AndroidHealthClinic

Eerste injectie

Bezoekers in dit topic

Ja, maar zie ook geen reden waarom hij 50 gebruikt in zijn eerste kuur natuurlijk.
 
Eumm... ja, 25mg is weinig. Maar voor een eerste kuur is dat voldoende. Zelf neem ik 35mg
 
De eerste kuur is niet anders dan de andere kuren. Hoe meer massa je opbouwt met minder kuren, hoe minder je jezelf in risico situaties steekt om nog meer spieren te halen.

Veiligheid eerst, en zolang je die kunt garanderen is er geen enkele reden om voor een beginner (gegeven dat ie al voldoende maturiteit en kennis heeft) een andere dosis te gebruiken dan voor een veteraan.

Ik kan verstaan dat een AIDS-patient 25 mg gebruikt, of dat een prof 50 mg gebruikt. Maar voor iedereen anders is 30-40 meer dan goed genoeg.
 
Originally posted by Geoffke
Eumm... ja, 25mg is weinig. Maar voor een eerste kuur is dat voldoende.
Vind ik niet, het is en blijft weinig eerste kuur of niet.
 
en wat zou de maximale duur moeten zijn? Is 12 weken niet erg lang?
 
Voor d-bol is het véél te lang maximaal 6 weken en liefst 4-5 weken.
Maar ik kan niet echt uit z'n post opmaken of hij d-bol blijft gebruiken tot het einde v/d kuur.
 
Originally posted by oldy
en wat zou de maximale duur moeten zijn? Is 12 weken niet erg lang?

veel te lang 5-6 weken is ideaal. langer is altijd een risico.
 
De reden waarom ik dianabol neem, is omdat het snel werkt. Ik kuur 8 weken met sustanon en 4 weken met dianabol. Sustanon begint bij mij pas goed te werken vanaf week 4, maar doordat ik de eerste 4 weken dianabol neem, ben ik van de dianabol al enkele kilo's bijgekomen. En als koning sustanon dan zijn werk begint te doen. KABOEM! :D
 
Originally posted by oldy
hé M@k@vElI,

Doe het maar even in de thread en niet via onze pm-metjes, want ben wel benieuwd naar de mening van de heren 'experts':

Hoelang ga je door met je dbol? Tot en met week 12? Vind ik wel lang voor een sterk oraal middel als 50 mg akpuxuh.

Iemand?

Ik stop met dbol aan het eind van week 6.
Ik zit vanaf week 4 op een dosis van 35 mg per dag
 
Originally posted by Geoffke


Ben je gek????? 50mg is veeeeeeeel te veel.
25mg is meer dan genoeg. Tjongejongejonge. En

Ik heb voor deze dosis gekozen omdat het eigenlijk een dbol only kuur zou worden. Maar na heel veel (terecht) commentaar heb ik besloten er ook test. cyp. toe te voegen
 
Originally posted by Geoffke
De reden waarom ik dianabol neem, is omdat het snel werkt. Ik kuur 8 weken met sustanon en 4 weken met dianabol. Sustanon begint bij mij pas goed te werken vanaf week 4, maar doordat ik de eerste 4 weken dianabol neem, ben ik van de dianabol al enkele kilo's bijgekomen. En als koning sustanon dan zijn werk begint te doen. KABOEM! :D

Sustanon is geen echt goeie keuze voor test, maar da's een andere kwestie.

Je kunt dat probleem ook oplossen zonder orale middelen, door de eerste paar weken elke dag 50 mg testosus te zetten. Zal veel dramatischer effect hebben dan dbol.
 
Zo de eerste injectie was gister avond !

Ik zal vanavond vertellen voor degene die het willen weten hoe het ging. ( ik heb nu namelijk weinig tijd)

Uiteindelijk ging het in ieder geval goed
 
Originally posted by Big Cat



Je kunt dat probleem ook oplossen zonder orale middelen.

Niet akkoord, een stack zou altijd een combinatie moeten zijn van oraal en inj.
 
Geoffke als je de [/quote] laat staan leest het wat duidelijker voor ons. Dit terzijde.
 
Originally posted by Big Cat
Waarom ?

Als je je receptoren vult met verschillende soorten anabolen is het resultaat veel beter.
Testosterone is testosterone. Het heeft alleen verschillende esters.

Als je bijv. 750mg sustanon zou nemen voor 10 weken, of je zou 500mg sustanon (10 weken) en 40mg dianabol (6 weken). Dan weet ik zeker dat je met de 2de kuur veel zwaarder zal worden.
Anderzijds is 1000mg testo wel beter dan 500mg deca+500 susta.
 
Je kunt ook perfect steroiden te combineren zonder daar hepatoxische middelen bij te betrekken : Deca, EQ, Primo, trenbolone en zo verder. Je kunt ook perfect alleen je testosterone gebruiken en het effect ervan opdrijven door proviron toe te voegen.
 
Originally posted by Big Cat
Je kunt ook perfect steroiden te combineren zonder daar hepatoxische middelen bij te betrekken : Deca, EQ, Primo, trenbolone en zo verder. Je kunt ook perfect alleen je testosterone gebruiken en het effect ervan opdrijven door proviron toe te voegen.

Proviron is toch een dht? Je wordt er wel harder van, maar waarom versterkt het werking van testosterone?

Tuurlijk zijn er nog meer stacks beschikbaar maar mijn doel is om zo zwaar mogelijk te worden. En dat ik vetter wordt kan me niets schelen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven