XXL Nutrition

Eerste injectie kuur EQ/d-bol/Winstrol

Bezoekers in dit topic

B.B.Junkie

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2003
Berichten
612
Waardering
1
Eerste injectie kuur EQ/d-bol/Winstrol (foto´s)

Ik ben begonen met mijn eerste injectie cycle.
Ik heb van te voren een weekje rust genomen en kan er nu dus weer flink tegen aan.
Mijn dieet bestaat uit een ongveer 4000 kcal waar ik naartoe wil gaan werken.
Daarna ga ik het naar behoeve verhogen of aanpassen.
Mijn dieet bestaat ongeveer uit 500 gram koolhydraten 350 gram eiwitten en 100 gram vetten.
Vanaf week 8 ga ik in koolhydraten zakken en mijn eiwit inname weer verhogen.
Ik start samen met een trainingsmaat kuren alleen gaat hij wat zwaarder kuren.
Hij gaat voor 10 weken EQ 400 mg met 500 mg test eth. p/w. De eerste 4 weken met 20 mg d-boll en daarna vanaf week 8-12 proviron 50 mg p/d.

Mijn kuur:
1-10 400 mg EQ 1x per week
1-4 15-25 mg D-boll p/d ( op trainings dagen voor de training en op niet trainings dagen s morgens 1 dosis)
8-12 30-40 mg winstrol p/d
8-12 fatburner stack ephedrine HCL/yohimbine HCL/L-Tyrosine/Caffeine USP/Guggel/Forkoslin en extra Calcium met vitamine D
12 40 mg Nolva
13-15 20 mg nolva p/d
HCG wanneer nodig

Ik heb EQ van australian pacific, dianabol van Akpuxu, winstrol van GS en HCG van Lapori

Begin stats:
1.88 M
86 kg
Vet +- 15 %
5 jaar training
 
Laatst bewerkt:
SUC6 keep us posted!! wat denk je te gaan pakken aan gewicht?
 
Ben nu precies 3 weken bezig en mijn gewicht ligt rond de 91 KG vet% ongeveer 1% gestegen. Voeding heb ik aangepast, wat minder carbs wil namelijk wel met een redelijk vet% eindiggen.

Even wat pica,s voor de tussenstand.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ScHrOeFjE zei:
SUC6 keep us posted!! wat denk je te gaan pakken aan gewicht?


Ik hoop op rond de 90 kg te eindigen met een vet% van minder dan 10%
 
B.B.Junkie zei:
Ik hoop op rond de 90 kg te eindigen met een vet% van minder dan 10%
mooi streven ik ben zaterdag begonnen :) (zie mijn log)
 
Laatst bewerkt:
Juist omdat ik het een hele slechte kuur vind wens ik je nog meer sterke toe.
 
Waarom gebruik je van week 8-12 fatburners?
Volgens mij ga je dan best wat massa kwijtraken! En dat is niet de bedoeling nu ik je foto's zie. No offence, maar is het niet wat te vroeg voor jou om te kuren? Je kan naturel nog heel wat groeien denk ik.
Veel succes verder met je kuur.
 
BBwannabe zei:
Waarom gebruik je van week 8-12 fatburners?
Volgens mij ga je dan best wat massa kwijtraken! En dat is niet de bedoeling nu ik je foto's zie. No offence, maar is het niet wat te vroeg voor jou om te kuren? Je kan naturel nog heel wat groeien denk ik.
Veel succes verder met je kuur.

Je hebt helemaal gelijk ik zou natural best nog kunnen groeien allen duurt het dan nog veel te lang voordat ik iets berijk dat ik wil.
Ik train al meer dan 5 jaar en heb gewoon geen goede aanleg om natuurlijk snel groot te worden.
In de tijd dat ik natural train ben ik toch van 68 kg met een vet% van 18-20% gegroeid naar 86 kg met een vet% van 15%.
Deze zomer wil ik er gewoon goed uitzien met een redelijk vet%, vandaar dat ik in week 8 begin met fatburners Ik denk niet dat ik veel massa zal verliezen omdat de EQ dan goed werkt en ik de winstrol erbij neem, mijn dieet zal dan nog hoger in eiwitten zitten.
 
axestream zei:
Juist omdat ik het een hele slechte kuur vind wens ik je nog meer sterke toe.

Thanx, ik hoop dat ik je het tegendeel kan bewijzen.
Ik denk dat het niet zo´n slechte kuur is als eerste kuur de test komt een volgende kuur wel.
Mijn doel is 90-93 kg met een vet % van 10 we zullen zien hoever het gaat lukken.
 
@ Axe,

zo slecht is die kuur toch niet?!!! dosering EQ en winny zijn goed, je zit wel lang aan de orals. En de Dbol aan lage dosering, heeft dat wel veel zin dan?!
Verder heb ik totaal geen verstand van die fatburn shit, maar dat zal vast goed zijn.

