XXL Nutrition

'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

ik woon aan het strand dus zal bij de gemeente eens kijken of ik een apart stuk strand kan huren waar enkel moslima's komen.

edit: k*t dat bestaat zowaar ook al.
 
:nowai: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Kan nix anders zeggen.Dat ze eigen uitzetcentra hebben dat is ok maar eigen scholen ziekenhuisen kerken etc. etc. als het zo door gaat nemen ze het hele land in.

wordt tijd dat we hier weggaan!!k*t land!!
dit kan toch niet .:mad:
 
volledig met je eens, wat een bullshit is dit zeg. lekkere integratie ook.

wat willen ze dan: in het ziekenhuis naast elke doodzieke nog een gebedskleedje leggen zodat hij 5x per dag kan bidden en bij elk gebed een gezang door de gang slingeren. sorry maar ik vind dit ronduit belachelijk.

Een doodzieke die 5x per dag uit z'n bed klimt en gaat bidden.... yeah right...
De medische wetenschap heeft zich afzijdig te houden van politieke standpunten. Moreel besef en ethische besluitvorming is veel belangrijker.
Iedereen heeft recht op een waardig einde. Weinig krijgen het.
 
Een doodzieke die 5x per dag uit z'n bed klimt en gaat bidden.... yeah right...
De medische wetenschap heeft zich afzijdig te houden van politieke standpunten. Moreel besef en ethische besluitvorming is veel belangrijker.
Iedereen heeft recht op een waardig einde. Weinig krijgen het.

Ik bedoelde het ook sarcastisch kerel :cool:
 
Als we nu ook een ziekenhuis openen voor alle Joodse, Christelijke, Katholieke, Boeddhistische, niet-gelovigen, etc. gaan openen, dan hoeven we elkaar allemaal helemaal niet meer te zien.
Als je niet in Nederland behandelt wilt worden, omdat de ziekenhuizen je niet behandelen, zoals het in jouw cultuur of volgens jouw geloof hoort, ga je maar lekker terug naar je eigen land.
Het is toch te belachelijk, dat wij niet-islamieten meebetalen en gedogen, dat die suffe rukkers zo'n hospitaal mogen bouwen in ons land. We slaan een beetje door met zijn allen hier, vind ik.
 
Wil jij serieus genomen worden?
Sinds wanneer is een islamitsiche partij links?
Omdat ze voor linkse standpunten staan. Links = laten we onze eigen gewoonten maar laten verpauperen en elke andere cultuur hier even de zaken laten bepalen. Links en Islam gaan hand in hand, als je dat niet snapt... Waarom denk je dat er zoveel allochtonen op pvdA stemmen? Waarom gaat die partij op plaatsen waar de allochtoon goed is vertegenwoordig zo goed? Onder allochtonen zitten massaal veel steuntrekkers, likse partijen zijn voor hoge belastingen en lekker veel geld uitgeven aan mensen die liever lui zijn dan moe. Ik zou bijna durven zeggen als je links stemt dan stem je tegen je eigen land, tegen je eigen cultuur. Of jij mij serieus wil nemen boeit me weinig, ik zeg wat ik denk en denk wat ik zie en wat ik zie de laatste tijd ziet er niet mooi uit.
 
Als we nu ook een ziekenhuis openen voor alle Joodse, Christelijke, Katholieke, Boeddhistische, niet-gelovigen, etc. gaan openen, dan hoeven we elkaar allemaal helemaal niet meer te zien.
Als je niet in Nederland behandelt wilt worden, omdat de ziekenhuizen je niet behandelen, zoals het in jouw cultuur of volgens jouw geloof hoort, ga je maar lekker terug naar je eigen land.
Het is toch te belachelijk, dat wij niet-islamieten meebetalen en gedogen, dat die suffe rukkers zo'n hospitaal mogen bouwen in ons land. We slaan een beetje door met zijn allen hier, vind ik.

