AndroidHealthClinic

Eerste keer wat te gebruiken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nielsjuh

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
6
Waardering
0
Beste mensjuh´s

Om eerlijk te zeggen heb ik er de ballen niet van als het over Anabole enzo gaat. Maar ik overweeg toch wel met een kuurtje te beginnen. Maar geen id welke te gebruiken?? Ik heb gehoord dat Primobolan het minst gevaarlijke is. Maar dat het voor geen zak helpt. Wil namelijk oraal innemen dat spuiten zie ik niet zitten. Weet iemand hiero met welke ik zou moeten beginnen en welke in verhouding toch het beste is voor massa te winnen. En vanaf welke leeftijd kan je dit eigenlijk gebruiken?


:D thank you!
 
foej nielsje je ben te jong om wat te gebruiken lees eerst eens de board regels

gebruik die 2 jaar om je eigen weg wijs te maken over alles wat met bb(voeding trainen A.S) te maken heeft want op deze manier kom je er echt niet.

je doet je eigen echt te kort als je tegen beter weten in toch begint,het zijn medicijnen en geen kinderspeelgoed! vergeet dat niet.
 
Originally posted by Nielsjuh
.... Om eerlijk te zeggen heb ik er de ballen niet van als het over Anabole enzo gaat. Maar ik overweeg toch wel met een kuurtje te beginnen ....

:finger: Komt ongeveer net zo over als :

"Ik heb geen brevet en nog nooit gevlogen maar ik ga toch een 747 kapen :D".

Best gevaarlijk ;)

Advies : wachten en research research enz.

Groet Smalluser :thumb:
 
Dus jij wil spullen in je lichaam stoppen terwijl je niet eens weet wat je in je lichaam stopt?? lekker dom als je het mij vraagt. as zijn serieuze medicijnen met onomkeerbare bijwerkingen, je mag wel eerst 10x nagedacht en jaren trainingservaring en een goede voeding hebben alvoren je die stap besluit te nemen..
 
Doet me denken aan een man die laatst naar me toe kwam. Hij wou anabolen gaan gebruiken. Toen ik vroeg wat voor, kwam hij met het antwoord: anabolen pillen. Meer wist hij er niet over te vertellen, maar hij had ze wel al gekocht. Hij dacht eraan om er een stuk of 8 per dag naar binnen te werken, dan moest het wel helpen vertelde hij.
 
Originally posted by Nielsjuh
Beste mensjuh´s

Om eerlijk te zeggen heb ik er de ballen niet van als het over Anabole enzo gaat. Maar ik overweeg toch wel met een kuurtje te beginnen. Maar geen id welke te gebruiken?? Ik heb gehoord dat Primobolan het minst gevaarlijke is. Maar dat het voor geen zak helpt. Wil namelijk oraal innemen dat spuiten zie ik niet zitten. Weet iemand hiero met welke ik zou moeten beginnen en welke in verhouding toch het beste is voor massa te winnen. En vanaf welke leeftijd kan je dit eigenlijk gebruiken?


:D thank you!
Als je er geen bal verstand van hebt moet je niets overwegen ook.
leer eerst maar eens hoe je zonder anabolen kan groeien, als je dat weet mag je nog eens terugkomen.
Lees [Link niet meer beschikbaar] ook eens.
 
Okie thanks mensuh, Kijk trainen zwaar doe ik al lang dat maakt niet uit. Maar bedankt voor jullie advies. Ga eerst maar ff goed ff bestuderen. Iemand enig idee waar ik al me info kan halen? Boeken of sites? En wil nog niks nemen hoor. Maar alle info erover is welkom . Ik bekijk het goed en dan denk ik nog wel ff goed na. Maar bedankt iedergeval
 
Lees vooral alle voorgaande topics van iedereen die je voor is geweest om te gaan vragen naar AS terwijl ze nog niks weten. daar leer je een hoop van. Lees verder de sticky's die bovenaanstaan in de as sectie. Lees de huisregels en als je wil groeien lees dan alle voedingschema's en vraag zoveel als je kunt.
 
He Niels,

De beste plek ter wereld om dingen te weten te komen, een goeie theoretische basis te verkrijgen is de oernederlandse site van Willem Koert, "Ergogenics" geheten. Eindeloos veel goeie, onderbouwde info...
 
Originally posted by Gabbetje
He Niels,

De beste plek ter wereld om dingen te weten te komen, een goeie theoretische basis te verkrijgen is de oernederlandse site van Willem Koert, "Ergogenics" geheten. Eindeloos veel goeie, onderbouwde info...

Ergogenics is een leuke site, maar je moet de info met een korrel zout nemen...
Ze durven de zaken nogal overdrijven, en problemen zien waar er geen zijn.
Niet echt the place to be voor bodybuildingsadvies...
 
Originally posted by Gabbetje
He Niels,

De beste plek ter wereld om dingen te weten te komen, een goeie theoretische basis te verkrijgen is de oernederlandse site van Willem Koert, "Ergogenics" geheten. Eindeloos veel goeie, onderbouwde info...

You're kidding? Koertje? :rolleyes: Grotendeels van wat hij op zijn site vermeld is onzin... dan wel of verkeerd geformuleerd, gewoon onzin, of uit de duim gezogen. Trek er niet te zwaar aan...
 
Journalist

Koert is journalist van beroep, hij maakt zijn artikels vooral om de grote koppen maw. sensatie maar weinig oog voor feiten en ondersteunde theorieën.

Leuk om te lezen dat wel..maar je hebt er weinig aan als 50% onjuiste info is.
 
Ik was toevallig in de bibliotheek en toen ging ik boeken zoeken over anabolen en medicijnen en toen ik naar boeken over anabolen zocht, zag ik dat W. Koert een boek had gechreven over anabolen en doping.
 
Laatst bewerkt:
Ken het niet, is het wat?
 
dat boek was niet beschikbaar, dat betekende dat hij uitgeleend was, ik ga deze week weer kijken of hij beschikbaar is.
 
Back
Naar boven