XXL Nutrition

Eerste keer HGH pen

Bezoekers in dit topic

Lucky9

Novice
Lid geworden
22 dec 2020
Berichten
5
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
102kg
Hi, ik ben nu één jaar aan het fitnessen en zou graag beginnen met de HGH pen. Vraag is hoeveel ik mezelf moet inspuiten?
ik lees vaak verschillende dingen hierover.
Ik ben 1.90m en weeg 102kg. Bedoeling is dat ik wel wat spieren ga bij kweken. Hoeveel mg moet ik dan spuiten en wanneer is de beste moment om in te spuiten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi, ik ben nu één jaar aan het fitnessen en zou graag beginnen met de HGH pen. Vraag is hoeveel ik mezelf moet inspuiten?
ik lees vaak verschillende dingen hierover.
Ik ben 1.90m en weeg 102kg. Bedoeling is dat ik wel wat spieren ga bij kweken. Hoeveel mg moet ik dan spuiten en wanneer is de beste moment om in te spuiten?
Heeft geen effect meer man.
Je had het uiterlijk 6 maanden nadat je was begonnen met fitnessen moeten gebruiken.
Na 1 jaar fitness pas gaan gebruiken is zinloos.
 
Heeft geen effect meer man.
Je had het uiterlijk 6 maanden nadat je was begonnen met fitnessen moeten gebruiken.
Na 1 jaar fitness pas gaan gebruiken is zinloos.
Hij z kan toch eerst half stoppen met trainen, dan weer beginnen en dan na 6 maanden die genotropin pen inspuiten en spieren kweken
 
Troll is uit zijn hol
 
Wel... 1 jaar met een hoop lockdowns natuurlijk 🙄
En lig nu al 2 maanden stil door een operatie en kan pas in maart waarschijnlijk terug beginnen..
dus eigenlijk kan ik beter zeggen: ik ben een jaar geleden begonnen en heb in totaal nog maar 4 maanden naar de gym geweest 😁
 
Dus hoeveel moet ik dan spuiten? Hangt dit af van gewicht of grootte?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
4iu is wel minimum voor bodybuilding doeleinden
 
Wel... 1 jaar met een hoop lockdowns natuurlijk 🙄
En lig nu al 2 maanden stil door een operatie en kan pas in maart waarschijnlijk terug beginnen..
dus eigenlijk kan ik beter zeggen: ik ben een jaar geleden begonnen en heb in totaal nog maar 4 maanden naar de gym geweest 😁
Na 4 maanden pas spuiten overwegen? Jij hebt geduld
 
Wel... 1 jaar met een hoop lockdowns natuurlijk 🙄
En lig nu al 2 maanden stil door een operatie en kan pas in maart waarschijnlijk terug beginnen..
dus eigenlijk kan ik beter zeggen: ik ben een jaar geleden begonnen en heb in totaal nog maar 4 maanden naar de gym geweest 😁
Oww top 4 maandjes naar de gym geweest, dan loop je goed op schema.
Gewoon pen per week man dan ga je goede spieren kweken.
 
Ik heb nog insulinenaaldjes mag je overnemen voor een prikki.

Accepteer de punchline
 
Na 4 maanden pas spuiten overwegen? Jij hebt geduld
Lol... ja het zijn rare tijden he, gyms open, gyms gesloten 😒
1 pen per week? Dus dat is 12mg of 36 IU?
 
Lol... ja het zijn rare tijden he, gyms open, gyms gesloten 😒
1 pen per week? Dus dat is 12mg of 36 IU?
Nee, je traint veel te kort om aan dit soort middelen te gaan denken. Mag ik vragen hoe je überhaupt zo specifiek bij dit idee komt?
4 maanden gym ervaring is echt tekort. Laat staan dat je nu alles van voeding t/m training al in orde hebt. Alle reacties hier waren sarcastisch omdat dit een zeer onverstandig idee is :)
Niemand zal je dit ook aanraden in je huidige situatie.
 
Mijn bedoeling is om wat spieren bij te kweken, ik hoef geen top bodybuilder te worden... ik ben 42 dus naturel trainen gaat een eeuwigheid duren. Een vriend van mij heeft het ook gedaan... van 0 begonnen en genotropin genomen en op 1,5 jaar heeft hij een mooi lichaam gekregen.. dat is ook een beetje mijn doel. Ik ga het geen jaren blijven gebruiken. Dus zou moeten weten hoe en hoeveel ik best gebruik?
 
Mijn bedoeling is om wat spieren bij te kweken, ik hoef geen top bodybuilder te worden... ik ben 42 dus naturel trainen gaat een eeuwigheid duren. Een vriend van mij heeft het ook gedaan... van 0 begonnen en genotropin genomen en op 1,5 jaar heeft hij een mooi lichaam gekregen.. dat is ook een beetje mijn doel. Ik ga het geen jaren blijven gebruiken. Dus zou moeten weten hoe en hoeveel ik best gebruik?
Ga eerst gewoon deftig eten en trainen, je kan prima naturel gains maken op je 42e. Je hebt in een jaar tijd maar 4 maanden getraind, zorg dat je dit consequent gaat doen en blijft doen.
 
Back
Naar boven