MuscleMeat

Eerste keer HGH + Insuline kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wutru

Novice
Lid geworden
30 aug 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Goedenavond allemaal,

Ik zal me eerst nog even kort voorstellen, omdat ik net nieuw ben. Ik ben 25 jaar. Ik train inmiddels 5 jaar en heb al meerdere cycles achter de rug (test, tren, mast, deca, dbol, etc.)
Vorig jaar bestond mijn bulk uit 750mg test en 600mg deca en was daar zeer tevreden over. Dit jaar wil ik toch nog graag dat extra stapje gaan en besloten HGH + Insuline er bij te gebruiken, om een hoop extra massa op te bouwen. Ik heb al positieve resultaten gehad, maar ik merk toch dat ik met mijn lengte net dat beetje meer nodig heb om meer in de breedte te groeien.

De kuur die ik voor november gepland hebt ziet er als volgt uit;

750mg Test E pw
600mg Deca pw

HGH 4 IU pd - week 1 tot 8
HGH 6 IU pd - week 8 tot 26

Insuline Humalog 10 IU post workout
Ik begin met 4 IU en werk dit op naar 10 IU
Ik injecteer zowel de HGH als Insuline subcutaan

Ik ben van plan om rond de 5000 kcal te zitten waarbij ik het voedingsprotocol bijhoudt van IKKE (qua vetten rondom injecties, etc.)
Verder is een vriend (trainingspartner) van mij hier op de hoogte van en die kan mij dus ondersteunen bij eventuele Hypo's o.i.d.

Hebben jullie hier nog op- of aanmerkingen bij? Ik hoor graag jullie mening hierover.

Met vriendelijke groet,
Wutru
 
Goedenavond allemaal,

Ik zal me eerst nog even kort voorstellen, omdat ik net nieuw ben. Ik ben 25 jaar. Ik train inmiddels 5 jaar en heb al meerdere cycles achter de rug (test, tren, mast, deca, dbol, etc.)
Vorig jaar bestond mijn bulk uit 750mg test en 600mg deca en was daar zeer tevreden over. Dit jaar wil ik toch nog graag dat extra stapje gaan en besloten HGH + Insuline er bij te gebruiken, om een hoop extra massa op te bouwen. Ik heb al positieve resultaten gehad, maar ik merk toch dat ik met mijn lengte net dat beetje meer nodig heb om meer in de breedte te groeien.

De kuur die ik voor november gepland hebt ziet er als volgt uit;

750mg Test E pw
600mg Deca pw

HGH 4 IU pd - week 1 tot 8
HGH 6 IU pd - week 8 tot 26

Insuline Humalog 10 IU post workout
Ik begin met 4 IU en werk dit op naar 10 IU
Ik injecteer zowel de HGH als Insuline subcutaan

Ik ben van plan om rond de 5000 kcal te zitten waarbij ik het voedingsprotocol bijhoudt van IKKE (qua vetten rondom injecties, etc.)
Verder is een vriend (trainingspartner) van mij hier op de hoogte van en die kan mij dus ondersteunen bij eventuele Hypo's o.i.d.

Hebben jullie hier nog op- of aanmerkingen bij? Ik hoor graag jullie mening hierover.

Met vriendelijke groet,
Wutru
Verwacht geen wonderen van de gh en Insuline, vooral niet een hoop extra massa.
 
Verwacht geen wonderen van de gh en Insuline, vooral niet een hoop extra massa.
Jammer, ik dacht dat dit juist dat beetje extra zou zijn om die grens over te gaan. Wanneer komt GH en insuline dan tot zijn recht? En wat zou jij aanraden?
 
Hgh en insuline zorgen samen voor een nog hogere igf afgifte dan hgh alleen... daar zit eigenlijk t lange termijn resultaat.. t korte termijn dat is gewoon een hogere carb opslag in je spieren... welke natuurlijk grotendeels weg gaat zodra je met insuline stopt of zodra je gevoeligheid minder word na langdurig gebruik van insuline....
 
Jammer, ik dacht dat dit juist dat beetje extra zou zijn om die grens over te gaan. Wanneer komt GH en insuline dan tot zijn recht? En wat zou jij aanraden?
Eigenlijk wat ovation hier boven zegt, geduld. Het helpt wel maar het kost tijd en geduld.
 
Als jij met jouw stats ook al aan de gh en insuline moet om te groeien is het einde echt zoek. En je AAS dosering is ook aan de hoge kant als je maar 100 kilo weegt op die lengte. Zoek de progressie die je wil maken in perfecte training, voeding, lifestyle en niet in gear.
 
Als jij met jouw stats ook al aan de gh en insuline moet om te groeien is het einde echt zoek. En je AAS dosering is ook aan de hoge kant als je maar 100 kilo weegt op die lengte. Zoek de progressie die je wil maken in perfecte training, voeding, lifestyle en niet in gear.
Ik had soort gelijk bericht staan maar dacht ik ga niet de moraalridder spelen terwijl ik zelf ook gh en insuline neem.. al.train ik al bijna net zo lang als dat deze MR. Oud is
 
Back
Naar boven