Fitness Seller

Eerste injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ff een update

Ik ben nu een paar dagen ziek (gaat nu wel weer beter) dus heb 2 trainingen gemist en heb veel te weinig gegeten echt zwaar kl:eek:te !

De laatste keer dat ik me woog was ik nog steeds 89 kilo ik heb nog 2 weken te gaan dus als ik weer ben hersteld ga ik nog ff lekker hard knallen
 
Das ook een Weider principe, die herry draaien van tevoren.

'Pscychomusclemania'

Greg Valentino is er een voorstander van!!!!

En je weet hoe breed hij is!?!

;)
 
Oke slecht nieuws ben vandaag weer gaan trainen mijn kracht is nog steeds hetzelfde maar ik ben wel 3 kg afgevallen sinds de laatste keer dat ik woog dat is zo'n 6 dagen geleden ben nu weer 86 kg !

Iets klopt er niet toen ik de dbol nam ging ik van 81 naar 85 kg daar zat toen heel wat vet bij!

Toen ik met de test begon woog ik 85kg en nu dus na 6weken en 2dagen ben ik 1 kilo zwaarder en nog steeds vrij vet ???

Mijn trainings schema is helemaal in orde mijn dieet ook zit zeker aan de 300 tot 350 gram prot. per dag

Ik moet wel zeggen dat ik na week 4 ben overgegaan op test enat. dus:

wk 1-4 test cyp 500 mg per week
wk 5-8 test enan 500mg per week

Ik dacht zelf dat dit geen reet uit zal maken maar ik begin nu toch te twijfelen. Iemand een idee ??
 
Van 500mg moet je niet zo veel verwachten... Eet meer proteïne en meer caloriën...
 
Met welke voedingsmiddelen kom je aan nog meer proteïnen ? Ik steek me vol met kippeborst, kalkoenborst, tonijn, eieren, magere kaas, maar het komt me de oren uit. Ik begin het zeer ééntonig te vinden. Heeft iemand misschien goeie suggesties voor hoge prot. inname ? Oh ja.... ik drink ook 3 shakjes per dag.
 
Originally posted by Geoffke
Van 500mg moet je niet zo veel verwachten... Eet meer proteïne en meer caloriën...

Nog meer protiene ik zit al rond de 350 gram?

Kun je van 500 mg niet veel verwachten mmm ik d8 dat iedereen als eerste kuur 500 mg pakte.
 
Originally posted by sporty
Met welke voedingsmiddelen kom je aan nog meer proteïnen ? Ik steek me vol met kippeborst, kalkoenborst, tonijn, eieren, magere kaas, maar het komt me de oren uit. Ik begin het zeer ééntonig te vinden. Heeft iemand misschien goeie suggesties voor hoge prot. inname ? Oh ja.... ik drink ook 3 shakjes per dag.

biefstuk, vlees, magere kwark, melk,

Probeer er lekkere gerechten van te maken steeds in een andere style dan is het ook niet zo eentonig
 
in rood vlees zit inderdaad ook voldoende prot. maar ook meer vet.... ik tracht zeer vetarm te eten.
Ik ben jammer genoeg geen kookpiet. En ik vind helaas niet voldoende tijd om er telkens iets lekkers van te maken. Met een volledige dagtaak, 5X trainen per week en bovendien nog voldoende rust en slaap krijgen blijft er niet zo veel tijd over, vooral niet als je voor 6 maaltijden per dag moet zorgen. Zal een keertje een cursus time management moeten gaan volgen denk ik om dat allemaal waar te maken
 
Originally posted by M@k@vElI


Nog meer protiene ik zit al rond de 350 gram?

Kun je van 500 mg niet veel verwachten mmm ik d8 dat iedereen als eerste kuur 500 mg pakte.
µ

Voor je eerste kuur zou dit voldoede kunnen zijn... Verder, goed eten, en relax... In een kuur wordt je niet elke dag zwaarder, het kan zijn dat er weer wat aan af gaat. Opeens staat er dan weer 4kg meer op de weegschaal, als je het helemaal niet verwacht had... Heb geduld ;)
 
in rood vlees zit toch veel vet ? of heb ik dat verkeerd voor ?
 
Hangt af van wat voor rood vlees...er zijn soorten vis die vetter zijn dan sommige soorten rood vlees..en omgekeerd.
ik vind de angst voor vet een beetje overdreven, je kan gerust wel elke dag rood vlees eten zonder vet te worden.
 
Biefstuk is Roodvlees maar bevat weinig tot geen vet. Struisvogel en kangaroovlees is rood en is ook mager vlees.
 
Originally posted by Geoffke
µ

Voor je eerste kuur zou dit voldoede kunnen zijn... Verder, goed eten, en relax... In een kuur wordt je niet elke dag zwaarder, het kan zijn dat er weer wat aan af gaat. Opeens staat er dan weer 4kg meer op de weegschaal, als je het helemaal niet verwacht had... Heb geduld ;)

aha oke bedankt. Hopen dat er nog wat bijkomt
 
zo gisteren de laatste injectie gezet nu is het nog ff rammen om nog wat spiermassa op te bouwen en over 2 weken beginnen met nakuren

Ik weeg nu weer 89 kilo ik hoop tot de 91 kilo te komen en dan 87 te behouden
 
Het is nu bijna 3 weken geleden sinds de laatste injectie. Ik ben alleen de afgelopen anderhalf week heel misselijk en krijg bijna geen eten weg. Probeer zoveel mogelijk eiwit shakes te nemen om tooch mijn eiwit iname hoog te houden.

Ik weeg nu weer 86 alleen ik ben innog steeds sterker aan het worden ik blijf nog steeds nieuwe p.r. halen. Ben nu ook een stuk droger dan 3 weken geleden.

Mijn nakuur: wk 1+2 40 mg nolva ed
wk 3+4 20 mg nolva ed

over 4 weken zal ik ff weer een update geven
 
Nog ff een snelle update:

Ben nog misselijk is echt k*t ik krijg zeker niet genoeg voeding binnen. Ik begrijp er nix van!

Ik weeg nu 84 maar ik heb nog steeds dezelfde kracht als aan het einde van de kuur dus das niet slecht.

Weet iemand misschien of dit een standaard bijwerking is (dat misselijk zijn) want het is echt vervelend als het geen bijwerking is ga ik namelijk ff langs de dokter
 
De weken na je kuur zijn bij dbol niet zo leuk nee...staat dbol gekend voor. Als je erdan nog clomid bij neem kan je zelfs depri worden.
 
bedankt voor je reply T ik lees em nu pas :D

laatste update ik weegt nu nog steeds 84 kilo maar ben droger dan voordat ik begon. Alles is weer helemaal in orde met mijn voeding en ben weer lekker aan het trainen.

Ik ben nu best blij met het resultaat!

De enige bijwerking waar ik echt last van had was extra haar groei op mijn schouders en rug maar voor de rest amper bijwerkingen
 
hehehehe lijk mij ook..
sterkte!
 
Back
Naar boven