MuscleMeat

Eerste keer HGH (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aviicii

Preppin for show
Elite Member
Lid geworden
9 dec 2012
Berichten
369
Waardering
11
Massa
83kg
Vetpercentage
7%
Kuurschema :
W 1-12 : 500MG TEST-E
W 1-10: 400MG TREN-E
W 1-4: 70MG WINNY
W 4-12 : 50MG Proviron
W 1-12 : CJC 1295 W/O DAC 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-12 : GHRP-6 300MCG (Trainingsdagen)
W 1-16 : Hygetropin 4UI op trainingsdagen
Clenbuterol 2weeks on of during cycle
W 12-16: TEST PROP & TREN ACE 1ML EOD

Ik ben van plan om de cjc1295+GHRP6 te zitten 30minuten voor mijn ontbijt, 60minuten voor mijn ontbijt zet ik 2UI Hygetropin. Ik zet 60min voor mijn training in de avond mijn andere 2UI Hygetropin, 30min later terug cjc1295+GHRP6. Voor het slapengaan zet ik nogmaals cjc1295+GHRP6 30minuten voor mijn bakje kwark!
Heeft iemand nog iemand enige aanpassing of enige meningen over mijn kuurschema?
 
Deze ga ik volgen!
 
GHRP6 zou ik max 200mcg nemen of liever inwisseln voor Ipamorelin welke geen cortisol afgifte heeft. En tevens niet alleen op trainingdagen maar gewoon altijd icm Cjc/modgrf129 nemen.
Cjc/mod heeft vrijwel geen werking wanneer je het alleen neemt, een ghrp soort zorgt ervoor dat er daadwerkelijk een GH piek kan zijn.

Ik denk dat je meer effect van de tren ace hebt wanneer je niet al met tren gekuurd hebt daarvoor.
Dus liever vervangen voor deca, primo of bold.
 
GHRP6 zou ik max 200mcg nemen of liever inwisseln voor Ipamorelin welke geen cortisol afgifte heeft. En tevens niet alleen op trainingdagen maar gewoon altijd icm Cjc/modgrf129 nemen.
Cjc/mod heeft vrijwel geen werking wanneer je het alleen neemt, een ghrp soort zorgt ervoor dat er daadwerkelijk een GH piek kan zijn.

Ik denk dat je meer effect van de tren ace hebt wanneer je niet al met tren gekuurd hebt daarvoor.
Dus liever vervangen voor deca, primo of bold.
Ik heb mijn gear al aangekocht dus het zal bij cjc1295 w/o dac en GHRP-6 blijven, dus je zou in mijn plaats beter maar 200mcg GHRP-6 nemen ipv 300mcg? Ik heb al een paar logs doornomen over CJC1295 in combinatie met GHRP-6 en daar zag ik ook dat het alleen werd gebruikt op trainingsdagen, als ik mij niet vergis van animallegs? De tren ace achteraan de kuur is gewoon om nog wat droger uit de kuur te komen, aangezien ik nog over heb van mijn vorige kuur in de zomer geweest. Ik zal waarschijnlijk na mijn kuur een bridge nemen en overgaan op test met primo/bold, zijn er nog belangrijke dingen waar ik volgens jou moet op letten tijdens mijn HGH/Peptiden kuur bv: Supplementen, etc? Dit wordt niet mijn log, die zal ik opstarten wanneer ik aan de kuur begin, zal ongeveer begin Januarie zijn als ik ermee begin. Dan post ik hier wel even de link van mijn kuurlog.

Mvg
 
Ja je kan ghrp wel nemen zonder cjc, maar als je cjc zonder ghrp zet kan je net zo goed water injecteren.
Tenzij je heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig de cjc injecteert wanneer je zelf een GH pulse aanmaakt.
 
