AndroidHealthClinic

Eerste injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Geoffke
Proviron is toch een dht? Je wordt er wel harder van, maar waarom versterkt het werking van testosterone?


Omdat het zich in grote mate bind aan SHBG en albumine, twee eiwitten die tot 98% van testosterone binden. Met de toediening van een DHT zoals Proviron kan meer testosterone vrijgemaakt worden voor anabolische doeleinden.

Tuurlijk zijn er nog meer stacks beschikbaar maar mijn doel is om zo zwaar mogelijk te worden. En dat ik vetter wordt kan me niets schelen.

Kan mij ook niets schelen, maar A. zo zwaar mogelijk gaat ook zonder orals en B.Mijn lever en mijn gezondheid kunnen mij wel wat schelen.
 
Mijn eerste injectie:

Ik heb gister avond 1 injectie gezet in mijn reet (linker bil).

Nadat ik alles had schoon gemaakt met alcohol heb ik de spuit gevuld met 2 ml test cyp. daarna van naald gewisseld de lucht die erin zat eruit gespoten.

Een vriend van me deed de injectie We hebben uit eindelijk 3 x de naald moeten wisselen omdat we steeds niet zeker wisten of het goed ging. Toen alles helemaal goed ging begon hij langzaam te injecteren. Ik voelde geen pijn maar was echt zou zenuwachtig dat ik bijna flauw viel. Dus toen hebben we alles weer opnieuw gedaan. maar dit x dacht ik gewoon aan leuke dingen en aan trainen enzo en toen ging alles goed.

Het deed allemaal geen pijn alleeen nu zo'n 20 uur later begint het een beetje pijn te doen in mijn bil maar dat gaat vanzelf wel weg hoop ik.

Ik zal 3 x in de week een update geven over mijn vooruit gang.

Ik zal nog ff een keer al mijn gegevens over mezelf geven.

Lengte: 1.82
Startgewicht: 81 kg
Gewicht nu : 85 kg
Bf tussen de 10 en 11%

Zit nu in de 5 e week van mijn dbol kuur dit is ook meteen de laatste week.

dbol deed ik van week 1 t/m 3 op 50 mg per dag en van week 4t/m 5 op 35 mg per dag

Ik gebruik test cyp. op 500mg per week Ik gebruik het 8 weken lang

Heb nolva bij de hand maar het is tot nu toe nog niet nodig geweest.
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriend deed de injectie We hebben uit eindelijk 3 x de naald moeten wisselen omdat we steeds niet zeker wisten of het goed ging. oen alles helemaal goed ging begon hij langzaam te injecteren. Ik voelde geen pijn maar was echt zou zenuwachtig dat ik bijna flauw viel. Dus toen hebben we alles weer opnieuw gedaan. maar dit x dacht ik gewoon aan leuke dingen en aan trainen enzo en toen ging alles goed.


:d:d:D:D:D:D:D:D:D:D

Lengte: 1.82
Startgewicht: 81 kg
Gewicht nu : 85 kg
Bf tussen de 10 en 11%

Zit nu in de 5 e week van mijn dbol kuur dit is ook meteen de laatste week.

5 de week en dan maar 4 kg erbij dan heb je 100% fake..
 
Originally posted by DUTCH BUSTER

5 de week en dan maar 4 kg erbij dan heb je 100% fake..

100 % fake mmm denk ik niet mkijn kracht toename is ernorm namelijk! Waarom zou het fake zijn ? Ik heb ook va mensen gehoord die maar 2 kilo aan kwamen tijdens hun dbol kuur maar ook alleen een enorme kracht toena,me hadden.

Het is trouwens een week geleden dat ik me heb gewogen dus waarschijnlijk is er wel wat bij.

Ik laat mijn 'leverancier' wel ff controleren bij de mods.
 
Hoi M@k@vElI,

je leverancier heeft een minder goede naam, maar ik begreep niet zozeer vanwege slechte kwaliteit, maar meer omdat niet altijd de spullen aan komen.
(of errug laat :D :D )

Deze geluiden hoor ik alleen meer uit de VS en daar moet het langs de strenge douane. Hier wordt het vanuit de EU verstuurd, scheelt wel wat.

Wat je trouwens terecht zegt, zie ook andere threads over dbol kuurtjes, sommigen winnen veel in kracht en weinig in massa, anderen omgekeerd.

Succes!
 
zorg in ieder geval dat er iemand bij je is die er iets van kent.... voor het geval er otch iets mis zou lopen
 
Originally posted by oldy
Hoi M@k@vElI,

je leverancier heeft een minder goede naam, maar ik begreep niet zozeer vanwege slechte kwaliteit, maar meer omdat niet altijd de spullen aan komen.
(of errug laat :D :D )

Deze geluiden hoor ik alleen meer uit de VS en daar moet het langs de strenge douane. Hier wordt het vanuit de EU verstuurd, scheelt wel wat.

He oldy,

Ja zoiets d8 ik dus ook in de eu gaat het allemaal best makkelijk alles wat ik tot nu toe besteld heb is nog aan gekomen.

mijn leverancier laat bezorgen :grumble: mmmm ja dat klopt. ;)
 
Originally posted by smalluser

En dat is een feit, zelf de ervaring van meer massa toename dan kracht toename.

btw mijn d-bol only kuurtje staat in het [Link niet meer beschikbaar].

Groet Smalluser :thumb:

He small user

Ik had je thread doorgelezen jij het wel hele goeie resultaten met een hele lichte dosering.

