MuscleMeat

eerste keer stanozolol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nylo

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 aug 2004
Berichten
22
Waardering
0
Hallo,

Ik heb nu een doosje Winstron Stanozolol tabs 5m.g in me bezit ..

maar zit toch met een paar vrage ..


Heeft iemand ervaring met juiste doseringen?
mij werd n.m verteld dat ik het vanaf de eerste dag 1x maal daags .. en vanaf dag 1 elke dag moet verdubbelen tot max. 30m.g per dag.

Ik heb nog nooit eerder een kuur gedaan .. is het daarom raadzaam om het de eerste keer met ALLEEN stanozolol te kuren?

Verder .. mijn voeding is op orde .. gewicht 71k.g Leeftijd 19j.

doel is om meer massa te krijgen.

B.v.d

Gr. Niels
 
opzich is het mogelijk ja om met stanzanol(winstrol) only te beginnen, dosering zou ik gewoon vanaf dag 1 op 30mg houden 6weken

en 3 weken nakuren met 1e week 30mg nolvadex per dag, week 2/3 20mg per dag
 
Niels , Hoelang train je ??
 
tswhey zei:
opzich is het mogelijk ja om met stanzanol(winstrol) only te beginnen, dosering zou ik gewoon vanaf dag 1 op 30mg houden 6weken

en 3 weken nakuren met 1e week 30mg nolvadex per dag, week 2/3 20mg per dag

Waarom nolvadex?
Gewoon 3 weken clomid gebruiken, is genoeg.
 
BigMaus zei:
Waarom nolvadex?
Gewoon 3 weken clomid gebruiken, is genoeg.


ieder zijn voorkeur, clomid brengt ook wat mogelijke side-effects mee, en doet niet onder aan nolva
 
Waarom zou je überhaubt nakuren met een winstrol only kuurtje?
Dat is toch helemaal niet nodig..

en 30mg is dat niet wat weinig? zou het beter op 40mg houden constant.

@TS, als ik jou was zou ik nog een jaartje of 2 wachten,je bent nog in groei fase...
 
Laatst bewerkt:
Halllo bedankt voor reacties.

Ik train nu c.a 2 jaar:)

maar het dus zeker dat je niet verder groeit dan dat bent voor het moment van innemen van de kuur?

B.v.d
 
Nylo zei:
Halllo bedankt voor reacties.

Ik train nu c.a 2 jaar:)

maar het dus zeker dat je niet verder groeit dan dat bent voor het moment van innemen van de kuur?

B.v.d
???
 
Nylo zei:
Halllo bedankt voor reacties.

Ik train nu c.a 2 jaar:)

maar het dus zeker dat je niet verder groeit dan dat bent voor het moment van innemen van de kuur?

B.v.d

???
 
tswhey zei:
opzich is het mogelijk ja om met stanzanol(winstrol) only te beginnen, dosering zou ik gewoon vanaf dag 1 op 30mg houden 6weken

en 3 weken nakuren met 1e week 30mg nolvadex per dag, week 2/3 20mg per dag
ik denk zelfs dat nakuren niet echt nodig is en nu weet ik wel dat ik er niet zo bar veel verstand van heb maar een vriend van me een wedstrijdbodybuilder zegt zelfs dat nakuren over het algemeen niet altijd nodig is ik heb 3 kuurtjes gehad van 500mg testo en 200mg deca en daarover zegt hij ook dat nakuren niet nodig is, ik weet dus nu ook niet meer wat nou waar is, maar lijkt mij dat die vriend van mij niet uit zijn nek kletst.
 
Nylo zei:
maar het dus zeker dat je niet verder groeit dan dat bent voor het moment van innemen van de kuur?
B.v.d

Kerel, dit is echt geen beste zin.

ALs je bedoeld dat je niet meer groeit na het kuren voor je 21e, check gewoon dat artikel van big cat.

Maar sowieso, als je 2 jaar traint, je nu 19 bent en 71 kg weegt.. Jij kunt natural nog aardig wat massa pakken voor je 21e bro!
 
hilo zei:
ik denk zelfs dat nakuren niet echt nodig is en nu weet ik wel dat ik er niet zo bar veel verstand van heb maar een vriend van me een wedstrijdbodybuilder zegt zelfs dat nakuren over het algemeen niet altijd nodig is ik heb 3 kuurtjes gehad van 500mg testo en 200mg deca en daarover zegt hij ook dat nakuren niet nodig is, ik weet dus nu ook niet meer wat nou waar is, maar lijkt mij dat die vriend van mij niet uit zijn nek kletst.


mijn god wat ben jij naief en dom, net zoals die ''wedstrijdbodybuilder'' van je :eek: :(

:roflol: (ja ik lach je uit)

en door ondermeer mensen zoals jij en je vriendje krijgt bodybuilding eem s;echte naam :mad: :mad:
 
Laatst bewerkt:
De dommen zijn overgeleverd aan zichzelf. Voor dat ventje zal het nog aardig desastreus uitpakken...

tietuh tietuh tietuuuuuuuuuuuh
ik krijg tietuh.
 
tswhey zei:
mijn god wat ben jij naief en dom, net zoals die ''wedstrijdbodybuilder'' van je :eek: :(

:roflol: (ja ik lach je uit)

en door ondermeer mensen zoals jij en je vriendje krijgt bodybuilding eem s;echte naam :mad: :mad:
ja sorry met alle respect maar dat vind ik nergens op slaan ik zelf weet er gewoon niet zo heel veel van en als je beginneling bent en iemand van 110 kilo en 5% vet dingen tegen je zegt ga je er als beginner van uit dat dat klopt en ik moet ook zeggen dat ik het ook niet meer wist na hoe jullie er over praten maar goed zowiezo denk ik eerder dat mensen zoals jij eerder dwarsliggers zijn want als ik iets niet weet geef ik bodybuilding geen slechte naam maar als mensen zo reageren dat ben ik niet gewend van bodybuilders de meeste die ik ken proberen te helpen in plaats van uitlachen en een beetje zo liggen doen.
 
KOCAX zei:
Waarom zou je überhaubt nakuren met een winstrol only kuurtje?
Dat is toch helemaal niet nodig..

en 30mg is dat niet wat weinig? zou het beter op 40mg houden constant.

@TS, als ik jou was zou ik nog een jaartje of 2 wachten,je bent nog in groei fase...

Inderdaad, nakuren is niet nodig bij een winny only. Ik zou ook zeker niet minder dan 40mg/dag nemen als het om tabs gaat.
 
hilo zei:
ja sorry met alle respect maar dat vind ik nergens op slaan ik zelf weet er gewoon niet zo heel veel van en als je beginneling bent en iemand van 110 kilo en 5% vet dingen tegen je zegt ga je er als beginner van uit dat dat klopt en ik moet ook zeggen dat ik het ook niet meer wist na hoe jullie er over praten maar goed zowiezo denk ik eerder dat mensen zoals jij eerder dwarsliggers zijn want als ik iets niet weet geef ik bodybuilding geen slechte naam maar als mensen zo reageren dat ben ik niet gewend van bodybuilders de meeste die ik ken proberen te helpen in plaats van uitlachen en een beetje zo liggen doen.

ja ben met je eens.

ik vind ook dat je gewoon niet moet reageren als je een beginnelin gaat uit lachen. lach dan maar in je zelf en zeg maar niks.

maar winstrol only kuurtje is wel goed hoor. en 6 weken is ook goed. niet langer want je moet ook aan je lever denken.

met nakuren zou ik heel goed erover nadenken. ik vind zelf dat het niet nodig is en als ik een winstrol only kuurtje neem, ga ik ook nie nakuren. je zult zien dat nu veel mensen hier op gaan reageren en komen met dingen als: je snapt er niks van, een kuur zonder nakuur is een halve kuur en .....

maar ik zou het bij een winstrol only kuurtje niet nakuren. dus ik ben eens met je vriend. niet echt nodig vind ik.

maar wat je ook doet: succes
 
rambo3 zei:
ja ben met je eens.
bedankt dat je het met me eens bent en trouwens ik was niet degene die de vraag stelde over dat kuurtje.
ik vind ook dat je gewoon niet moet reageren als je een beginnelin gaat uit lachen. lach dan maar in je zelf en zeg maar niks.

maar winstrol only kuurtje is wel goed hoor. en 6 weken is ook goed. niet langer want je moet ook aan je lever denken.

met nakuren zou ik heel goed erover nadenken. ik vind zelf dat het niet nodig is en als ik een winstrol only kuurtje neem, ga ik ook nie nakuren. je zult zien dat nu veel mensen hier op gaan reageren en komen met dingen als: je snapt er niks van, een kuur zonder nakuur is een halve kuur en .....

maar ik zou het bij een winstrol only kuurtje niet nakuren. dus ik ben eens met je vriend. niet echt nodig vind ik.

maar wat je ook doet: succes
bedankt dat je het met me eens bent maar trouwens ik ben niet degen die die vraag stelde over dat kuurtje
 
Iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen? Nakuren bij Winstrol only? Gezien het feit dat nakuren voornamelijk te maken heeft met het weer op peil brengen van je eigen hormoonhuishouden, welke door Stanozolol amper wordt aangetast (correct me if i am wrong please).
 
axestream zei:
Inderdaad, nakuren is niet nodig bij een winny only. Ik zou ook zeker niet minder dan 40mg/dag nemen als het om tabs gaat.


Helemaal mee eens.
 
Back
Naar boven