AndroidHealthClinic

Eerste IVDM door Ome Henk met onze favoriete moderator Sanca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vroeger onder de moderators de meeste gehate man (volgens mij) en hij heeft vast het record van de meeste kloontjes op zijn naam staan.
ok, maar dat is lang geleden, toen was ik nog jong he
 
Moet er nog een nieuw interview komen nu ik mijn leven gebeterd hebt?
 
Haha, zie het interview nu pas. Er was niet veel geen interactie, zal wel door het format komen; maar de vragen waren relevant, vooral de laatste.
 
Haha, zie het interview nu pas. Er was niet veel geen interactie, zal wel door het format komen; maar de vragen waren relevant, vooral de laatste.
Ik kreeg een vragenlijst en terwijl ik het druk had werd er een beetje druk achtergezet om te antwoorden dus he ik ze snel ingevuld, met de laatste 2 vragen heb ik niet eens iets te maken.
 
Ik kreeg een vragenlijst en terwijl ik het druk had werd er een beetje druk achtergezet om te antwoorden dus he ik ze snel ingevuld, met de laatste 2 vragen heb ik niet eens iets te maken.
En dan durf jij af en toe te klagen over het niveau van (de bijdrages op) het forum.
 
Ik wil wel een interview over hoe het vroeger in de beginperiode was op het forum
 
Ik wil wel een interview over hoe het vroeger in de beginperiode was op het forum
10 jaar terug was t al heel anders dan nu....
Laat staan langer terug.

Misschien een betere/aanvullende vraag....aan wie wil je die stellen?
 
Ik kreeg een vragenlijst en terwijl ik het druk had werd er een beetje druk achtergezet om te antwoorden dus he ik ze snel ingevuld, met de laatste 2 vragen heb ik niet eens iets te maken.
Nou volgens mij zit het toch anders hoor
 
Back
Naar boven