Fitness Seller

Eerste keer oraal kuren

Bezoekers in dit topic

DanaBanana

Novice
Lid geworden
19 mei 2019
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Beste mede fitness freaks. Hoewel ik al lang in de fitness wereld rond loop (12jaar) heb ik weinig ervaring met oraal kuren.
Op dit moment na lang blesureleed weer terug in de gym en na 6 maanden hard trainen en goed eten weer op 86kg met 14%vet. Dit op een klein lichaam van 1.74m en met 31 niet meer de aller jongste. Ik ga niet oraal nemen omdat ik niet wil injecteren. In 12 jaar heb ik 2x een goede kuur gedaan met test-e als hoofdingredient. Tijdens de tweede kuur ging het fout en bjj de laatste twee injecties viel ik flauw. Sindsdien bjj elk spuitje van de dokter val ik flauw en dat is mij niet waard. Nu heb ik om toch dat laatte beetje droger te worden een kuur aangeschaft anavar en winstrol. Men zegt dat het een goede combinatie is om net even wat meer te gainen en vetpercentage omlaag. Ik werk de ene week in de ochtend en de andere week in de middag dus ik train 1week van 9u tot 11.30u ennde andere week van 14u tot 15.30 inderdaad de ene week een uur langer per training dan de andere week. Wat is nu het beste qua tijden en qua hoeveelheid om te nemen voor 6-8 weken ongeveer?
 
Gewoon lekker trainen en goede voeding. Je zou creatine en eiwitten enz kunnen aanschaffen maar pilletjes is vele malen slechter voor je lever en behoud weinig van je kracht,spiermassa/vocht over na de kuur.
Als je alleen in de zomer wilt shinen, doe t niet.
 
Dit is niet alleen voor de zomer. Ik wil proberen hiermee om wat makkelijker het vet kwijt te raken en wat beter in vorm te komen om dit daarna proberen vast te houden en daarop verder te gaan natural. Ik zit aan de max van mijn training ivm gescheurde meniscus gescheurde kruisband. Tennisarm. Slechte rug hernia dus al lang blij dat ik dit niveau nog haal.
 
Oh ja en creatine en eiwitten is al in de mix al 6 maanden bezig weer. Bcaa's goede preworkout
 
Dit is niet alleen voor de zomer. Ik wil proberen hiermee om wat makkelijker het vet kwijt te raken en wat beter in vorm te komen om dit daarna proberen vast te houden en daarop verder te gaan natural. Ik zit aan de max van mijn training ivm gescheurde meniscus gescheurde kruisband. Tennisarm. Slechte rug hernia dus al lang blij dat ik dit niveau nog haal.

Nette stats voor iemand in een rolstoel
 
Nette stats voor iemand in een rolstoel
12 jaar keihard trainen gemiddeld 5x p/w en steeds 2 a 3u per training en op 2x na alles natuurlijk gedaan door gewoon goed eten goede suplementen nemen. Dat raak je niet zomaar kwijt na een paar blesures. Wanneer je 4kg pakt in 12 weken met een kuur en je raakt gelijk geblesseerd en kan paar weken niet sporten ben je alles gelijk weer kwijt. Maar 12 jaar natural ga je niet veel verliezen. En behoud je redelijk massa en kracht.
 
Post je voeding eens, eens kijken of je goed eet.
 
Post je voeding eens, eens kijken of je goed eet.
Mijn voeding is een beetje op gevoel maar het is ongeveer zo:

4u 50gr brinta met 300ml halfvollenmelk.

9u 3sneeen tarwebrood met 6 plakjes kipfilet(voor de boterham)

13u 100gr witvis grote lepel gem.groente (wortel erwt bloemkool) zelfde grote lepel rijst. Weet niet de hoeveelheid van deze lepel. Beetje zoals een soeplepel maar wat minder diep. Net genoeg om de honger te stillen.

15u shake eiwitten 500ml

18u kipfilet rijst spinazie. (Elke dag andere groente)

Tussendoor eet ik klein handje ongezoute pindas. Neem ik creatine en een pre workout voor de training en bcaa na de training. Verder 3ltr water elke dag.
 
Best je onderhoud berekenen. Van daaruit 200 kcals onder je onderhoud zitten. Om droger te worden moet je minder eten, het zijn geen wondermiddelen. Alles staat en valt onder voeding.
 
Wat is je onderhoud?
Hoeveel kcal eet je nu? ekv?
Denk dat je je voeding eerst wat beter op orde kan hebben en zonder pilletjes af kan vallen.

