XXL Nutrition

Eerste injectie

Bezoekers in dit topic

M@k@vElI

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
185
Waardering
0
Zo ik ga over een paar dagen voor het eeerst injecteren.

Ik heb er al veel over gelezen op een paar sites (met dank aan Oldy !)

Alleen zou ik het fijn vinden als jullie nog wat tips kunnen geven. En hoe je precies weet of het verkeerd gaat of juist goed want ik ben toch een beetje zenuwachtig !

Vast bedankt
 
Je weet alles waarschijnlijk al..

Maar niet vergeten doe het snel(naald erin), schoon(desinfecteren) en veilig(aspireren)!!
 
denk in ieder geval niet aan waar je mee bezig bent vlak voordat je de naald erin steekt.....

pak die naald, hou hem goed, en denk aan wielrennen

op die manier kan ik het in ieder geval zonder dat er iets fout gaat doordat ik zenuwachtig ben
 
Originally posted by WannaBeBig
denk in ieder geval niet aan waar je mee bezig bent vlak voordat je de naald erin steekt.....

pak die naald, hou hem goed, en denk aan wielrennen :confused::confused:
op die manier kan ik het in ieder geval zonder dat er iets fout gaat doordat ik zenuwachtig ben
 
Www.spotinjections.com

Alle info staat daar op, dus als je er nog niet geweest bent, rep je er dan heen.

Schuin insteken, naald afdekken met steriel doekje terwijl je hem er uit trekt, en het doekje er even op houden. In de gluteus kun je niet echt missen zolang je op de juiste plaats steekt en je tijd neemt. Als je lokaal inspuit, vraag het dan nog een keer, dan geef ik je wel wat tips voor de plaats waar je inspuit.
 
Schuin insteken?? Oh...

Door schuin erin te steken beschadig je alleen maar meer weefsel.. En op spot injections zie ik ook niet dat ze schuin injecteren.. Tenzij hij veranderd is
 
Daarom zeg ik het erbij. Omdat ik nogal wat vragen krijg van mensen die wat lekken ...
 
Dit geeft geen antwoord op mijn vraag...

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat je schuin moet insteken....
 
je hebt ook geen vraag gesteld ...

Schuin insteken voorkomt lekken. Punt. Als je dagelijks op dezelfde plaats steekt is dat niet verstandig, want dan wordt het hard, maar dan is het meestal niet nodig ook. Maar als je wekelijks injecteert, dan is het in je voordeel.
 
Wat bedoel je precies met lekken???

Ik moet zeggen als je dagelijks op dezelfde plaats injecteerd ben je wel stom...
 
Er zijn veel mensen die dagelijks de gluteus spieren gebruiken. Omdat ze geen spot injects kunnen , of niet willen geven omdat het product te dik is.

met lekken bedoel ik dat de olie er langs de plaats van injectie terug uitkomt.
 
Mijn meisje en ik hebben allebei in het ziekenhuis gewerkt en zij werkt er nog steeds. als wij prikken ( elkaar bedoel ik) steken wij gewoon recht de naald naar binnen. Zo voorkom je meer beschadiging dan nodig is en je weet zeker in de bil bv dat je diep genoeg zit, de kans met schuinsteken dat je de spier mist en volledig vet zit te prikken is redelijk groot. Als mijn meisje mij prikte en ik zette meer dan 3 ml werd dit verdeeld, eerst recht naar beneden de spier in en dan iets terughalen zodat hij onderhuids blijft maar buiten de spier en dan iets schuin weer de spier in. Zo krijg je dan 2 compartimenten met vloeistof en niet één grote bobbel onderhuids.

succes
 
Met een gluteus, heb ik gezegd, kun je niet echt veel missen. Als je dicht tegen aan de crista iliaca recht injecteert, steekt je naald nog altijd schuin, dus dan heb je dat probleem niet. Maar probeer maar eens een schouder.
 
@ M@k@vElI:

he buddy, succes ermee, en hou ons op het board op de hoogte van je vooruitgang? Maak er evt een sticky van of zo? Zijn meestal de meest populaire threads :D

@ BC:
Jij weet dit vast wel. Ik las op een amerikaanse site dat als je jezelf injecteert in je gluteus, je beter kan zitten. Als een ander je injecteerd vanzelfsprekend staan. Hoe kijk jij hier tegen aan?
 
Zit een grond van waarheid in, maar wil niets met zekerheid zeggen. Spreek nu als kine, maar als rechtstaat en je draait je om een spuit te zetten dan spannen je gluteus spieren op. Als je neerzit, met de knieen op de rand van de tafel of stoel, dan is je gluteus zoiezo ontspannen.
 
Bedankt allemaal voor jullie reactie!!


Ik doe de injectie in mijn bil doe het niet zelf maar mijn trainings partner doet het.
Ik weet in princiepe alles. Maar het is toch de eerste keer dus daarom wou ik nog wat extra weten.

Ik zit nu in de vierde week van mijn dbol kuur @ 50 mg per dag begin in week 5 met 35 mg per dag

Ik voeg in week 5: 500 mg test cyp. toe t/m week 12

Ik heb tot nu al 4 kg erbij en op een of andere manier heb ik minder lichaams vet terwijl ik toch goed eet.

Ik woog vanaf het begin 81 kg en dus 85 kg ben 1m 82

@ oldy thnx mate! :D Ik zal in de thread iedereen op de hoogte houden van mijn vooruit gang.

@ de rest bedankt allemaal voor jullie tips
 
hé M@k@vElI,

Doe het maar even in de thread en niet via onze pm-metjes, want ben wel benieuwd naar de mening van de heren 'experts':

Hoelang ga je door met je dbol? Tot en met week 12? Vind ik wel lang voor een sterk oraal middel als 50 mg akpuxuh.

Iemand?
 
Originally posted by M@k@vElI
Bedankt allemaal voor jullie reactie!!


r @ 50 mg per dag begin in week 5 met 35 mg per dag

Ben je gek????? 50mg is veeeeeeeel te veel.
25mg is meer dan genoeg. Tjongejongejonge. En
 
30-40 mg is de normale dosis, als je voelt dat je slecht reageert op bepaalde dingen, dan de hogere dosis, anders de lagere dosis.

25 mg is goed voor AIDS-patientjes en beginnertjes die niet weten dat je niet aan de AAS moet zitten voor je dicht aan je natuurlijke limiet bent.
 
Originally posted by Geoffke
Originally posted by M@k@vElI
Bedankt allemaal voor jullie reactie!!


r @ 50 mg per dag begin in week 5 met 35 mg per dag

Ben je gek????? 50mg is veeeeeeeel te veel.
25mg is meer dan genoeg. Tjongejongejonge. En

Je weet er echt veel van hé? Net wat BC zegt 25 mg is een belachelijk lage dosis.
50 mg/dag is de maximale dosis voor mannen, maar meestal zit het tussen 30-40 mg omdat dat voldoende effect heeft.
 
Back
Naar boven