Fitness Seller

Eerste keer gebruik anabolen. Wat raden jullie aan?

Bezoekers in dit topic

Stefan1985

Cool Novice
Lid geworden
16 jun 2019
Berichten
31
Waardering
9
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Hoi. Ik ben nieuw hier en denk erover om anabolen te gaan gebruiken. Nu kan ik via een collega krijgen maar dan moet ik elke dag of om de dag spuit voor de training. En pillen slikken. Wat raden jullie aan?
 
Slechte troll trouwens
 
Met de kennis die jij bezit -> niet aan beginnen en eerst fatsoenlijke research doen/inlezen.
 
Wat we aanraden , je training en voeding op orde krijgen ..

Het gemis aan basiskennis ( gezien je openingspost ) doet me vermoeden dat je totaal niet weet waar je mee bezig bent
 
Sorry, zal er volgende week eens voor zitten. Ff voorstellen enzo. Ale details op een rijtje. Dan is het advies misschien beter. Snap dat dit een beetje kansloos was
 
begin eens bij wat je zou kunnen gaan zetten.
 
begin eens bij wat je zou kunnen gaan zetten.

Met 77 kg bij 1.77 zou ik mezelf eerst gaan afvragen wat er op AAS na nog beter kan. En een dergelijke intro geeft natuurlijk aan dat hij geen flauw idee heeft waarover hij het heeft. Pillen en spuiten.. tja. Met de minste kennis lukt het je wel om even je kuurschema op te sommen.
 
Hoi. Ik ben nieuw hier en denk erover om anabolen te gaan gebruiken. Nu kan ik via een collega krijgen maar dan moet ik elke dag of om de dag spuit voor de training. En pillen slikken. Wat raden jullie aan?
Ik raad je aan om eerst effe alles serieus te nemen voordat je aan anabolen denkt.
Dat betekend dus eten en fatsoenlijk trainen.
 
Hoi. Ik ben nieuw hier en denk erover om anabolen te gaan gebruiken. Nu kan ik via een collega krijgen maar dan moet ik elke dag of om de dag spuit voor de training. En pillen slikken. Wat raden jullie aan?
niet , ga je eerst maar eens een jaartje inlezen , begin alvast bij de stikies
 
Ik raad je aan om eerst effe alles serieus te nemen voordat je aan anabolen denkt.
Dat betekend dus eten en fatsoenlijk trainen.
*Betekent
Raar dat jij advies geeft die jij zelf niet eens volgt.
*Dat
niet , ga je eerst maar eens een jaartje inlezen , begin alvast bij de stikies
*Stickies
500mg eiwit enanthaat
500mg koolhydraat enanthaat
60mg dianavet
:roflol:
 
Back
Naar boven