:thumbup:
 
Omdat ze voor linkse standpunten staan. Links = laten we onze eigen gewoonten maar laten verpauperen en elke andere cultuur hier even de zaken laten bepalen. Links en Islam gaan hand in hand, als je dat niet snapt... Waarom denk je dat er zoveel allochtonen op pvdA stemmen? Waarom gaat die partij op plaatsen waar de allochtoon goed is vertegenwoordig zo goed? Onder allochtonen zitten massaal veel steuntrekkers, likse partijen zijn voor hoge belastingen en lekker veel geld uitgeven aan mensen die liever lui zijn dan moe. Ik zou bijna durven zeggen als je links stemt dan stem je tegen je eigen land, tegen je eigen cultuur. Of jij mij serieus wil nemen boeit me weinig, ik zeg wat ik denk en denk wat ik zie en wat ik zie de laatste tijd ziet er niet mooi uit.

Amen :D

BTW gevoelig onderwerp hier. Multiculturele samenleving :kots: Wij doen er alles aan om het die buitenlanders hier het naar hun zin te maken, zodat ze zich in ieder geval niet aan te hoeven passen aan onze manier van leven.
:mad:
 
Pff binnenkort worden wij nog gedwongen om hun taal te leren. Het zal toch niet gekker worden hier.
Vond islamitische scholen al niet correct. Maar dit gaat imo nog veel verder!
 
heeft iemand al gedacht aan het beddentekort dat heerst en nog FOKKING veel groter gaat worden?

'zorg op maat'; DE leus die binnen de verpleegkunde terrein wint. Iedereen dient te worden verpleegd zoals hij/zij dat wil. Medische behandeling door artsen zal toch moeten voldoen aan de geldende protocollen, dus daar zal weinig aan veranderen.
 
Waar gaat dit over?, voordat je het weet wonen we in een islamitische land, het gaat steeds een beetje verder.

Ik denk dat ik mijn kop maar kaal ga scheren en in een boomerjack ga lopen.
 
Het lijkt me logies dat als je zelf naar een ander land gaat dat je je aanpast aan de cultuur van dat land.
En niet dat het hele land zich aanpast aan jou.
 
Het lijkt me logies dat als je zelf naar een ander land gaat dat je je aanpast aan de cultuur van dat land.
En niet dat het hele land zich aanpast aan jou.

Idd, en mensen lijken dit te begrijpen, behalve in het "beschaafde" West-europa:mad:...stelletje sukkels
 
heeft iemand al gedacht aan het beddentekort dat heerst en nog FOKKING veel groter gaat worden?

'zorg op maat'; DE leus die binnen de verpleegkunde terrein wint. Iedereen dient te worden verpleegd zoals hij/zij dat wil. Medische behandeling door artsen zal toch moeten voldoen aan de geldende protocollen, dus daar zal weinig aan veranderen.

Beddentekort is zeker een probleem, dat opgelost dient te worden. Echter, dat los je op door zieknhuizen te bouwen of uit t breiden. Ik bedoel dan ziekenhuizen, die voor iedereen toegankelijk zijn en niet voor bepaalde groepen in de samenleving, want dat is gewoon discriminatie (op een primaire levensbehoefte nog wel).
Zorg op maat is leuk bedacht, maar wat mij betreft hoeft dat allemaal niet zo. Ik kom niet voor service in een ziekenhuis, maar om weer gezond te worden. Als ik ook nog service wil, betaal ik daar wel voor en ga ik naar een prive-kliniek. Misschien als ze wat minder zorgen op maat, kan de ziektekostenpremie ook weer wat omlaag.;)
 
Moet je eens in het midden oosten over een christelijk ziekenhuis beginnen:o
 
tja dan weet je zeker dat je gelijk in het ziekenhuis beland. of erger, die kans is wellicht nog groter
 
Waarschijnlijk komt er ook een aparte afdeling voor besnijdenissen.
 
maar dat kan nu toch ook al gedaan worden in een aantal ziekenhuizen. dacht daar al eens iets over gelezen of gezien te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven