Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Vind ik niet, het is en blijft weinig eerste kuur of niet.Originally posted by Geoffke
Eumm... ja, 25mg is weinig. Maar voor een eerste kuur is dat voldoende.
Originally posted by oldy
en wat zou de maximale duur moeten zijn? Is 12 weken niet erg lang?
Originally posted by oldy
hé M@k@vElI,
Doe het maar even in de thread en niet via onze pm-metjes, want ben wel benieuwd naar de mening van de heren 'experts':
Hoelang ga je door met je dbol? Tot en met week 12? Vind ik wel lang voor een sterk oraal middel als 50 mg akpuxuh.
Iemand?
Originally posted by Geoffke
Ben je gek?? 50mg is veeeeeeeel te veel.
25mg is meer dan genoeg. Tjongejongejonge. En
Originally posted by Geoffke
De reden waarom ik dianabol neem, is omdat het snel werkt. Ik kuur 8 weken met sustanon en 4 weken met dianabol. Sustanon begint bij mij pas goed te werken vanaf week 4, maar doordat ik de eerste 4 weken dianabol neem, ben ik van de dianabol al enkele kilo's bijgekomen. En als koning sustanon dan zijn werk begint te doen. KABOEM!![]()
Originally posted by Big Cat
Je kunt dat probleem ook oplossen zonder orale middelen.
Niet akkoord, een stack zou altijd een combinatie moeten zijn van oraal en inj.
Waarom ?
Je kunt ook perfect steroiden te combineren zonder daar hepatoxische middelen bij te betrekken : Deca, EQ, Primo, trenbolone en zo verder. Je kunt ook perfect alleen je testosterone gebruiken en het effect ervan opdrijven door proviron toe te voegen.