ja arimidex verlaagd inderdaad de prestaties als gevolg van een daling van je igf-1 gehalte met 18 %. Je kunt daarom misschien in plaats van arimidex femara grbruiken. Deze komen in tabs van 2.5 g en ze verhogen je igf-1 gehalte met 24 % wat wil zeggen dat het je prestaties niet vrelaagd hooguit verhoogd. Het gaat waterretentie tegen en is een nog sterkere anti oestrogeen dan arimidex. er schijnen ook nadelen aan het gebruik van femara te zijn maar die kan iemand anders misschien even toelichten. Ik ben ook pas sinds kort op de hoogte van de wrking van femara dus weet er nog niet zo heel veel van. Dit stukje kreeg ik van DW:3rd Generation Anti-E's
Everyone by now has heard of Arimidex/Liquidex(ie anastrozole) but there are a couple others with slightly better estrogen suppression values as well as slight differences in the way they affect the endocrine system.
The other two 3rd generation Anti-e's are letrozole(femara) and exemestane(aromasin). Letrozole and anastrozole are aromatase inhibitors while exemestane is considered an aromatase inactivator.
While all of these seem to exert an effect on our LH/FSH levels, some also have an effect on IGF-1 levels as well. According to some studies for example, anastrzole was shown to reduce IGF-1 levels by 18%(note 1), which is likely due to reduced estrogen. Another abstract shows that letrozole actually increased IGF-1 levels by an average of 24%
nogmaals misschien kan iemand de nadelen even toelichten hier weet ik weinig (niks) van. Big Cat misschien wel

??