Fitness Seller

Eerste keer clenbuterol. Tips? Ervaringen?

Bezoekers in dit topic

_Jessica

Novice
Lid geworden
11 mrt 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m65
Massa
67kg
Hi allemaal,

Ik ben van plan om clenbuterol te gaan gebruiken om een head-start te krijgen voor de zomer. Ik heb al meerdere keren t5 gebruikt maar ik wil graag iets anders uitproberen. Ik train 3-4 keer per week (afgelopen maand wel wat minder) en doe ook regelmatig LIT cardio, maar hier heb ik nog niet de gewenste resultaten mee geboekt.

Er is mij aangeraden om de komende 5 weken 0,4 mcg in de ochtend voor het ontbijt te nemen, klopt dat?

Heeft iemand tips of ervaringen met clenbuterol?
De meningen zijn erg verdeeld online, dus ik twijfel een beetje hoe ik dit kan aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
De gewenste resultaten qua afvallen boek je alleen als je kcal inname onder je verbruik blijft.Als je dat niet onder de knie hebt gaat clen weinig voor je doen. Of je het nu doet met minder eten of meer cardio maakt niet uit.

Als ik je bericht zo lees kun jij nog wel andere manieren proberen om progressie te boeken dan dubieuze middeltjes.
 
inderdaad wat hier boven word gezegt maar als je het tog gaat proberen:

begin met 20mg en kijk hoe het voelt na 4dagen naar 40 en kijken hoe dat voelt.
ik zou het max 1 week gebruiken en daarna 1week rust.
dit doe je max 4x niet langer sinds het nogal schadelijk is voor je hart.
 
Je LIT cardio of eender welke cardio of ander trainingsschema zal niet werken om af te vallen als je boven of op onderhoud eet.

Ik zou de clen lekker links laten liggen en mn voedingschema onder de loep nemen.

Als je voeding niet op orde is wat blijkt uit je verhaal dan zal clen je ook niet helpen.
 
inderdaad wat hier boven word gezegt maar als je het tog gaat proberen:

begin met 20mg en kijk hoe het voelt na 4dagen naar 40 en kijken hoe dat voelt.
ik zou het max 1 week gebruiken en daarna 1week rust.
dit doe je max 4x niet langer sinds het nogal schadelijk is voor je hart.
Mcg bedoel je, mag ik hopen.
 
Hi allemaal,

Ik ben van plan om clenbuterol te gaan gebruiken om een head-start te krijgen voor de zomer. Ik heb al meerdere keren t5 gebruikt maar ik wil graag iets anders uitproberen. Ik train 3-4 keer per week (afgelopen maand wel wat minder) en doe ook regelmatig LIT cardio, maar hier heb ik nog niet de gewenste resultaten mee geboekt.

Er is mij aangeraden om de komende 5 weken 0,4 mcg in de ochtend voor het ontbijt te nemen, klopt dat?

Heeft iemand tips of ervaringen met clenbuterol?
De meningen zijn erg verdeeld online, dus ik twijfel een beetje hoe ik dit kan aanpakken.[/QUOTE
De gewenste resultaten qua afvallen boek je alleen als je kcal inname onder je verbruik blijft.Als je dat niet onder de knie hebt gaat clen weinig voor je doen. Of je het nu doet met minder eten of meer cardio maakt niet uit.

Als ik je bericht zo lees kun jij nog wel andere manieren proberen om progressie te boeken dan dubieuze middeltjes.

Ja het ligt bij mij denk ik aan te weinig eten, maar ik ga daar even mee sleutelen dan! Dankjewel!
 
Je LIT cardio of eender welke cardio of ander trainingsschema zal niet werken om af te vallen als je boven of op onderhoud eet.

Ik zou de clen lekker links laten liggen en mn voedingschema onder de loep nemen.

Als je voeding niet op orde is wat blijkt uit je verhaal dan zal clen je ook niet helpen.

Dat is waar, ik ga ernaar kijken! Thanks anyway!
 
Laat die clen voor wat het is en ga je eens verdiepen in voeding. Clen is er niet om je te Latem afvallen maar je meer vet te laten verliezen wanneer je afvalt. Geldt voor alle middelen.
 

Je denkt dat het volgens jou ligt aan te weinig eten? Neem aan dat je bedoelt te veel eten?

Minder kcal eten, of meer cardio en eens kijken naar je trainingsintensiteit.
 
Hi allemaal,
Heeft iemand tips of ervaringen met clenbuterol?

Ja, flink rotspul. Hartslag die de hele dag door het dak gaat, vaak bonkende hoofdpijn, bij de kleinste inspanning gaat je hart nog harder tekeer dan dat hij daarvoor al deed. ohja, nog een dingetje, je handen gaan heel erg trillen. Vaak in zo'n grote mate dat het mensen opvalt.

Als je het dan toch gaat doen, kan ik je wel vertellen hoe ik clen nam. Ik legde mijn dosis clen klaar op m'n nachtkastje en zodra ik merkte dat ik in slaap ging vallen nam ik snel die dosis in. Op die manier had ik het minste last van de bijwerkingen en ik werd 's ochtends heel uitgerust wakker.
 
Ik heb veel verschillende AAS geprobeerd maar clenbuterol zal ik niet meer aanraken.

Hartslag voortdurend hoog/heel hoog, bibber op het lijf, trainingen zuigen door de hartslag/bibber, matig resultaat. Het kan gewoon niet gezond zijn om clenbuterol (regelmatig) te gebruiken.

Dan liever een mild kuurtje AAS voor mij.
 
inderdaad wat hier boven word gezegt maar als je het tog gaat proberen:

begin met 20mg en kijk hoe het voelt na 4dagen naar 40 en kijken hoe dat voelt.
ik zou het max 1 week gebruiken en daarna 1week rust.
dit doe je max 4x niet langer sinds het nogal schadelijk is voor je hart.

Als je clen van een bepaald merk uit Maleisië hebt is 10mcg om mee te beginnen voldoende.
 
Back
Naar boven