AndroidHealthClinic

Eerste keer dianabol

Bezoekers in dit topic

panther47855

Novice
Lid geworden
10 aug 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
60kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond allemaal, ik had een paar vragen en hoop dat ik die beantwoord kan krijgen ik ben 1.68 20 jaar oud geen groot mannetje, ik wil graag aankomen in gewicht en spiermassa zelf weeg ik nu 60 kilo ik had een aantal research gedaan naar anabolen en heb er voor besloten om eraan te gaan beginnen alleen zou ik nog wat meer antwoorden willen weten die er ervaring mee hebben normaliter gebruik ik weight gainer en pre work out maar ik wil dus de overstap maken naar dianabol en een nakuur zou ik goeie resultaten kunnen behalen?

ik zou graag wat advies mee willen krijgen
 
Goed advies krijg je door een goede vraag te stellen met genoeg informatie
 
Eerste advies... post je voeding en training
Ban daaruit zal je beter en duidelijker advies krijgen
 
normaliter gebruik ik weight gainer en pre work out maar ik wil dus de overstap maken naar dianabol en een nakuur zou ik goeie resultaten kunnen behalen?
Aangezien je het als overstap ziet heb je nog veel advies en informatie nodig om te kunnen beginnen. Het staat totaal los van elkaar.

Ja je gaat resultaat behalen, nee je gaat geen goed resultaat behalen. De impact op je lichaam en gezondheid wordt groter dan de gains.

Hoe lang train je al?
Hoe ziet je schema eruit en waarom?
Hoeveel woog je toen je begon? Welke gains heb je al gemaakt?
Wat eet je op een dag en waarom?
Wat is de reden dat je dianabol overweegt?
Met welk doel wil je dianabol en een nakuur gebruiken?

Wat heb je allemaal overwogen, opgezocht, nagezocht, ingelezen, bedacht en alles voordat je deze post hebt gemaakt?
 
AAS onder de 21 mag niet !!111!!

Dat is zo’n beetje de grootste onzinregel van dit forum. Dus als je 18/19/20 bent en je wil gaan juicen krijg je hier geen advies en mag je het zelf gaan uitzoeken (wat dus nog vele malen “gevaarlijker” is), maar ben je 21 dan mag het dus wel ???

Dat minderjarigen hier niet welkom zijn voor advies omtrent anabolengebruik snap ik, maar dit is echt belachelijk.
 
Mocht je Ik zou dan eerst aan de sarms gaan. Kuurtje RAD 140 ofzo. Zelf wel goede ervaring mee gehad. Dianabol is meteen wel erg heftig voor je lever en is best wel een sterke anabool.
 
Dat Dianabol als beginnerskuur word aangeraden vind ik nog altijd een vreemd gegeven, zou dan eerder test-e prefereren. Dat terzijde is het aangeraden om nog even te wachten, waarom zou je als jonge twintiger je testosteron productie plat leggen als je waarschijnlijk zelf nog piekt momenteel. Je traint waarschijnlijk nog niet zo lang, zonder AAS kan je waarschijnlijk nog makkelijk zeker 10kg winst maken, ook al ben je maar 1.68m.

Verder moet je het lekker zelf weten want je hebt toch al besloten om eraan te beginnen. Je zal zeker progressie maken met dianabol maar dat zal niet van lange duur zijn aangezien de winst vooral zal bestaan uit vocht dat je na je kuur gewoon weer kwijt geraakt, met daarbij waarschijnlijk ook de gewonnen spiermassa weken nadien.
Je kan beter even een duidelijke planning maken met je voeding, anders ben je op voorhand al zeker dat het geen succes zal worden.

Wat versta je trouwens onder "een nakuur''? Waar komt die research trouwens vandaan, hopelijk niet van een site die de anabolen ook toevallig verkoopt na de uitleg in hun artikel? :rolleyes:

En kom niet af met het lulverhaal : Ja maar ik eet veel en ik kom niet bij, daarom dacht ik aan AAS.
 
Back
Naar boven