijn oestrogeen hoog met dezelfde sides
 
Denk ook dat dit oestro gerelateerd gaat zijn, heb hier ook altijd last van en dan is mijn oestrogeen hoog met dezelfde sides
Welke product neem je er tegen en in welke dosering?
 
arimidex en ik start 0.5 eod daarna bekijken en bloed trekke
 
Back
Naar boven