Hoeveel kg weeg je nu trouwens?
 
Originally posted by sporty
zorg in ieder geval dat er iemand bij je is die er iets van kent.... voor het geval er otch iets mis zou lopen

Ik was met een vriend van me. Die het ook voor het eerst deed. maar het is allemaal goed gegaan.

Vandaag trouwens mijn tweede injectie gezet. Was een makkie! Ik was niet zenuwachtig of bang was binnen een paar minuten gebeurd. Nou kijken wat voor resultaten ik ga halen
 
Originally posted by smalluser


Begon aan de kuur met 103 kg aan het eind 110 kg en nu 108 kg en de armen een <47 cm voor mij dus nog steeds een geslaagde d-bol only cycle.

Het is nu 2 maanden na de laatste d-bol inname.

Groet Smalluser :thumb:

Zo dat is inderdaad een mooi resultaat.

Ben je nog van plan nog een kuurtje te doen ?
 
mmmm ziet er goed uit small user!!

Ik ga in mijn volgende kuur ook eq test en winni gebruiken denk ik.

Hou ons up2date met je kuur wanner je wilt beginnen etc.
 
FF snel een update:

Gewicht is iets omhoog 85,5 kg dus een halve kilo erbij ik kreeg nog steeds meer kracht dus alles gaat goed.

Ik heb gehoord dat de test ongeveer na 3 of 4 weken inslaat klopt dit? Ik ben benieuwd
 
Originally posted by smalluser
Netjes toch nu 4,5 kg in 4 weken en idd de test gaat zijn intrede doen in na week 4. Heb je test vanaf week 1 gebruikt ?

Was de d-bol die van akpuxuh en heb je 50 mg ED gebruikt ?

Groet Smalluser :thumb:

Nee ik heb de test pas gebruikt in het begin van week 4.
En ben nu dus pas een week aan de test.

Dbol was inderdaad van akpuxuh de eerste 3 weken heb ik 50 mg ED gebruikt en de laatse 2 weken 35 mg ED

Nog even w8e dus totdat de test inslaat :D
 
Ja ik weet het had het beter anders kunnen doen
maar hopelijk gaat het zo ook goed ik heb nolva bij de hand voor het geval dat ik heb het tot nu toe nog niet nodig gehad .

Ff nog een vraagje als ik injecteer gaat het niet gelijdelijk aan maar heel schokkerig ?! dus steeds stukje voor stukje klopt dit of doe ik iets verkeerd?

Groetjes
 
Als je de naald ontlucht moet je ff een druppeltje of 2 over de naald laten glijden. Zo wordt hij wat vet en glijd makkelijker naar binnen. Ander punt is dat je meestal de naald moet laten vallen. ik zet mijn pols op de bil en dan maak ik een boog naar beneden met de naald, zo heeft de naald voldoende snelheid om naar binnen te gaan.

succes
 
Ik bedoel het anders eigenlijk.

De naald in mijn bil zetten gaat gemakkelijk wat je zegt ik smeer em ook eerst maar als hij er eenmaal inzit en ik wil de vloeistof erin spuiten dan gaat de spuit heel schokeerig naar beneden. Dus steeds kleine beetjes niet mooi geleidelijk

Weet je ook hoe dit kan?
 
Komt gedeeltelijk door de stof die je injecteert, Het is op olie basis en loopt meestal wat moeilijker door de naald heen (viscositeit). Het kan ook aan de spuit leggen. Wij hebben meestal spuiten met een rubber eind aan de drukker. die loopt wat makkelijker naar beneden. We hebben ook spuiten gehad zonder dat rubbere dopje en die schokte ook bij het leeg drukken.


succes
 
Laatst bewerkt:
aha bedankt !

Is het beste nu om een stukje te injecteren ff w8e en dan nog een stukje totdat de spuit leeg is ?

Ik heb trouwens de laatste dagen last van zware hoofdpijn ik drink genoeg water en eet gezond behalve de enorme hoeveelheid eiwitten dan.

De hoofdpijn komt vooral tijdens de training en daarna echt heel vervelend. Ik ging gister ff een stukje hardlopen en ik was nog geen 2 minuten onderweg of de hoofdpijn kwam al maar ik bleef toch ff door rennen maar het werd steeds erger alsof me hoofd uitelkaar klapte !!!

Ik weet dat dit een bijwerking kan zijn maar dit al in de 2e week van de test.

BTW: Ik heb 2 dagen geleden mijn laatste dbol genomen.
 
FF een update

Weeg nu 86 kilo ben al ongeveer een week gestopt met de dbol.

Ik heb nog steeds dezelfde kracht als toen in het einde van mijn dbol dus dat gaat goed.

Mijn hoofdpijnen zijn veel minder geworden heb er af en toen last van maar dan zijn het hele lichte pijnen.

Ik merk nog nix van de test maar morgen begint week 3 pas dus das wel logish

De bijwerkingen tot nu toe zijn alleen: Hoofdpijn en heel af en toe een verdwaald puistje meer nog niet.

Ook geen haaruitval wat ik wel had verw8 maar dat valt dus mee.
Ik heb er wel aanleg voor maar ik heb ook mijn voorzorgsmaatregelen genomen namelijk:

topical spironolactone
12.5 minoxidil
nizoral Shampoo

Over een week zal ik weer ff updaten
 
ik kreeg tijdens kuur trouwens last van haar groei over mun lichaam....maja kan je mee leve
 
Back
Naar boven