MuscleMeat

'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vraag me alleen af, hoeveel moslims kent nederland, hoeveel praktiseren, en hoeveel willen uiteindelijk dan ook perse in zo'n ziekenhuis geholpen worden? ik denk dat het kosten/batenplaatje een beetje onevenwichtig zal worden is het niet?
 
Ik vermoed van wel. Zodra ik je weer wat kan geven zal ik eens zien of dat blokje weer rood te krijgen is.
 
Maar immer consequent.
 
Ja dat moslimziekenhuis. Dat is natuurlijk belachelijk. Als je geen belasting betaalt heb je imo niet eens recht op zorg, laat staan je eigen ziekenhuis. Bovendien zijn moslims veelal ziek van luiheid, suikerfeesten en vastenperiodes en dat heeft alles met hun religie te maken. Neen, als ze een eigen ziekenhuis willen regelen ze het zelf maar "the muslim way", dat wil zeggen met botte messen, stukken steen en vervuilde naalden vrouwenbesnijdenissen en andere nare amputaties uitvoeren. Daar maak ik mijn handen niet aan vuil en ook mijn belastinggeld niet.
 
imo niet eens zo'n gek idee...

het is dus blijkbaar wel een nederlandse ondernemer die het plan wil gaan uitvoeren. Ik ga er wel vanuit dat het ziekenhuis ook niet-islamitische patienten behandeld, anders zou er imo sprake zijn van duidelijke discriminatie. (bijv ingeval van levensbedreigende situaties)

Mensen komen niet naar een ziekenhuis omdat de cultuur of de omgeving zo fijn en mooi is. Mensen komen er om te herstellen van een ziekte/ongeval etc etc.
En dit gaat nu eenmaal het snelste in een omgeving die vertrouwd voelt, waar je taal gesproken wordt en men bekend is met de gebruiken die je gewoon bent. Een ongelooflijk groot deel van het herstel is een positieve instelling. (en voeding overigens, maar daar zijn al andere artikelen over geschreven...)

Maar als er ook niet-islamitische mensen komen, en het is opgericht door een nederlands iemand, wat is er dan nog islamitisch aan? wat stel ik me voor bij een islamitisch ziekenhuis?
 
Ja dat moslimziekenhuis. Dat is natuurlijk belachelijk. Als je geen belasting betaalt heb je imo niet eens recht op zorg, laat staan je eigen ziekenhuis. Bovendien zijn moslims veelal ziek van luiheid, suikerfeesten en vastenperiodes en dat heeft alles met hun religie te maken. Neen, als ze een eigen ziekenhuis willen regelen ze het zelf maar "the muslim way", dat wil zeggen met botte messen, stukken steen en vervuilde naalden vrouwenbesnijdenissen en andere nare amputaties uitvoeren. Daar maak ik mijn handen niet aan vuil en ook mijn belastinggeld niet.

Ik had het serieus niet beter kunnen zeggen.
 
Ja dat moslimziekenhuis. Dat is natuurlijk belachelijk. Als je geen belasting betaalt heb je imo niet eens recht op zorg, laat staan je eigen ziekenhuis. Bovendien zijn moslims veelal ziek van luiheid, suikerfeesten en vastenperiodes en dat heeft alles met hun religie te maken. Neen, als ze een eigen ziekenhuis willen regelen ze het zelf maar "the muslim way", dat wil zeggen met botte messen, stukken steen en vervuilde naalden vrouwenbesnijdenissen en andere nare amputaties uitvoeren. Daar maak ik mijn handen niet aan vuil en ook mijn belastinggeld niet.

oké laten we deze veralgemeenende post eens analyseren:

1) Geen belastingen betalen? tuurlijk betalen ze belastingen, net als iedereen.
2) ziek van luiheid, sukerfeesten en vasten? Sukerfeest duurt 1 dag en ramadan 28 dagen. Ben je daar dan 11 maanden ziek van?
3) de islam was de religie die op alle wetenschappelijke vlakken, de mensheid enorm vooruit heeft geholpen. opmerkingen over vuile naalden enzover zijn toe te schrijven aan je haat want ze zijn op niks anders gefundeeerd.
4) vrouwenbesbijdenissen zijn niet islamitisch. het is een oud gebruik die reeds duizenden jaren bestaat en in alle religies terug te vinden is: het christendom, jodendom en islam. Het is ouder dan deze drie religies! Heeft met cultuur te maken, niets met religie.
 
Maar als er ook niet-islamitische mensen komen, en het is opgericht door een nederlands iemand, wat is er dan nog islamitisch aan? wat stel ik me voor bij een islamitisch ziekenhuis?


had je de topic gelezen dan had je gezien dat dar reeds 10 kerer op is geantwoord. :
iedereen is er welkom, alle patienten worden gelijkwaardig behandeld. Alleen kunnen moslims nu bepaalde zaken en diensten krijgen die ze in een ander ziekenhuis niet kunnen krijgen, bijv halal eten.
 
En als je geen halal eten lust? Dan krijg je zeker een mes op je keel, zo zijn die jongens dan ook wel weer. Een groot probleem binnen de huidige ziekenhuizen is diefstal. Bezoek, patienten en personeel beroven andere patienten van hun sierraden en andere eigendommen. Hoe moet dat dan in godsnaam in een ziekenhuis voor en door moslims?? Daar wordt dan echt alles gestolen wat los en vast zit, daar is in no-time helemaal niks meer te vinden. Ik voorspel je: Geen succes en dat komt allemaal door die belachelijke godsdienst, cultuur afkomst of hoe je het ook wilt noemen. Geef het een naam.
 
En als je geen halal eten lust? Dan krijg je zeker een mes op je keel, zo zijn die jongens dan ook wel weer. Een groot probleem binnen de huidige ziekenhuizen is diefstal. Bezoek, patienten en personeel beroven andere patienten van hun sierraden en andere eigendommen. Hoe moet dat dan in godsnaam in een ziekenhuis voor en door moslims?? Daar wordt dan echt alles gestolen wat los en vast zit, daar is in no-time helemaal niks meer te vinden. Ik voorspel je: Geen succes en dat komt allemaal door die belachelijke godsdienst, cultuur afkomst of hoe je het ook wilt noemen. Geef het een naam.

laten we deze post eens analyseren:
1) mes op keel als je het niet lust? werd reeds beantwoord: halaleten is eten waarvan het dier de keel is overgesneden. Daar kan je best heel normale nederlandse schotels mee maken. Er word gewoon geen varken geserveerd.
2) ah, alle moslims zijn dus dieven. veralgemening op basis van religie= racisme. een moslim mag niet stelen. steelt hij toch dan is hij geen moslim!
 
had je de topic gelezen dan had je gezien dat dar reeds 10 kerer op is geantwoord. :
iedereen is er welkom, alle patienten worden gelijkwaardig behandeld. Alleen kunnen moslims nu bepaalde zaken en diensten krijgen die ze in een ander ziekenhuis niet kunnen krijgen, bijv halal eten.

Oh sorry hoor meneer, dat ik niet het hele topic gelezen heb.
 
Dus moslims bestaan niet. Nu maak je
 
Het is wel mooi geweest, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven