MuscleMeat

Eerste injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by flip
ik kreeg tijdens kuur trouwens last van haar groei over mun lichaam....maja kan je mee leve

Nou je het zegt mijn bost haar begint wel wat dikker te worden! Ik moet die shit er maar eens gaan af waxen
 
FF een update weeg nu 87 kilo dus in totaal 6 kilo erbij. Ik moet zeggen dat er ook behoorlijk wat vet bij is gekomen.

Mijn kracht is nog steeds het zelfde als aan het eind van mijn dbols. Ik zit nu in de 4e week van de test het zal dus deze week ongeveer inslaan.

Bijwerkingen:

heel klein beetje acne
iets meer haargroei
extreme hoofdpijn (in week 2) nu helemaal over


Over een week zal ik weer ff updaten
 
De afgelopen trainingen gingen trouwens heel goed mijn kracht gaat weer omhoog. Ik denk dat de test 'inkickt' :evil: :eyebrow:
 
Weer ff een update:

Gewicht is nu 89 kilo dus 2 kilo erbij ik begin wel een opgeblazen kop te krijgen is dus wel irritant. kracht gaat nog steeds omhoog ik heb in totaal al 8 kilo erbij .
 
Hij gaat lekker M@k !

Gebruik je nog iets om de vochtretentie tegen te gaan ? Arimidex bv. misschien dat je opgeblazen kop dan wat minder wordt :)

Groet Smalluser :thumb:
 
thnx smalluser

Nee ik heb geen armidex eigenlijk wel dom ik heb wel nolvadex bijdehand. maar dat gaat de opgeblazen kop geloof ik niet tegen
 
Arimidex

Wanneer je ari gebruikt zal dat wel je kuur beinvloeden, je haalt volgens mij niet het maximale uit de kuur, dat opgeblazen hoofd zakt ook wel weer weg na je kuur.
 
dus arimidex haalt de 'prestaties' van de kuur naar beneden, hmmm, dit om vochtretentie tegen te gaan. Tjah, als die 'dikke' kop toch minder wordt, ken je misschien beter niet die arimidex gebruiken, wanneer het teveel vreet van je werking van de AS. Dan zou ik zeggen, haal de absolute max uit de kuur.

of is het wel ernstig?!
 
Originally posted by Vicks
Wanneer je ari gebruikt zal dat wel je kuur beinvloeden, je haalt volgens mij niet het maximale uit de kuur, dat opgeblazen hoofd zakt ook wel weer weg na je kuur.

Originally posted by Floyd
dus arimidex haalt de 'prestaties' van de kuur naar beneden, hmmm, dit om vochtretentie tegen te gaan. Tjah, als die 'dikke' kop toch minder wordt, ken je misschien beter niet die arimidex gebruiken, wanneer het teveel vreet van je werking van de AS. Dan zou ik zeggen, haal de absolute max uit de kuur.

of is het wel ernstig?!

precies zo zat ik eigenlijk ook te denken!

Het is wel ernstig moet ik zeggen. Van iedereen die ik ken krijg ik een opmerking! ik zeg gewoon dat het door het eten komt omdat ik wil aankomen bla bla bla..... :D
 
Tjah, dan zou ik dus lekker arimidex gaan gebruiken M@k. Een 'vriend' van me, heeft een tijdje geleden ook zijn eerste kuurtje gehad, deca/test/?diana?, en die kreeg echt een enorme kop, hoorde ik ook iedereen gein over maken. En er wordt wel gezegd dat het vanzelf weg trekt. Maar 2 mnd lang allemaal zooi naar je hoofd geslingerd krijgen is ook niet alles.

Welke veranderingen aan bv je hoofd neemt de testosteron ook voor zijn rekening?! geen......?!
 
Originally posted by M@k@vElI
Weer ff een update:

Gewicht is nu 89 kilo dus 2 kilo erbij ik begin wel een opgeblazen kop te krijgen is dus wel irritant. kracht gaat nog steeds omhoog ik heb in totaal al 8 kilo erbij .
He Buddy!! Hoeveel van je xtra kiloos zit aan je hoofd?? :D :D Grapje, goed te horen dat je weer in gewicht omhoog gaat na ff stil gestaan te hebben.
 
Originally posted by oldy
He Buddy!! Hoeveel van je xtra kiloos zit aan je hoofd?? :D :D Grapje, goed te horen dat je weer in gewicht omhoog gaat na ff stil gestaan te hebben.

Hehe lol!

Nou als ik eerlijk zal er zeker wel 2 kilo aan me wangen zitten.

En dan nog 6 kilo vet aan me buik! jaja hij gaat lekker zo
 
Originally posted by Floyd
Tjah, dan zou ik dus lekker arimidex gaan gebruiken M@k. Een 'vriend' van me, heeft een tijdje geleden ook zijn eerste kuurtje gehad, deca/test/?diana?, en die kreeg echt een enorme kop, hoorde ik ook iedereen gein over maken. En er wordt wel gezegd dat het vanzelf weg trekt. Maar 2 mnd lang allemaal zooi naar je hoofd geslingerd krijgen is ook niet alles.

Welke veranderingen aan bv je hoofd neemt de testosteron ook voor zijn rekening?! geen......?!

Ja maar ik hoef nog maar 2,5 week.
Dus ik doe gewoon zonder. maar bij mijn vlogende kuur ga ik et zeker aanschaffen.
 
ja arimidex verlaagd inderdaad de prestaties als gevolg van een daling van je igf-1 gehalte met 18 %. Je kunt daarom misschien in plaats van arimidex femara grbruiken. Deze komen in tabs van 2.5 g en ze verhogen je igf-1 gehalte met 24 % wat wil zeggen dat het je prestaties niet vrelaagd hooguit verhoogd. Het gaat waterretentie tegen en is een nog sterkere anti oestrogeen dan arimidex. er schijnen ook nadelen aan het gebruik van femara te zijn maar die kan iemand anders misschien even toelichten. Ik ben ook pas sinds kort op de hoogte van de wrking van femara dus weet er nog niet zo heel veel van. Dit stukje kreeg ik van DW:3rd Generation Anti-E's

Everyone by now has heard of Arimidex/Liquidex(ie anastrozole) but there are a couple others with slightly better estrogen suppression values as well as slight differences in the way they affect the endocrine system.

The other two 3rd generation Anti-e's are letrozole(femara) and exemestane(aromasin). Letrozole and anastrozole are aromatase inhibitors while exemestane is considered an aromatase inactivator.

While all of these seem to exert an effect on our LH/FSH levels, some also have an effect on IGF-1 levels as well. According to some studies for example, anastrzole was shown to reduce IGF-1 levels by 18%(note 1), which is likely due to reduced estrogen. Another abstract shows that letrozole actually increased IGF-1 levels by an average of 24%

nogmaals misschien kan iemand de nadelen even toelichten hier weet ik weinig (niks) van. Big Cat misschien wel ???????????
 
hoe voelt da nu? doet t spuiten erg pijn? en hoe voelt t trainen? heb je geen spierpijn na t spuiten?
 
Arimidex

Wanneer je geen arimidex gebruikt wilt gebruiken, omdat dat je kuur beinvloed, zou je misschien proviron kunnen gebruiken, gaat ook vochtvasthouden tegen en je wordt er harder van.

Iemand anders hier nog mee bekent?
 
Originally posted by Frenkpie
hoe voelt da nu? doet t spuiten erg pijn? en hoe voelt t trainen? heb je geen spierpijn na t spuiten?

Het spuiten doet helemaal geen pijn alleen als de naald erin gaat voel je het even meer niet. en een paar uur heb je een soort spierpijn in de geinjecteerde spier maar daarna merk ik er nix meer van.

Het trainen voelt niet veel anders maar mijn trainingen zijn altijd super moet ik zeggen. Ik concentreer me altijd voordat ik begin en maak me dan lekker boos zodat ik echt een dodelijke explosieve training heb.
 
Re: Arimidex

Originally posted by susty24
Wanneer je geen arimidex gebruikt wilt gebruiken, omdat dat je kuur beinvloed, zou je misschien proviron kunnen gebruiken, gaat ook vochtvasthouden tegen en je wordt er harder van.

Iemand anders hier nog mee bekent?

Ja klopt maar ik wou geen proviron gebruiken omdat ik genetische aanleg heb voor haaruitval en om dan direct dht te slikken :no:
 
Originally posted by M@k@vElI


Het spuiten doet helemaal geen pijn alleen als de naald erin gaat voel je het even meer niet. en een paar uur heb je een soort spierpijn in de geinjecteerde spier maar daarna merk ik er nix meer van.

Het trainen voelt niet veel anders maar mijn trainingen zijn altijd super moet ik zeggen. Ik concentreer me altijd voordat ik begin en maak me dan lekker boos zodat ik echt een dodelijke explosieve training heb.

aha dus je merkt (bijna) geen verschil bij het trainen...

en dat lekker boosmaken.. da doe ik ook altijd.. is super ! gewoon ff aan klote dingen denken en je trained echt 2 x zo hard.

thnx 4 the info.. :)
 
Originally posted by Frenkpie


aha dus je merkt (bijna) geen verschil bij het trainen...

en dat lekker boosmaken.. da doe ik ook altijd.. is super ! gewoon ff aan klote dingen denken en je trained echt 2 x zo hard.

thnx 4 the info.. :)

Graag gedaan!

Precies wat je zegt: Je traind dan 2 x zo hard!!
 
Back
Naar boven