Lees hier maar even in over voeding
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
en wat voeding betreft... meten = weten. De ene lepel rijst is de andere niet. Je kan met inschatten zomaar een paar honder kcal afwijken van wat je denkt te eten.
 
Maar 12 jaar natural ga je niet veel verliezen. En behoud je redelijk massa en kracht.
Je zegt hier dat je 12 jaar naturel traint. Een paar berichten hierboven schrijf je dat je twee cycles hebt gedaan met test. Houd jezelf niet voor de gek.
 
Je zegt hier dat je 12 jaar naturel traint. Een paar berichten hierboven schrijf je dat je twee cycles hebt gedaan met test. Houd jezelf niet voor de gek.
Als je alleen test zet blijf je gewoon natty hoor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even een paar antwoorden op de comments hierboven.
Ik geef aan hierboven dat ik op 2x na 12jaar lang natty train. Dus zoals je zegt inderdaad 2 kleine periodes van die 12 jaar (2×12weken) was ik het niet 100% maar ik nam alleen 250 test per week dus zo veel was het niet. Verder dus 12 jaar lang gewoon hard werken en clean eten.

Ik ben meer iemand die elke twee weken kijkt in de spiegel en heel goed aan ziczelf kan zien of ik moet cutten in mijn voeding of juist bij moet eten. Die ervaring krijg je na zo lang trainen ik denk dat vele het eens met me zullen zijn. Natuurlijk meten is altijd beter maar als je gewoon het hele jaar door fit wil blijven en goed wil blijven uitzien is de spiegel je beste vriend.
Kom net van de gym en heb een half uurtje gezeten met mijn pt hier. We zjjn uitgekomen dat ik 3500-3600 nodig heb voor onderhoud en dat ik nu op 3100 zit. Dit zijn afgeronde getallen. Dit is dan ook de reden dat ik van 21% gezakt ben naar nu 13.3% net gemeten. Dus de winny an anavar gaan volgens mijn pt op deze manier goed zijn werk doen als we praten over droger worden en sterker tegelijkertijd. Hij zegt dat een goede manier om te nemen is de 40mg anavar voor de training en de 40mg winnie verdelen over de dag om een constant niveau aan te houden met 1 piek tijdens de training. Wat vinden jullie hiervan?
 
Waarom eigenlijk 2 orals ?
 
E
Waarom eigenlijk 2 orals ?
Rvaringen van aantal trainingsmaatjes. Alles goede droge resultaten behaald ermee maar ieder op een andere manier dus vandaar de vraag ook in het begin. Deze twee orals stakken welke manier is of zijn het beste(e)
 
E

Rvaringen van aantal trainingsmaatjes. Alles goede droge resultaten behaald ermee maar ieder op een andere manier dus vandaar de vraag ook in het begin. Deze twee orals stakken welke manier is of zijn het beste(e)

Zou enkel Winstrol doen.
 
Even een paar antwoorden op de comments hierboven.
Ik geef aan hierboven dat ik op 2x na 12jaar lang natty train. Dus zoals je zegt inderdaad 2 kleine periodes van die 12 jaar (2×12weken) was ik het niet 100% maar ik nam alleen 250 test per week dus zo veel was het niet. Verder dus 12 jaar lang gewoon hard werken en clean eten.

Ik ben meer iemand die elke twee weken kijkt in de spiegel en heel goed aan ziczelf kan zien of ik moet cutten in mijn voeding of juist bij moet eten. Die ervaring krijg je na zo lang trainen ik denk dat vele het eens met me zullen zijn. Natuurlijk meten is altijd beter maar als je gewoon het hele jaar door fit wil blijven en goed wil blijven uitzien is de spiegel je beste vriend.
Kom net van de gym en heb een half uurtje gezeten met mijn pt hier. We zjjn uitgekomen dat ik 3500-3600 nodig heb voor onderhoud en dat ik nu op 3100 zit. Dit zijn afgeronde getallen. Dit is dan ook de reden dat ik van 21% gezakt ben naar nu 13.3% net gemeten. Dus de winny an anavar gaan volgens mijn pt op deze manier goed zijn werk doen als we praten over droger worden en sterker tegelijkertijd. Hij zegt dat een goede manier om te nemen is de 40mg anavar voor de training en de 40mg winnie verdelen over de dag om een constant niveau aan te houden met 1 piek tijdens de training. Wat vinden jullie hiervan?

Dus nu er roids in het spel komen ga je ineens wel kcals tellen? Een winny look hou je overigens niet vast wanneer je stopt..

Anyway, ik zou het bij winny houden, 6 weken op 50mg per dag.
 
Back
Naar boven