Fitness Seller

Eerste injectie

Bezoekers in dit topic

unknwn

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
1.113
Waardering
12
Lengte
1m76
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Wat ging er door jou heen voordat je je eerste injectie zette ? Ikzelf ging alles 4x checken of alles goed ging uit eindelijk ging wel alles perfect maar ik was toch effe zenuwachtig.
 
Moet nog komen... maar ben ernie zo bang voor. Een vriendin van me zet elke dag spuiten :D

Die mag ze als het zo ver is mooi komen zetten.
 
Ik heb in mijn broek gepoept de 1e keer.
 
Alles tien keer gechecked ja..
Zenuwachtigheid troef!

Beetje vette trainingsfilmpjes opgezet en wat lekkere muziek..

Bij het injecteren zelf voelde ik me zodanig "licht" worden dat ik dacht neer te gaan, maar toen ik zag dat er ml voor ml er vlotjes inging.. ging het zeker opeens beter..

Al bij al.. zeeerr vlot verlopen en eens goed om die "drukte" gelachen wat voor niets nodig was dus haha!
 
Alles tien keer gechecked ja..
Zenuwachtigheid troef!

Beetje vette trainingsfilmpjes opgezet en wat lekkere muziek..

Bij het injecteren zelf voelde ik me zodanig "licht" worden dat ik dacht neer te gaan, maar toen ik zag dat er ml voor ml er vlotjes inging.. ging het zeker opeens beter..

Al bij al.. zeeerr vlot verlopen en eens goed om die "drukte" gelachen wat voor niets nodig was dus haha!

Idd zo ging het bij mij ook :roflol:
 
Wat hadden jullie voor injectionspot gekozen voor jullie eerste spuit?
 
Bij mij is het al te lang geleden en ik ben het dus vergeten. Waarschijnlijk was ik wat zenuwachtig. De plaats zal in elk geval mijn bips geweest zijn.
 
Buikvet (vitamine b12 injects)
 
mijn eerste keer was ik ook zenuwachtig... die eerste halve cm dat de naald in m'n been zat brak het angstzweet me uit :laugh: en toen dacht ik om mezelf op te peppen: "als al die andere klojo's dat durven, dan durf ik het ook !" en duwde het ding er helemaal in :roflol:

was toen trouwens op zolder aan het injecteren en net als ik de test er had ingespoten hoor ik m'n vader de trap opkomen. gvd, anders kwam hij nooit op die zolder en toen uitgerekend wel !
ff paniek, snel de naald eruit getrokken, alles in een hoekje gesmeten, t-shirt erover, broek snel aangetrokken en daar stond ik dan te blinken :tanden:
"kom je dan eten ?" vroeg hij "euh... ja hoor, ik kom direct"

de dag erna zal ik ook nooit vergeten, want toen hadden ze op mijn werk onverwachts een afdelingsuitstap gepland... fokin' teambuilding zoals dat heet... ipv de hele namiddag rustig achter m'n bureau te kunnen zitten heb ik met een mank been samen met m'n collega's + een gids heel de stad mogen doorlopen en dwaze spelletjes kunnen spelen... pijnlijk !
dat was zo m'n eerste keer in een notedop :P
 
Hahahahaha powerjunkie wat een verhaal man.. :roflol:

Was idd wel effe balen met die "teambuilding" he :D
 
trainingsmaatje deed het bij mij voelde mij net een junk na de tijd hehehe
 
Eerste inject piste ik me eigen helemaal leeg :D Maatje deed het bij me, in me linker bil uiteraard ;)
Nu injecteer ik zelf in mijn benen en mijn meisje zet in mijn billen. 2x bold weer gezet in de quads, tren in de kont en vanochtend weer lekker bold en test in de quad :D
 
vanochtend
1ste erin gegaan

1ml Sustanon + 2ml Deca Norma
rechterbil

lekkker hor:D
 
Zweet droop van me af, heb hem er zo ingejast!
tegenwoordig zie ik er naar uit :D

inject spot was me gluteus.
heb nu vrijwel alles geprobeerd,

Glutes, Quads, Schouders, Traps, Lats, Biceps zijn de lekkerste spots, althans dat is mijn ervaring!
 
Back
Naar boven