Mwah toch wel het 1 en ander op te merken, maargoed, it's your choise bro. Succes he
 
Floyd zei:
@ Axe,

zo slecht is die kuur toch niet?!!! dosering EQ en winny zijn goed, je zit wel lang aan de orals. En de Dbol aan lage dosering, heeft dat wel veel zin dan?!
Verder heb ik totaal geen verstand van die fatburn shit, maar dat zal vast goed zijn.

Mwah toch wel het 1 en ander op te merken, maargoed, it's your choise bro. Succes he

Ik weet dat ik lang aan de orals zit, maar de eerste 4 weken is op een minimale dosering gevolgd door een paar weken rust. Ik denk dat dat geen problemen zal opleveren. Ik denk dat de totale belasting voor mijn lever ongeveer hetzelfde zal zijn als 7 weken op 40-50 mg d-boll. Dit wordt ook wel eens gedaan.
Of de dosering d-boll genoeg is, mwha ik denk het wel ben toch al 5 kilo zwaarder geworden in 4 weken en de EQ begint over een paar weken pas te werken. :D
 
Update.

Vandaag is het weer zondag dus was het weer tijd voor de volgende injectie en het wegen.
Deze keer had ik de vloeistof wat opgewarmt en heb verder ook niks van de injectie gemerkt, dus dat bevalt me wel.
Voor de trainig heb ik me eerrst gewogen. Mijn vet% is deze week niet gestegen misschien zelfs wat gedaald dus ik verwachte de 91 niet te halen.
Maar de weegschaal gaf 91,8 kg aan, bijna 6 kg zwaarder dus ik was weer dik tevreden.
Vandaag ook de laatste d-boll´s op. Nu even 4 weken zonder tabletten en dan ga ik verder met de winstrol. Over 2 weken ga ik al wat in koolhydraten zakken omdat ik met een mooi vet% wil eindigen.

Mijn trainingsmaat begint nu ook goed te groeien (hij is ook al 5 kg zwaarder), ik denk dat de test er nu goed inkickt en ik denk dat de EQ komende week ook zijn werk gaat doen. Ik verwacht ook zeker dat hij de 10 kg gaat halen minimaal aangezien hij niet hoeft te gaan cutten.
 
Klinkt goed, succes:thumbs:

Hou ons op de hoogte!
 
Hey Bro´s.

Het is al weer een tijdje gelden dus weer eens een update, ik ben inmiddels klaar met mijn kuur en gestart met mijn nakuur. Heb deze week een rust week ingelast aangezien ik nog steeds last heb van mijn voorsteschouderkoppen. Desondanks heb ik ze vorige week nog wel een keer getraind toen het leek alsof het weer over was. Heerlijk zat nog op mijn oude nivaeu na vier weken geen schouder training. Maandag heb ik bloed laten prikken dus ik ben benieuwd hoe het met mijn lever, prostaat en nieren gaat. Ik verwacht geen problemen misschien iets hogere leverwaardes, maar ja wat wil je na een laatste week 50 mg winstrol p/d.

Mijn stats zijn nu 92 kilo b.f. weet ik niet. Als ik dit gewicht vast kan houden dus 6-8 kilo massa erbij.

Even wat opmerkingen over mijn kuur.

EQ viel wat tegen tenminste EQ only vind ik geen aanrader, op 400 mg p/w had ik toch wel extra honger verwacht of zo maar dat viel dus een beetje tegen.

Bijna al mijn gains heb ik gemaakt in de eerste 4 weken met d-boll erbij dus, nu weet ik dat ik daar wel lekker op ga.
Zelfs op een minimale dosering. Een EQ d-boll cycle voor 10 weken lijkt me dus wel een goede combi, daarbij moet ik wel zeggen dat ik de weken daarna wel wat vocht en vet ben kwijt geraakt en dus ook nog wel wat massa gewonnen heb.

Komende tijd wil ik nog een stuk droger worden en ik begin volgende week met de volgende supplementen stack samen met creatine.

Produkt Dosering p/d Week Gebruik
Tribulus caps 625 3 caps 1 3 x maal daags
4 caps 2 t/m 4 3 x maal daags
Edotest 4 caps 5 t/m 6 3 x maal daags
6 caps 7 3 x maal daags
Proxylon 2 caps 3 2 x daags
3 caps 4 t/m 7 3 x maal daags
ZMA 3 caps 1 t/m 7 Voor het slapen op nuchtere maag
GABA 3-5 gram 4 t/m 7 Samen met ZMA
 
Ik heb after foto´s heb alleen wat problemen met uploaden.
**** it!!
 
B.B.Junkie zei:
Ik heb after foto´s heb alleen wat problemen met uploaden.
**** it!!

Stuur ze even naar iemand die ze kan uploaden, ik ben heel benieuwd!
 
Wie kan ze voor mij uploaden p.m me je e-mail even.
 
Back
Naar boven