AndroidHealthClinic

Eerste kuur 250 mg Test E

Bezoekers in dit topic

pjotterr

Cool Novice
Waardering
21
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo bb.nl leden,

Eerste post hier (pas een account aangemaakt), maar al langer lezer van het forum.

Ik ben van plan mijn eerste kuur te beginnen met 250 mg Test-E only voor 10 weken en na te kuren met hCG, Clomid en Nolva. (hCG volgens de sticky) Nu lees ik op verschillende forums over 250 mg test-e dat ze adviseren met 500 mg te beginnen. Mijn gedachten achter de 250 mg is dat ik later altijd nog meer kan zetten, maar niet zo makkelijk minder. Ik heb veel voor- en tegenargumenten gelezen over TRT etc. Wat adviseren jullie mij?

Mijn stats:
23 jaar
1,80 m
~86 kg met 12%
Train voor 6 à 7 jaar, waarvan 3 serieus (met goed dieet etc.)

Ik wil met mijn kuur in aanraking komen met AAS (en natuurlijk schone massa opbouwen), want ik besef dat dit niet mijn enige kuur zal zijn, maar ik wil ook niet te zwaar beginnen. Daarom dus mijn gedachten dat ik later altijd meer kan zetten.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

zal toch wel echt 500mg te gaan zetten, maar die keuze is natuurlijk aan jou.

Maar waarom 500 mg?

Omdat er zelfs mensen cruisen op 250mg, Ik vind dat als je dan eenmaal begint, je t ook goed moet doen.
maargoed je moet t zelf weten.

Zou niet op 250mg gaan zitten. Is toch echt aan de lage kant hoor. Wil je low beginnen zet dan minimaal 375mg.

Geen Nolva én Clomid als PCT. Kies er een en bij voorkeur Clomid, 25mg /dag voor 3/4 weken (hangt ook af hoe lag je je kuur wilt doorzetten).

Bijv.

1-10 Test E 375 of 500mg /week
1-12 HCG 2x 500IU /week
12-15 Clomid 25mg /dag

Simpel en dikke prima.

Thanks guys, ik ga zeker 500 mg overwegen dan!

Thanks guys, ik ga zeker 500 mg overwegen dan!

Of 375mg zoals drumbell voorstelde, kan ook.

250mg zou ik sowieso niet doen. Als je gear echt 100% goed gedoseerd is dan kan je er paar kg uithalen op 250mg, maar 500mg zal je altijd een beter resultaat geven.

Als hij 250mg zet naast 1000 hcg komt hij nog altijd op 375mg testosteron uit in de week

Maar dan alsnog, meer is altijd beter :p

Als je met ampullen werkt is 375 niet handig. Zou 500 zetten.

250E5D kan prima als eerste kuur. Twee maatjes van me hebben hun eerste keer daar op gekuurd. Resultaten waren naar wens.
Echter, als je flink zichtbare verschillen wenst, zul je toch hoger moeten gaan zitten.

Overweeg 500. 250 gaat je diep teleurstellen

250 hg goed. Ug 500 pakken.

Back
Naar boven