Ja je kan ghrp wel nemen zonder cjc, maar als je cjc zonder ghrp zet kan je net zo goed water injecteren.
Tenzij je heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig de cjc injecteert wanneer je zelf een GH pulse aanmaakt.
Ik zet telkens de cjc1295+ghrp6 samen, van elk 100MCG per inject
 
voor de eerste keer hgh beginnen op 2 iu voor 3 weken dan naar 3 iu voor 3 weken dan naar 4iu ! langzaam opbouwen ander zal je gek worden van slapende en stijve handen , zit zelf ook voor eerste keer aan hyge en op 3 iu al erg stijve handen.
ook is het beter om de eerste maand /2maanden ed te zetten omdat je dan je igf waarden sneller omhoog krikt ,daarnaa op trainingsdagen of 5/2.

winny zou ik veranderen voor dianabol,dit ook voor igf.
succes.
 
Ik had dit ook al eerder gehoord dat je best de eerste maand elke dag zet en dan de volgende maand alleen op trainingsdagen. Ik zal uu raad opvolgen aangezien je zelf net voor de eerste keer bezig bent met Hygetropin. Hoe zijn de resultaten tot nu toe? Enige negatieve kanten? De test die ik zet is HG dus zal een knalkuur worden..
 
Ik zet telkens de cjc1295+ghrp6 samen, van elk 100MCG per inject

Dat is prima :)

voor de eerste keer hgh beginnen op 2 iu voor 3 weken dan naar 3 iu voor 3 weken dan naar 4iu ! langzaam opbouwen ander zal je gek worden van slapende en stijve handen , zit zelf ook voor eerste keer aan hyge en op 3 iu al erg stijve handen.
ook is het beter om de eerste maand /2maanden ed te zetten omdat je dan je igf waarden sneller omhoog krikt ,daarnaa op trainingsdagen of 5/2.

winny zou ik veranderen voor dianabol,dit ook voor igf.
succes.

Afgifte van igf1 die je van orals krijgt is IMHO zwaar overrated. Ik had in ieder geval geen stijging na 4 weken dianabol op 60mg per dag.
 
Zou die hgh ff opbouwen vanaf 2iu, daarnaast zou ik in week 8 verhogen naar 750mg Test E

Welke hygetropin heb je?
 
Zal ik doen zoals hierboven gemeld, de Hygetropin moet ik nog gaan ophalen.. Zal het laten weten welke ik heb, vraag mij af wanneer ik iets zal merken.. Wat zijn de gains die ik mag verwachten op 750-1000kcal boven onderhoud? Mvg
 
als je cjc ,ipa of ghrp zet dien je gebruik te maken van je natuurlijk gh piek en dan pas je rhgh zetten

dus eerst je peps dan 15min erna de rhgh , dan krijg je een verhoging op je verhoging. check datbtrue!
 
Dus volgens jou om 5u45 CJC1295+GHRP2 en om 6u00 2UI Hygetropin. Om 7u dan mijn ontbijt?
 
Ik zou de GHRP-6 en de HGH niet combineren rondom 1 tijdstip als een hoge GH-waarde het doel is. Zet je de GHRP-6 om honger te induceren dan kan het weer wel. Mijn advies zou zijn om de GHRP-6 te bewaren voor het einde van je kuur en je nakuur om snel te herstellen van de onderdrukte eetlust door de androgenen of wat meer GHRP-6 te kopen om langer door te trekken.

Anyway, hier het effect van de door jouw voorgestelde middelen (gekopieerd van datbtrue)

2dt63br.jpg
 
De combinatie van cjc1295 en ghrp-6 wordt inderdaad gebruikt om de honger op te wekken.. Dus als dit mijn doel is dat is het goed zoals ik het plan om te doen? Ik ga dus de eerste 3 weken de HGH op 2UI houden smorgens, na die 3weken ga ik omhoog naar 3UI verdeeld over twee injects. Smorgens 1,5UI en voor het trainen 1,5UI.. De eerste maand ga ik elke dag injecteren, vanaf de tweede maand ga ik enkel op de trainingsdagen injecteren.
 
