XXL Nutrition

Eerste keer dat ik iemand zie verzetten

Bezoekers in dit topic

die site laad niet goed hier hoor alleen zingende mongolen die waarschijnlijk nog maar 1 bal hebben
 
beter vluchten en worden neergeschoten idd
 
beter vluchten en worden neergeschoten idd
Ja als dat het alternatief is lijkt me dat een stuk minder pijnlijk en stressvol. Soms zie je ook van die hoofden vlak na een onthoofding met een soort laatste doodskreet. Als je ziet dat die vent naast je wordt onthoofd boek je 'em toch als de mallen??
 
Dat mensen elkaar dit aan kunnen doen snap ik nog steeds niet
 
gadver, ik moet er niet aan denken om er zo bij te liggen. deels van dit filmpje is toch afkomstig vanuit rusland? russen zijn echt te hard.
 
Subhanallah iennaa liellaahie wa iennaa ielayhie raadji'oen, Allaahoemma e-edjoernie fie moesieebatie wa akhlief lie khayran mienha".

Wij zijn van Allah en naar hem keren wij terug. O Allah, beloon mij vanwege deze tragedie die mij is overkomen en breng me naar iets beters.
 
Subhanallah iennaa liellaahie wa iennaa ielayhie raadji'oen, Allaahoemma e-edjoernie fie moesieebatie wa akhlief lie khayran mienha".
Hij's een heidene Rus.
 
Betekent niet dat als je zoiets ziet je geen dua mag doen
Dat doen die checheens soldaten ook, heb ik in meerdere filmpjes gezien van die checheens soldaten die russen aanvallen of onthoofden
 
Betekent niet dat als je zoiets ziet je geen dua mag doen
Dat doen die checheens soldaten ook, heb ik in meerdere filmpjes gezien van die checheens soldaten die russen aanvallen of onthoofden

Schattig is het niet? ;)
 
Ppfff die laatste is echt gortig, probeert die gast nog op te staan steekt hij hem een paar keer in z'n nek zodat hij naar beneden gaat.

Damn man als je zo aan je einde moet komen, snap inderdaad ook niet dat mensen elkaar dit aan kunnen doen..
 
dit vindk echt te erg voor woorden. Wat hebben die mensen je misdaan enzo waarom???

gewoon met je mes ff inhakken op hun hoofd :s
 
erger dan beesten, bah!!! Ik word er echt agressief van. Om tegen zulke mensen geen haat gevoel te hebben is vreselijk moeilijk.
 
Jullie kunnen wel allemaal afgrijselijk doen, maar die soldaten zijn ook maar zo geworden
En aangezien dit zich in checnya afspeelt hadden die russsische soldaten het waarschijnlijk verdiend.
Want er zijn duidelijke regels omtrent krijgsgevange in de islam in de koran, dus ze zullen wel meer gedaan hebben
 
Jullie kunnen wel allemaal afgrijselijk doen, maar die soldaten zijn ook maar zo geworden
En aangezien dit zich in checnya afspeelt hadden die russsische soldaten het waarschijnlijk verdiend.
Want er zijn duidelijke regels omtrent krijgsgevange in de islam in de koran, dus ze zullen wel meer gedaan hebben

jij gaat mensen vermoorden vanwegen regels in de islam in de koran? gatverdamme
 
Back
Naar boven