- Topic Starter
Originally posted by flip
ik kreeg tijdens kuur trouwens last van haar groei over mun lichaam....maja kan je mee leve
Nou je het zegt mijn bost haar begint wel wat dikker te worden! Ik moet die shit er maar eens gaan af waxen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by flip
ik kreeg tijdens kuur trouwens last van haar groei over mun lichaam....maja kan je mee leve
Originally posted by Vicks
Wanneer je ari gebruikt zal dat wel je kuur beinvloeden, je haalt volgens mij niet het maximale uit de kuur, dat opgeblazen hoofd zakt ook wel weer weg na je kuur.
Originally posted by Floyd
dus arimidex haalt de 'prestaties' van de kuur naar beneden, hmmm, dit om vochtretentie tegen te gaan. Tjah, als die 'dikke' kop toch minder wordt, ken je misschien beter niet die arimidex gebruiken, wanneer het teveel vreet van je werking van de AS. Dan zou ik zeggen, haal de absolute max uit de kuur.
of is het wel ernstig?!
He Buddy!! Hoeveel van je xtra kiloos zit aan je hoofd??Originally posted by M@k@vElI
Weer ff een update:
Gewicht is nu 89 kilo dus 2 kilo erbij ik begin wel een opgeblazen kop te krijgen is dus wel irritant. kracht gaat nog steeds omhoog ik heb in totaal al 8 kilo erbij .
Originally posted by oldy
He Buddy!! Hoeveel van je xtra kiloos zit aan je hoofd??![]()
Grapje, goed te horen dat je weer in gewicht omhoog gaat na ff stil gestaan te hebben.
Originally posted by Floyd
Tjah, dan zou ik dus lekker arimidex gaan gebruiken M@k. Een 'vriend' van me, heeft een tijdje geleden ook zijn eerste kuurtje gehad, deca/test/?diana?, en die kreeg echt een enorme kop, hoorde ik ook iedereen gein over maken. En er wordt wel gezegd dat het vanzelf weg trekt. Maar 2 mnd lang allemaal zooi naar je hoofd geslingerd krijgen is ook niet alles.
Welke veranderingen aan bv je hoofd neemt de testosteron ook voor zijn rekening?! geen......?!
Originally posted by Frenkpie
hoe voelt da nu? doet t spuiten erg pijn? en hoe voelt t trainen? heb je geen spierpijn na t spuiten?
Originally posted by susty24
Wanneer je geen arimidex gebruikt wilt gebruiken, omdat dat je kuur beinvloed, zou je misschien proviron kunnen gebruiken, gaat ook vochtvasthouden tegen en je wordt er harder van.
Iemand anders hier nog mee bekent?
Originally posted by M@k@vElI
Het spuiten doet helemaal geen pijn alleen als de naald erin gaat voel je het even meer niet. en een paar uur heb je een soort spierpijn in de geinjecteerde spier maar daarna merk ik er nix meer van.
Het trainen voelt niet veel anders maar mijn trainingen zijn altijd super moet ik zeggen. Ik concentreer me altijd voordat ik begin en maak me dan lekker boos zodat ik echt een dodelijke explosieve training heb.
Originally posted by Frenkpie
aha dus je merkt (bijna) geen verschil bij het trainen...
en dat lekker boosmaken.. da doe ik ook altijd.. is super ! gewoon ff aan klote dingen denken en je trained echt 2 x zo hard.
thnx 4 the info..![]()