HGH kleine dosis ED in de morgen = verjongingseffecten, vetverlies, betere huid.

HGH hoge dosis trainingsdagen only PWO = spierwinst.

Voor de dosissen die je voorstelt zou ik de HGH niet opsplitsen maar gewoon 1x zetten na het opstaan. Wat je ook niet moet willen is dat de exogene HGH in de avond (voor het geval dat je 's avonds traint) je eigen HGH gaat onderdrukken. Als je gaat slapen wil je maximaal profiteren van je eigen HGH aanmaak en dit kun je stimuleren met mod grf 1-29 en GHRP.
 
Waarom proviron? Een zeer zwak anabool dat alleen androgeen is.

De SHBG theorie klopt niet. Werd vroeger voorgeschreven ja, maar elke androgeen en oestrogeen hechten aan SHBG. Nutteloze toevoeging dat alleen extra androgeen maakt.

70mg winny? Op zichzelf ja, maar toch niet in combi met lange esters.

Tren even androgeen als DHT, rest my case. A en +10 keer meer genotoxisch dan testosteron.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Dec 2012 om 20:40 ----------

HGH kleine dosis ED in de morgen = verjongingseffecten, vetverlies, betere huid.

HGH hoge dosis trainingsdagen only PWO = spierwinst.

Voor de dosissen die je voorstelt zou ik de HGH niet opsplitsen maar gewoon 1x zetten na het opstaan. Wat je ook niet moet willen is dat de exogene HGH in de avond (voor het geval dat je 's avonds traint) je eigen HGH gaat onderdrukken. Als je gaat slapen wil je maximaal profiteren van je eigen HGH aanmaak en dit kun je stimuleren met mod grf 1-29 en GHRP.

Exogeen Hgh, is sneller verouderen :p intern dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik had een paar logs doorgenomen ivm CJC1295+GHRP6 cycle & Hygetropin en daar kon ik afleiden dat je veel vocht gaat vasthouden zowel van Hygetropin als van CJC1295+GHRP6 dus dacht ik dat proviron goed van pas kon komen aangezien proviron helpt tegen het vocht, dus volgens jou mening zou ik beter gewoon de proviron weglaten in mijn cycle? De keuze van winstrol is gewoon het feit dat ik harder ga op winstrol dan op bv dianabol.. Ik ben nu toch wel een beetje in de war omdat hier toch verschillende meningen zijn gegeven over wanneer ik best de HGH zet enzovoort.. Ik zou beginnen met 2UI Hygetropin te zetten smorgens 1uur voor mijn ontbijt en langzaam omhoog gaan tot ik 4UI per dag heb bereikt. Mijn plan was om mijn 2e inject van de dag 1uur voor mijn training te zetten voor het effect als PWO, zag dit veel voorkomen in bepaalde logs. Ik zou dus de 2e injectie HGH plaatsen om 17u30 en om 18u30 ga ik trainen. Na het trainen zet ik om 21u00 mijn CJC1295+GHRP6 en eet om 21u30 mijn kwark/cassein shake. Het is mijn eerste keer dat ik HGH ga gebruiken dus ik wil eerst goed informeren dat ik meteen alles goed aanpak, maar verschillende meningen worden hier gegeven. De eerste maand ga ik zeker en vast ED Hygetropin zetten, de maand erna alleen maar gebruiken op trainingsdagen.
 
Weet je dat vrouwen trouwens meer hgh aanmaken dan mannen en dat hun meer pieken hebben over de dag. Wij vrijwel niet voor redenen.

Wat je doet met hgh gebruik is je lichaam vervrouwlijken dan ook. Prolactine gaat omhoog, enzymen lever beginnen te functioneren zoals bij vrouwen en oudere mannen, etc...

En je testosteron zakt er van.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/onderzoeken-groeihormoon-313331/
 
Back
Naar boven